A Lamborghini otthona az otthonától távol
A Lamborghini Lounge Porto Cervo zsinórban hatodik nyáron nyitja meg kapuit
Az Automobili Lamborghini immár hatodik nyarat hozott létre egy exkluzív és fényűző társalgót Porto Cervóban. Idén nyáron a Lamborghini Lounge Porto Cervo, amely a Promenade du Porton keresztül Porto Vecchio-ban található, várja a Costa Smeraldába utazó Lamborghini-tulajdonosokat, valamint exkluzív rendezvényeken és vezetési tevékenységeken köszönti az új ügyfeleket Szardínia legszebb útjain, rendkívüli naplementében. A társalgó szeptember 10-ig tart nyitva, előzetes bejelentkezés alapján, az új Lamborghini Revuelto[1] és az Urus Performante[2] tesztvezetési lehetőségeinek központjaként, valamint a Lamborghini márkakereskedők által szervezett exkluzív események helyszínéül szolgál.
Minden Lamborghini Lounge, legyen az állandó (például a New York-i és Tokiói) vagy ideiglenes (például Dohában vagy Dubaiban), hivatkozási pont a Lamborghini VIP ügyfelei és vendégei számára, a Lamborghini életstílusát a legújabb termékekkel kombinálva legfeljebb a márka DNS-ét. A Lounge Porto Cervo, 600 négyzetméteres belső terével és további privát terasszal, magával ragadó 360°-os márkaélményt kínál több elemen keresztül, a bútorokat partnerekkel együttműködve tervezték meg a Living Divani, a Lamborghini illat a Culti Milanóval, a Lamborghinivel közösen fejlesztették ki. A Tod’s által tervezett lábbelikollekció, valamint a Lamborghini dizájnja és színei által ihletett 3T kerékpár.
Belül a főbb sztárok a Sant’Agata Bolognese két legújabb szupersportkocsija: a Revuelto az első szupersport V12 hibrid plug-in és a „kétszívű” Urus SE[3]. Az Ad Personam Grigio Artis (szürke) színben bemutatott új Lamborghini Revuelto, Nero Ade és Rosso Andra (piros) kontrasztos belső terekkel, a márka első V12-es szupersport plug-in hibrid HPEV (High Performance Electrified Vehicle) és egy új paradigmát képvisel. a teljesítmény, a sportosság és a vezetési élmény tekintetében példátlanul új architektúrájából; innovatív tervezés; maximális hatékonyságú aerodinamika; és egy új karbon váz koncepció. A közelmúltban Pekingben bemutatott Urus SE, az első Plug-in Hybrid Super SUV, új dizájnnal, fedélzeti technológiával és V8-as dupla turbómotorral, amely az elektromos hajtáslánccal együtt luxus és nagy teljesítményű SUV-élményt kínál 800 CV-vel. . A Super SUV Arancio Egon (narancssárga) színben, Arancio Apodis (narancssárga) belsővel kombinálva látható.
A vendégeket jellegzetes Lamborghini illat fogadja a társalgó minden sarkában, és a márka olasz partnere, a Living Divani által berendezett nappaliban élvezhetik a legfinomabb olasz Lavazza eszpresszót. A társalgó felfedezése közben a vendégek a Tod’s sarokban ölelkeznek, ahol a márkás Gommini és Sneakers láthatók – az olasz életmód kifejezése. A vendégek ezután közelebbről is megtekinthetik a Racemax Boost x Automobili Lamborghini 3T kerékpárt. A Lanzador, a Lamborghini vision koncepcióautó által ihletett, teljesen Olaszországban gyártott e-bike, hatékony Mahle X-20 motorral felszerelt karbonvázzal és lapos kormányrúddal a még kiválóbb kezelhetőség és kényelem érdekében. A vendégek élménye továbbra is az Accessori Originali számára dedikált területek felfedezése – a Lamborghini dedikált program az egyes Lamborghini modellekhez tartozó értékesítés utáni kiegészítők számára, az Akrapovic versenykipufogókkal az Urus S-hez.
A Lounge Porto Cervo kulcsterülete a szezonális Ad Personam Stúdió: az a dedikált terület, ahol még a legigényesebb Lamborghini-ügyfelek is kiadhatják kreativitásukat álmaik szupersportautójának konfigurálásához. A minták hatalmas választékából a Lamborghininél elérhető külső színek, belső kárpitok, felületek és részletek tömkelege választható ki a virtuális konfigurátorban a Lamborghini termékspecialistával. A márka fő Ad Personam Stúdiója, amely Sant’Agata Bolognese-ban található, több mint 400 színt mutat be portfóliójában, és végtelen lehetőséget kínál az ügyfeleknek, hogy kifejezzék személyiségüket új szupersportautóikkal.
Urus SE
A Lamborghini Super SUV utoljára bemutatott és első hibrid plug-in változata új fejezetet nyit a márka történetében. Az SE új dizájnnal, optimalizált aerodinamikával, példátlan fedélzeti technológiával és 800 CV-os hibrid hajtáslánccal rendelkezik, a PHEV (plug-in Hybrid Electric Vehicle) változat pedig az Urus S-en mozog kényelem, teljesítmény, hatékonyság, károsanyag-kibocsátás és vezetési élmény tekintetében. . A „két szívnek”, a termikusnak és az elektromosnak köszönhetően a nyomaték és a teljesítmény a valaha volt legmagasabb, így az SE egyedülálló helyet biztosít kategóriájában, és 80%-os károsanyag-kibocsátással büszkélkedhet.
A ikerturbós 4.0 V8-as motort úgy alakították át, hogy optimális szinergiában működjön együtt az SUV elektromos hajtásláncával. A belső égésű motor 620 CV teljesítményt (456 kW) és 800 Nm nyomatékot ad le; a tüzelőberendezés egy elektromos hajtáslánccal van kombinálva, amely 192 CV (141 kW) teljesítményt és 483 Nm nyomatékot ad le. A maximális teljesítmény elérése során a fő hangsúly az ICE és az e-motor közötti kalibrációs stratégián volt, amely eléri a 800 CV összteljesítményt, hogy optimális teljesítménygörbét biztosítson minden vezetési módban és minden felületen. A 25,9 kWh-s lítium-ion akkumulátor a raktérpadló alatt és az elektronikusan vezérelt hátsó differenciálmű fölött található.
Az Urus SE dizájnja kiemeli a forma dinamikáját, kiemelve a jármű sportosságát és izmosságát. Az elülső rész új, lebegő kialakítású motorháztetőt kapott, ahol a vágási vonal hiánya a folytonosság érzetét kelti, és felerősíti az Urus SE sportos stílusát, emlékeztetve a Revuelto által bevezetett bizonyos új stíluskoncepciókra. További újdonságok közé tartoznak a mátrix LED technológiát alkalmazó fényszórócsoportok, amelyek a Lamborghini márka bikájának farkából ihletett vadonatúj fényjelzést, valamint az újratervezett lökhárítót és az első rácsot mutatják be.
A kategóriájában egyedülálló Urus SE nagyobb nyomatékot és teljesítményt kínál bármilyen fordulatszámon vagy vezetési körülmények között, a „tamburo”-nak köszönhetően. A rendszer 800 CV (588 kW) összteljesítményt fejleszt 6000-es fordulatszámon és 950 Nm össznyomatékot, amely már elérhető 1750-es és 5750-es fordulatszámon, így minden szögből kategóriája legjobb teljesítményét biztosítja. Ez a továbbfejlesztett súly-teljesítmény aránynak is köszönhető: 3,13 kg/CV (szemben az Urus S 3,3-mal). Az Urus SE mindössze 3,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra (Urus S: 3,5), és 0-ról 200 km/órára mindössze 11,2 másodperc alatt (Urus S: 12,5), végsebessége pedig 312 km/h ( Urus S: 305 km/h). Ezek a számok az SE-t a valaha volt legerősebb Urust és a szegmens leggyorsabb sorozatgyártású autójává teszik, új mércét állítva a Super SUV kategóriában.
Revuelto
A Lamborghini Revuelto az első szupersport V12 hibrid plug-in HPEV (High Performance Electrified Vehicle). A Revuelto új paradigmát határoz meg a teljesítmény, a sportosság és a vezetési élvezet tekintetében példátlan új architektúrájának, innovatív dizájnjának, maximális hatékonyságú aerodinamikájának és új karbonváz-koncepciójának köszönhetően. Az 1015 CV teljesítményt egy teljesen új belsőégésű motor és három villanymotor együttes teljesítménye adja, valamint a duplakuplungos sebességváltó, amely először a 12 hengeres Lamborghiniben debütál.
A hajtáslánc egyesíti a nagy fajlagos teljesítményelemeket: az új, 128 CV/literes belsőégésű motor szinergikusan működik együtt két első axiális fluxusmotorral, amelyek kiemelkedő tömeg/teljesítmény arányt biztosítanak, a radiális fluxusú villanymotor pedig az első nyolcfokozatú dupla motor felett helyezkedik el. kuplung váltó egy 12 hengeres Lamborghininél debütált. A három villanymotort egy nagy fajlagos teljesítményű (4500 W/kg) lítium-ion akkumulátor hajtja, amely a teljesen elektromos hajtásmódot is támogatja.
A Sant’Agata Bolognese-i gyárában kézműves kézműves munkával előállított szénszál a szuperautó fő szerkezeti eleme, amelyet nemcsak az egytörzsű és vázszerkezetben használnak, hanem a karosszéria minden elemében is, az ajtókon és a lökhárítókon kívül. A szénszálas és könnyű anyagok széleskörű felhasználása, valamint az erőteljes motorteljesítmény hozzájárul a Lamborghini történetének legjobb tömeg-teljesítmény arányának eléréséhez: 1,75 kg/CV.
A Revuelto a teljesítményjellemzőket a kiemelkedő, új aerodinamikai dizájnnal ötvözi, hogy szegmensének csúcsán is teljesítsen: 0-100 km/h-ra gyorsulás mindössze 2,5 másodperc alatt; 0-200 km/h kevesebb mint hét másodperc alatt; és a végsebessége meghaladja a 350 km/h-t. Ezek a számok az elektromos nyomatékvektor bevezetésének és a teljesen elektromos hajtásmódban is elérhető négykerék-hajtásnak köszönhető kivételes dinamizmusához illeszkednek, így a Revuelto szupersportautó a pályán és a napi vezetés során is kifejezi felerősített tulajdonságait.
[1] A Revuelto fogyasztási és kibocsátási értékei; Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 10,3 l/100km (WLTP); Összesített energiafogyasztás: 78,1 kWh/100 Km (WLTP); CO2-kibocsátás kombinált: 276 g/km (WLTP)
[2] Az Urus Performante üzemanyag-fogyasztási és kibocsátási értékei; Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 14,1 l/100km (WLTP); CO₂-kibocsátás együttesen: 320 g/km (WLTP)
[3] A járművet még nem kínálják eladásra, ezért nem vonatkozik rá az 1999/94/EK irányelv. Az üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási adatok a típusjóváhagyás szakaszában vannak.
Tudtad?
- A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!