A LIQUI MOLY beszáll a francia kézilabdaligába
A motorolaj- és adalékspecialista a Starligue névszponzora lesz
A 2021-2022-es szezontól a LIQUI MOLY a Starligue, a legfelső francia kézilabdaliga fő- és névszponzora lesz. A motorolaj- és adalékspecialista öt éves szerződést kötött a nemzeti LNH kézilabdaligával. „Ez segítségünkre lesz abban, hogy Franciaországban még ismertebbé váljunk, növeljük a disztribúciónkat és jelentős árbevétel-növekedést érjünk el”, mondja Ernst Prost, a LIQUI MOLY ügyvezetője.
Jövő nyártól a Starligue a „LIQUI MOLY Starligue” nevet fogja viselni. Az olaj- és adalékspecialista logója a trikókon éppúgy látható lesz majd, mint a pályán. „A kézilabda az legnépszerűbb sportok egyike Franciaországban”, így Ernst Prost. „Büszkék vagyunk arra, hogy a márkánkkal képviseltethetjük magunkat.”
David Tebib, az LNH elnöke: „Az aktuális helyzetben, amikor sok márka habozik, hogy befektessen a sportba, a LIQUI MOLY bizalmat szavaz nekünk és annak, hogy segíteni tudunk a cégnek franciaországi céljai elérésben. Ez a hozzáállás nagyon megtisztelő számunkra.”
A Starligue melletti döntés a LIQUI MOLY hosszú távú franciaországi stratégiájának része. A cég a legtöbb országban független importőrökkel dolgozik együtt, akik önállóan gondoskodnak az értékesítésről. Franciaországban ezzel szemben a LIQUI MOLY 2019-ben megalapította az LM France-t, egy leányállalatot, amely közvetlenül dolgozik a piac meghódításán. „Ez jól személteti, milyen nagy hangsúlyt kap Franciaország a terveinkben, és mekkora potenciált látunk benne”, magyarázza Ernst Prost.
A cég ezért fektet be a saját leányvállalatba, a saját munkaerőbe, a hirdetésbe és a szponzorációba. „Az a célunk, hogy Franciaországban öt éven belül 50 millió euró árbevételt érjünk el”, mondja Ernst Prost. Ezt a szintet a LIQUI MOLY-nak jelenleg csak a hazai piacán, Németországban sikerül túllépnie – Franciaország ezzel a legfontosabb exportpiac lenne. „Az LNH-val való együttműködésünk fontos eleme ennek a sikernek”, teszi hozzá Ernst Prost. A Starligue-gel kötött szerződés a LIQUI MOLY eddigi legnagyobb szponzorációja Franciaországban.
Még ha a LIQUI MOLY-t elsősorban a Forma 1-ből és a MotoGP-ből ismerik, a kézilabda nem ismeretlen sport a cég számára. A cég már szponzorálta az előző kézilabda Európa- és világbajnokságokat, és hazai piacán, Németországban és a legfelső kézilabdaliga, a LIQUI MOLY HBL névadója.