A Lexus GX Monogram koncepció egy luxus terepjáró pizzasütővel és rögtönzött bárral
- A Lexus és a Monogram összefogott, hogy létrehozzanak egy kerekes mobil rudat.
- Az így létrejött koncepció egy pizzasütővel, valamint bor- és bourbontároló rekeszekkel rendelkezik.
- Nem tervezik a GX Monogram gyártásba helyezését.
Tudtad?
- A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!
Rengeteg érdekes összefogást láthattunk az évek során, de a Lexus most jelentette be az egyik legfurcsábbat. Együttműködtek a Monogram luxuskészülék-márkával, hogy létrehozzanak egy ivási problémával küzdő GX-et.
A hét végén az Aspen’s Food & Wine Classicon debütáló Monogram GX koncepció stílusos külsővel, bronz díszítéssel és nevetséges tetőcsomagtartóval rendelkezik. A SUV egyedi kerekekkel, osztott csomagtérajtóval és „hamis” harmadik negyed üveggel is rendelkezik. Ez utóbbiak tulajdonképpen rekeszek, amelyekben bor és bourbon, valamint poharak és sörnyitó található.
A különleges vonások továbbra is megmaradnak belül, mivel fekete és tevebőr egyedi mintával. A modellben négy különálló ülés is található, amelyeket egy teljes hosszúságú középkonzol választ el. Utóbbiban van egy asztal a hátsó utasok számára, valamint egy „hideg konzol” rekesz.
Ha már a hidegről beszélünk, van egy fűtött jégprés – a hátsó ülések között –, amely jéggömböket hoz létre az italok lehűtéséhez. Máshol sárgaréz, titán és kő díszítések vannak.
A legnagyobb változások némelyike visszafelé történik, mivel a raktérben elektromos pizzasütő található. Ehhez csatlakoznak evőeszközök és szemetesek, valamint egy pizzalapát és egy rögtönzött bár.
Míg a koncepció egy kőhajításnyira van az AA-ba való utazástól, egy ikerturbós 3,4 literes V6-ost tartalmaz, 349 LE-vel (260 kW / 354 LE) és 649 Nm nyomatékkal. Tízfokozatú automata sebességváltóhoz és szabványos négykerék-hajtási rendszerhez csatlakozik. Ez a beállítás lehetővé teszi, hogy a normál modell 6,5 másodperc alatt gyorsuljon 0-60 mph-ról (0-96 km/h), mielőtt elérné a 175 km/h-s végsebességet.