A Lamborghini a kiváló teljesítményre fókuszál a 73. éves Pebble Beach Concours d’Elegance rendezvényen

A vadonatúj Temerario a Lamborghini Lounge-ban és a híres Concept Lawn-on lett bemutatva

A 2024-es Monterey Car Week alkalmából az Automobili Lamborghini VIP-vendégeket köszöntött az exkluzív Lamborghini Lounge Monterey-ben, egy privát villában, amely egy válogatott márkaélménnyé alakult, amely nemcsak a modern olasz örökséget tükrözi, hanem magában foglalja határok feszegetése az „emberek túlhajtásában”. Az újonnan bemutatott Lamborghini Temerario[1] két új, dedikált színben, a Blu Marinus (kék) és a Verde Mercurius (zöld) volt a Lamborghini Lounge-ban, amely először az „Alleggeritával” (könnyűsúlyú) lesz elérhető. ) csomag a nyomon követésre hajlamosabb ügyfelek számára.

A Temerario az új etalont képviseli a szupersportautó-szegmensben, kategóriájában legjobb teljesítményének köszönhetően. A Lamborghini Lounge egész hétvégén a vendégeknek lehetőségük nyílt arra, hogy mélyebben belemerüljenek abba, miért olyan egyedi az új Temerario. A kevert valóság (MR) magával ragadó élménye lehetővé tette számukra, hogy a fizikai autó mellett virtuális elemeket is láthassanak, beleértve az aerodinamikát és a lenyűgöző motorrészleteket.

A kiváló teljesítmény megünneplésére a Lamborghini bemutatta legújabb modelljeit is, amelyek a Temerario-val együtt teljessé teszik a márka kínálatának hibridizációját. Az Urus SE[2], a luxus Super SUV első PHEV (plug-in Hybrid Electric Vehicle) változata, és a Revuelto[3], az első HPEV (High Performance Electrified Vehicle) hibrid szupersportkocsi, amely 1015 CV-t szállított. látható. A vendégek megtapasztalhatták a Lamborghini új együttműködését a Sonus faber olasz luxus audio márkával, amely exkluzív autós hangrendszer bemutatót mutatott be a Revuelto számára, amely olasz művészi alkotást és kiváló minőségű kivitelezést mutat be.

A Lamborghini Squadra Corse három motorsport modellt mutatott be, köztük az SC63-at, az első Lamborghini hibrid versenyautó prototípust, amely az év elején debütált az FIA Endurance Világbajnokságban és az IMSA WeatherTech SportsCar bajnokságban is. Az SC63-at a Huracán GT3 EVO2 kísérte, amelyet a Lamborghini Squadra Corse tervezett és fejlesztett a Huracán STO alapján, valamint a Huracán Super Trofeo EVO2, a valaha készült legnagyobb teljesítményű változat, amelyet az egy gyártmányú sorozatban való versenyzésre terveztek. Ezenkívül a versenyzés világához szorosan illeszkedő Roger Dubuis bemutatta legújabb szupertöltött óráját, az Excalibur Spider Flyback Chronograph-ot. A szuperautó-technika által ihletett óra teljes sebességgel száguld a Hyper Horology jövője felé, és tisztelegve Roger Dubuis és a Lamborghini Squadra Corse hosszú távú együttműködése előtt. Erre az alkalomra Roger Dubuis az új, 45 mm-es időmérőt ugyanabban a Verde Mantis árnyalatban díszítette, mint az SC63 versenyautón.

A Pebble Beach Concours minden évben több ezer autórajongót és szakértőt vonz össze a világból, akik nagyra értékelik az elegancia hagyományait az autókban. A holnap legjobban várt koncepcióit és álmait bemutató Pebble Beach Concept Lawn 35. évfordulóján a Lamborghini Temerario technikai és stilisztikai újításaival tűnt ki a tömegből. A legkiválóbb gyűjtőautók is összegyűlnek a híres Pebble Beach Golf Links 18. pályáján, hogy versenyezzenek a Best in Show címért. Stephan Winkelmann, az Automobili Lamborghini elnök-vezérigazgatója, valamint Mitja Borkert formatervezési igazgató idén is tiszteletbeli bíróként tért vissza, hogy részt vegyen a vasárnapi ünnepségen.

[1] A járművet még nem kínálják eladásra, ezért nem vonatkozik rá az 1999/94/EK irányelv. Az üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási adatok a típusjóváhagyási szakaszban vannak.

[2] Az Urus SE fogyasztási és kibocsátási értékei: Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 2,08 l/100 km; Kombinált teljesítményfelvétel: 39,5 kWh/100 Km; Kombinált CO2-kibocsátás: 51,25 g/km; Kombinált CO2 hatékonysági osztály: B; Kombinált üzemanyag-fogyasztás lemerült akkumulátorral: 12,9 l/100km; Kombinált CO2-kibocsátás és lemerült akkumulátor hatékonysági osztályok: G; [WLTP].

[3] A Revuelto fogyasztási és kibocsátási értékei: Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 11,86 l/100 km; Kombinált teljesítményfelvétel: 10,1 kWh/100 Km; Kombinált CO2-kibocsátás: 276 g/km; Kombinált CO2 hatékonysági osztály: G; Kombinált üzemanyag-fogyasztás lemerült akkumulátorral: 17,8 l/100km; Kombinált CO2-kibocsátás és lemerült akkumulátor hatékonysági osztályok: G; [WLTP].

Tudtad?