A LEVC frissített akkumulátort fejlesztett a TX és a VN5 számára
- A LEVC (London Electric Vehicle Company) bejelentette az új TX taxik és VN5-ös furgonok akkumulátorának frissítését
- Az ügyfelek nagyobb hatékonyságot és nagyobb tárolási kapacitást, valamint alacsonyabb CO 2 -kibocsátást és jobb hatótávolságot élveznek
- A 34,6 kWh-s akkumulátor mindössze 14 g/km CO 2 -kibocsátást eredményez a TX és 17 g/km a VN5 esetében, és minden új LEVC járműben alapfelszereltség.
- A TX csak elektromos hatótávolsága most 78 mérföld, a teljes hatótáv most 333 mérföld, míg a VN5 73 mérföldre, illetve 328 mérföldre nőtt*
- Az indulás óta több mint 8500 TX-et adtak el világszerte, a járművek több mint 569 millió mérföldet tettek meg, és megakadályozták, hogy 173 000 tonna CO 2 kerüljön a légkörbe.
- LEVC-nél gyorsuló lendület; nemrégiben jelentették be innovatív, új, tisztán elektromos járművek technológiáját, amely átalakítja a márkát
A LEVC (London Electric Vehicle Company) bejelentette a TX taxi és a VN5 kisteherautó fejlesztését, mindkét jármű nagyobb és hatékonyabb akkumulátorral rendelkezik.
A 34,6 kWh-s egység továbbfejleszti a LEVC legmodernebb eCity hajtásláncát, megnövelt kapacitást (31 kWh-ról) és nagyobb hatékonyságot kínál, még alacsonyabb CO 2 -kibocsátással a TX és VN5 esetében, megerősítve a LEVC járművei hozzájárulását a városi közlekedés javításához. levegő minősége.
Az új akkumulátornak köszönhetően a TX taxi már csak 14 g/km CO 2 -kibocsátást tesz lehetővé (19 g/km-ről lefelé), míg a VN5 17 g/km-t (19 g/km-ről). A sofőrök és a tulajdonosok kezelői is tovább vezetnek: a TX csak elektromos hatótávolsága 78 mérföld* (64 mérföldről), teljes hatótávja pedig 333 mérföldre nő (318 mérföldről). A VN5 csak elektromos hatótávolsága 73 mérföldre (64 mérföldről) és összesen 328 mérföldre* nő (318 mérföldről).
A LEVC 2017 óta gyártja úttörő létesítményében a TX-et – a világ legfejlettebb elektromos taxiját –, valamint 2019-től az elektromos VN5-ös kisteherautót is. Amióta az első TX taxit 2018 januárjában Londonban átadták, mára több mint 8500 járművet szállítottak. globális piacokra építve.
Alex Nan, a LEVC vezérigazgatója így nyilatkozott: „A világszerte eladott járművek ezrei miatt a LEVC eCity technológiája a modern taxisofőr hajtáslánc-választása. A frissített akkumulátor tovább erősíti ügyfeleink már amúgy is meggyőző üzleti alapját, jelentős előnyökkel jár a járművezetők és a tulajdonos üzemeltető számára, miközben hozzájárul a levegőminőség javításához városi környezetben.
„Díjnyertes TX-ünk továbbra is kielégíti a tiszta és hozzáférhető mobilitás iránti igényeket világszerte. A TX új piacok bevezetésével büszkék vagyunk arra, hogy jelentős mértékben hozzájárulhatunk a levegőminőség javításához több mint 20 piacon.”
Továbbra is nő a kereslet a cég intelligens, zöld, biztonságos és akadálymentes mobilitási megoldásai iránt , a TX elektromos taxi immár megelőzte a dízelmotoros TX4-et, mint a Londonban közlekedő legelterjedtebb fekete fülke.
A továbbfejlesztett TX és VN5 akkumulátor a LEVC nemrégiben tett bejelentését követi az innovatív új, tisztán elektromos járműtechnológiáról, amely a márkát csúcskategóriás taxigyártóból az e-mobilitási megoldások vezető szállítójává változtatja. A LEVC Space Oriented Architecture (SOA) a világ első EV-platformja, amely a fedélzeti tér új szabványainak felállítására összpontosít. Az architektúra a belső térre optimalizált, zéró károsanyag-kibocsátású mobilitást minden eddiginél több fogyasztó számára biztosítja, miközben lehetővé teszi a LEVC számára, hogy új szektorokba lépjen be, a meglévő TX és VN5 modelleken kívül.