A Louvre Múzeum kövébe vésték a DS AUTOMOBILES nevét

  • A DS Automobiles 2015 óta a Louvre Múzeum támogatója, és a „Főtámogatók” exkluzív csoportjába került.
  • A „DS Automobiles” név mostantól kőbe vésve áll a tekintélyes Louvre piramisa alatt.
  • A DS Automobiles a kezdetektől együttműködik a Louvre Múzeummal, és elkötelezett a kultúra népszerűsítése mellett.

A DS Automobiles megalapítása óta számos bemutatót tartott a Louvre Múzeumban és környékén, a Piramis alatt vagy a Tuileriák kertjében. Az exkluzív bemutatók és különleges kiállítások egy közös filozófiát visszhangoznak, az örökség és a modernitás ötvözésével elképzelt jövőt.

A kultúra támogatása iránt elkötelezett DS Automobiles 2015 óta a Louvre Múzeum és számos időszaki kiállítás támogatója.

A márka világában kiemelkedő helyet elfoglaló Louvre Múzeum és annak üvegpiramisa mindig is inspirálta a DS Automobiles-t.

A DS elkötelezettségét az is bizonyítja, hogy 2019-ben és 2020-ban harminc különleges rendezvénnyel ünnepelte meg a Piramis harmincadik évfordulóját.

A partnerség 2020-ban és 2021-ben új szintre lépett a DS 7 CROSSBACK LOUVRE és a DS 3 CROSSBACK LOUVRE limitált szériákkal, amelyek a művészetet kimagasló utazási kényelemmel ötvözték. E két modell a Louvre piramisok által inspirált, exkluzív részletein túlmenően lehetővé tette, hogy a műszerfal nagy központi képernyőjén 182 műalkotást nézhessünk meg, ugyanennyi podcast kíséretében, egyedülálló és magával ragadó művészeti élményt nyújtva az autóban.

Az évek során a DS Automobiles ONLY YOU PRIVILEGE programja lehetővé tette, hogy a DS tulajdonosok
megismerjék a gyűjteményeket, és egyedülálló körülmények között pillanthassanak be a múzeum és a restauráló
műhelyek kulisszái mögé.

E szenvedélyes és tartós elkötelezettségéért a DS Automobiles-t a Louvre kiemelt támogatóként ismerte el. 2023
végén a „DS Automobiles” nevet bevésték Piramis alatti Napóleon-terembe.

„Az elegancia, a szakértelem és az innováció szimbóluma, a Louvre múzeum Franciaország legjavát nyújtja. Ennek az ikonikus helynek a kulturális, művészeti és építészeti gazdagsága egyszerre szolgál állandó inspirációs forrásként és Franciaország imázsa megtestesítőjeként az egész világon.
Azzal a törekvésével, hogy a luxus területén egyedülálló francia szakértelmet átvigye az automobil világába, a DS márka tökéletesen rezonál a Louvre Múzeummal. A nagy mecénások listájára való felkerülés büszkeséggel tölti el a DS dolgozóit, akik nap mint nap a kiválóságra való törekvést ápolják.”
– Olivier François, a DS Automobiles vezérigazgatója

A DS AUTOMOBILES-RÓL

Az 1955-ben üstökösként feltűnt DS 19 avantgárd szellemisége által inspirált DS márka 2014-ben született meg
azzal a céllal, hogy a francia luxus hagyományait átültesse az autóiparba. Az önkifejezést és az új technológiákat kereső ügyfélkörnek szánt DS modellek a kifinomultságot és a technológiát ötvözik. A DS 3, DS 4, DS 7 és DS 9 modellekkel a DS nemzetközi forgalmazású modellekből álló paletta felépítést kezdte meg.


A DS Automobiles az egyetlen márkaként, amely 2019-ben és 2020-ban a Csapatok és Versenyzők versenyében kétszeres bajnoki címet tudott szerezni a Formula-E versenyeken, az elektrifikáció terén is az élvonalba tartozik, mivel a kínálatában szereplő összes modell kapható elektromosított változatban. A DS Automobiles kínálatában E-TENSE név alatt a 100%-ban elektromos és a plug-in hibrid motorok egyaránt megtalálhatók akár 360 lóerős teljesítménnyel és négykerék-meghajtással. 2024-től a DS Automobiles valamennyi új modellje kizárólag 100%-ban elektromos hajtású lesz.


A márka nem csak modelljein, hanem az „ONLY YOU, a figyelem luxusa” szolgáltatási programon keresztül is kivételes kapcsolatot ápol ügyfeleivel.


A 41 országban jelen lévő DS márka saját kereskedőhálózatot épít ki, amely már 450 DS STORE-ból áll.