A Lamborghini Temerario Tajpejben debütál

SPACEFRAME
A Temerario szerkezeti szerelvénye szerint az új Body-in-White multi-technológiai űrkeret-megközelítéssel készül, hogy ellenálljon az új hibrid erőegységből származó nagyobb feszültségeknek. Ez garantálja a kiváló mechanikai tulajdonságokat, valamint a súlycsökkentés figyelemre méltó hatékonyságát.
Teljesen alumíniumból készült Temerario váz új, nagy szilárdságú ötvözetet mutat be a nagynyomású öntésekhez; nagy szilárdságú, hidroformált extrudálások használata; és a vékony, zárt tehetetlenségi szakaszokkal rendelkező üreges öntvények számának növekedése, amelyet belső magok felhasználásával érnek el. Ezek a technológiák lehetővé tették az űrkeret építési bonyolultságának minimalizálását és a súly optimalizálását, ugyanakkor az új hibrid hajtómű több mint 50% -kal kevesebb alkatrészt alkalmaz, mint a Huracán ugyanazon paraméterei. Ezenkívül a Temerario jelentős mértékben csökkenti a hőhegesztések számát: több mint 80% -kal kevesebb a hegesztési gyöngy teljes hossza a Huracánhoz képest.
Az új építési archetípus a torziós merevség több mint 20% -os növekedését eredményezte az előző generációs űrkerethez képest, valamint a lehető legjobb járműsúly-korlátozást kínálja, biztosítva az utasok legmagasabb szintű biztonságát, és jelentősen hozzájárulva a jármű kiváló vezetési dinamika.
VEZETŐ TAPASZTALAT
A Temerario 13 vezetési élményt nyújt, amelyek sokoldalúvá teszik a szuper sportkocsit, és izgalmasak mind a napi vezetés, mind az áramkör járdáin. A hajtás módjai a kormánykerék forgórészein keresztül választhatók: a bal felső, vörös koronás forgórész lehetővé teszi a vezető számára, hogy válasszon a Città, a Strada, a Sport, a Corsa és a Corsa Plus között (ESC ki – az elektronikus kezelőszervek ki vannak kapcsolva); emellett a „kockás zászló” gomb két másodpercre történő megnyomásával aktiválódik a Launch Control, hogy kihasználhassa a maximális potenciált, amikor álló indulástól indul.
A “Temerario innovatív és purisztikus vezetési élményt nyújt egyidejűleg. Az e-4WD rendszer és a nyomatékvektorálás tökéletes kombinációja, ” kommentálja Rouven Mohr, a Lamborghini műszaki igazgatója. Egyrészt van egy autónk, amely teljesen pontos és hatékony a pályán, másrészt jellemzőbb hátsókerék-meghajtású karakterrel rendelkezhetünk, amely a vezető maximális bevonására irányul. „
A hibrid rendszerrel együtt három új dedikált vezetési mód is debütál: újratöltés, hibrid és teljesítmény, a jobb felső forgórészen keresztül választható. A vezetési mód választása megjelenik a vezető 12,3 hüvelykes digitális műszerfalán, ahol az animált grafika megismétli a választók forgását, hogy a választás azonnal intuitív legyen.
A Città a városi területeken történő vezetéshez tervezett élmény, amelyet hibrid módban is lehet használni (teljesen elektromos, 2WD-os vontatással az első e-tengelyen keresztül, amely maximális teljesítményt nyújt 140 kW – 190 CV) és újratöltési módban, hogy a V8-nak szükség esetén gyorsan feltöltse az akkumulátort. A Strada ideális városon kívüli útvonalakhoz és hosszú autóúthoz, hatékony és sportos vezetéshez, mindenkerék-meghajtással, amely igény szerint aktiválódik. A V8 motor mindig támogatja az elektromos motorokat, maximális teljesítménye 800 CV, amelyet az erőátvitel hibrid üzemmódban szállít, míg újratöltési módban a maximális teljesítmény 725 CV. Az első e-tengely támogatja a nyomaték-vektorálást, és az aktív aerodinamika maximális stabilitást biztosít nagy sebesség mellett, például az autópályán.
A Sport kiválasztásával a Temerario megváltoztatja a karaktert, és az autó viselkedése úgy van beállítva, hogy érzelmi, szórakoztató és reagáló vezetést kínáljon mindhárom kombinálható módban: újratöltés, hibrid és teljesítmény. A belső égésű motor, amelyet a hibrid rendszer támogat, mindhárom helyzetben aktív, legfeljebb 920 CV teljesítményt nyújt, miközben a V8 hangja jobban megjelenik; a sebességváltó maximális reakcióképességgel reagál, míg a felfüggesztés és az aerodinamika javítja az autó agilitását és a sarkokban történő vezetés örömét.
A hatékonyság és a teljesítmény csúcspontját, mind a teljesítmény, mind a hang szempontjából, a Corsa-val érik el, amely mód a Temerario dinamikus képességeinek fokozására szolgál a pályán. A teljesítményben a hajtómű kifejezi potenciáljának csúcsát a 920 CV szállításával, és a hibrid rendszer vezérlését úgy kalibrálják, hogy a lehető legtöbbet hozza ki az e-tengelyből mind a nyomatékvektor, mind a négykerék-hajtás szempontjából, ultra- sportos vezetés, de ugyanakkor elérhető. A hang maximális érzelmi képességet ér el egy vonzó és izgalmas hangélmény érdekében.
A Drift Mode opció szintén debütál a Temerario-n, hogy segítse a járművezetőt a vezérelt túllépés generálásában és a vezetési szórakozás maximalizálásában. A kormánykerék jobb oldalán lévő alsó forgórészen keresztül működtetve a Drift Mode három különböző szint szerint állítható be: az 1. szinttől, amely megkönnyíti a túllépést, miközben korlátozott szöget tart fenn, a szakértői járművezetőknek szánt harmadik szintig, hogy széles a hajlás szöge.
A Lamborghini Temerario megtestesíti az autentikus “Fuoriclasse, ” lényegét, újradefiniálva a kiválóságot a szuper sportautók területén, úttörő hibrid technológiájával és páratlan teljesítményével. A Sant’Agata Bolognese mérnöki és tervezési remekműveként a Temerario Lamborghini könyörtelen innovációs törekvésének szimbóluma. Azok számára, akik meg akarják tapasztalni ezt a rendkívüli alkotást, a Lamborghini Taipei exkluzív kaput kínál a márka emeletes örökségének következő fejezetéhez.






[1] A járművet még nem kínálják eladásra, ezért nem tartozik az 1999/94 / EK irányelv hatálya alá. Az üzemanyag-fogyasztásra és a kibocsátásra vonatkozó adatok a jóváhagyási szakaszban vannak.
[2] A Revuelto fogyasztási és kibocsátási értékei; Üzemanyag-fogyasztás együttesen: 10,3 l / 100km (WLTP); Energiafogyasztás együttesen: 78,1 kWh / 100 km (WLTP); CO ₂ – kibocsátások együttesen: 276 g / km (WLTP)
[3] Urus SE fogyasztás és kibocsátási értékek: Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 2,08 l / 100 km. Kombinált energiafogyasztás: 39,5 kWh / 100 km. Kombinált CO ₂ kibocsátás: 51,25 g / km. Kombinált CO ₂ kibocsátási hatékonysági osztály: B. Kombinált üzemanyag-fogyasztás alacsony akkumulátorral: 12,9 l / 100 km. CO ₂ hatékonysági osztály alacsony akkumulátorral: G; WLTP
[4] Az összes Hurácan modell üzemanyag-fogyasztása és kibocsátási értékei; Üzemanyag-fogyasztás együttesen: 14,9-13,9 l / 100km (WLTP); CO ₂ – kibocsátások együttesen: 338-328 g / km (WLTP)