A Lexus együttműködik az Adidasszal, hogy megalkossák a Fekete Párduc által ihletett RX 500h „Vibe-Branium” modellt
A Lexus úgy döntött, hogy a „Black Panther: Wakanda Forever” megjelenését az RX 500h egy különleges változatával ünnepli, amelyet a film ihletett. Az Adidas School of Experiential Education in Design (S.E.E.D.) diákjai készítették, és számos utalást tartalmaz a film kitalált területére.
Az Adidas „Wakanda Forever Collection” részeként tervezték, amely olyan termékekből áll, amelyek választ adnak a „Mi lenne, ha Wakandának lenne nemzeti atlétikai csapata?” kérdésre. a Lexus RX 500h teljesítménye tökéletes járművé teszi a projekthez, mondja Lexus.
A külsejét a Wakanda Forever kollekció nagy részének lila árnyalata díszíti, a kapucni pedig gyémántmintával díszített, amelyet a Black Panther karmos nyaklánca ihletett. A további arany részletek eközben a szuperhős öltönyének hódolatként szolgálnak.
A Lexus SUV-t a kerekeken, a hátulján és más helyeken is speciális jelvény borítja, amely a kitalált wakandan ábécével van írva. Az F Sport és a Lexus jelvényein kívül a Vibe-Branium szó is szerepel a jármű hátulján található szkriptben.
Eközben az üléseken az Adidas által készített „Black Panther: Wakanda Forever” ihlette aranyminta látható, csakúgy, mint az ajtólap betétek és a kormánykerék egy része. A legfontosabb érintési pontokat, mint például a kormánypárna és a fejtámlák, ugyanaz az „energiát visszaadó” anyag borítja, mint az Adidas 4D-FWD cipőn használt középtalp.
Máshol a váltókar körüli felületeket lézerrel vágott fa és arany díszítés borítja, az ajtóküszöblemezeken pedig az F Sport név szerepel Wakandan ábécével.
„A Lexus szenvedélyesen törekszik a jövő tervezőinek támogatására” – mondta Sabina Charfauros-Redmon, a Lexus International kreatív vezetője. „Úgy látjuk, hogy az adidas S.E.E.D egy új normát képvisel, amely ajtókat nyit a BIPOC nők számára a tervezési térben. Különleges pillanat ez, amikor a fiatal alkotók lehetőséget kapnak arra, hogy kreativitásukat a saját felfogásukon túlmutatják. A Lexus hisz ebben a narratívában, és izgatott, hogy részese lehet ennek a folyamatnak.”
Az új bemutatóautó mellett a Lexus és az Adidas együttműködve létrehoztak egy korlátozott kiadású pólót, amelyet az S.E.E.D diákjai terveztek. A csak válogatott influencerek számára elérhető ing elején a „Nevelj nőt, nevelj nemzetet” afrikai közmondás, a hagyományos japán tategaki formátumban stilizálva. Az ing hátoldalán eközben Wakandan nyelven átírt periódusos táblázat látható.
A „Black Panther: Wakanda Forever” november 11-én került a mozikba.
carscoops