A legújabb CR-V-ben a kibővített technikai csomag révén a mobilkommunikáció teljesen új szintjét ismerhetik meg a felhasználók
Technológiák széles skálája gondoskodik az ügyfelek kiszolgálásáról
Head-up kijelző immáron – a CR-V történetében először – a szélvédőre vetíti az információkat
A navigációs rendszer szorosan együttműködik a hajtáslánccal, hogy maximális legyen a hatékonyság
A vadonatúj CR-V észrevétlenül simul bele a tulajdonosok pörgős hétköznapjaiba, átfogó, tovább fejlesztett mobilkommunikációs és infotainment rendszert magában foglaló elektronikai csomaggal óvva, segítve és szórakoztatva a felhasználókat.
A frissített HMI-t úgy tervezték, hogy a vezetőnek a lehető legrövidebb időre keljen levennie szemét az útról, így még egyszerűbb és természetesebb a rendszer kezelése. A Head-up kijelző immáron a szélvédőn jeleníti meg az információkat, így a vezető anélkül értesülhet a menetadatokról, hogy levenné szemét az útról. Az új eszköz felbontása nagyobb, mint a korábbié, és a vezetést segítő eszközök, valamint a navigációs rendszer üzeneteit is megmutatja.
A navigációs rendszert úgynevezett Predictive Eco Assist-tal azaz Prediktív Hatékonyságsegédlet egészítették ki, ami az útvonalon található lejtős útszakaszokat előre monitorozza, figyelve azt, hogy az energia-visszanyerő fékrendszert hol lehet aktiválni, hogy a lehető leghatékonyabb legyen a működése.
A CR-V e:PHEV szintén kiaknázza a navigációs rendszerben rejlő lehetőségeket, és úgy osztja be az akkumulátorban tárolt energiát az út során, hogy minimális legyen az üzemanyag-fogyasztás.
A CR-V e:HEV Elegance modellek kiváló hangzású, nyolc hangszórós hifivel gördülnek le a gyártósorról, míg az e:HEV Advance és az e:PHEV Advance egyenesen a paradicsomba repíti a zene szerelmeseit, ugyanis 12 hangszórós, prémium BOSE audiorendszeren szólalhatnak meg a muzsikák.
A vezetővel szemben látható, 10,2”-os TFT-műszeregység rendkívül kifinomult. Minden szükséges adatot megoszt a pilótával, s képes önműködően kiválasztani az éppen fontos információkat, hogy ne a vezetőnek kelljen menet közben állítgatnia a rendszert.
Sötétben a – megnövelt teljesítményű – töltőpontok (1 Type A és 1 Type C elöl, valamint 2 Type C hátul) és a főbb gombok világítanak, hogy a lehető legegyszerűbb legyen a CR-V használata.
Ezenfelül 15 W-os indukciós töltőt integráltak a műszerfali polcba, ami háromszor nagyobb teljesítményű, mint a kifutó CR-V-é. Hogy a töltési teljesítmény állandó legyen, külön ventilátort építettek be, ami segíti a gyors hőleadást.
Az e:PHEV modellnél a Honda által fejlesztett Digitális Kulcs névre keresztelt okostelefon-alkalmazás új kommunikációs szolgáltatásokat tesz elérhetővé. A felhasználó többek között távolról nyithatja-zárhatja a járművet, mi több, akár be is indíthatja az autót, akárcsak a hagyományos kulccsal. Ráadásul a tulajdonosnak a Digitális Kulcs biztonságos megosztására is lehetősége van, így több ember kaphat jogosultságot a kocsi kezelésére.
Végül, de nem utolsó sorban a középkonzol, a lábterek és a kilincsek kiváló minőségű, lágy, LED megvilágítása a teljes utasteret hangulatosabbá teszi és a minőségérzetet növeli.