A LIQUI MOLY a cégtörténet legerősebb hónapját érte el
Az olaj- és adalékgyártó márciusban 65 millió eurós árbevételt realizál
A LIQUI MOLY továbbra is növekedési pályán: az olaj- és adalékspecialista márciusban 65 millió euróra növelte bevételét, ami az előző év ugyanezen hónapjához képest 19 százalékos növekedést jelent. „Most aratjuk le annak a gyümölcsét, amit a tavalyi évben vetettünk”, magyarázza Ernst Prost ügyvezető.
Amikor egy évvel ezelőtt a Covid-19 világjárvány tombolni kezdett, és a bizonytalanság magával ragadta a gazdaságot, a LIQUI MOLY úgy döntött, most aztán igazán gázt ad. A cég rövid úton megduplázta marketing-befektetéseit, hogy ellene hasson a csökkenő keresletnek. „Így sikerült részben saját konjunktúrát teremtenünk magunknak”, vonja le a mérleget Ernst Prost. Ez azért is volt rendkívül sikeres, mert ezzel egyidőben a versenytársak visszafogták a költségvetésüket és a szolgáltatásuk szintjét is. „Ezzel nagyon jó kiindulási helyzetbe tudtuk manőverezni magunkat az immár újrainduló világgazdaságban”, mondja Ernst Prost.
Az első három hónap bevétele 168 millió euróval ugyanazon a szinten van, mint az előző évben. 2020. első negyedéve ugyanis különösen erős volt, mielőtt a világjárvány kihatással lett volna a LIQUI MOLY árbevételére is. A nyereség 2,8 millió euróval is pontosan ugyanolyan magas, mint az előző év első negyedévében. „A jól sikerült első negyedéves indulással jó hátszelünk van, és lehetőségünk nyílik arra, hogy 2021-et a LIQUI MOLY legsikeresebb évévé tegyük minden nehézség ellenére is, amit a világjárvány még az utunkba gördíthet”, ad hangot meggyőződésének Ernst Prost. „A siker nem csak több árbevételt jelent, hanem a biztonságos munkahelyek megteremtéséről is szól. A világjárvány során több, mint 100 embert vettünk fel, és fenntartottuk a munkahely-garanciánkat is!”