A Mansory mindössze 10 példányt készít a legújabb Mercedes-AMG G 63-ból, amely 850 LE-t ad le

Függetlenül attól, hogy mit érzel a Mansoryval és vad alkotásaival kapcsolatban, egy dologban mindannyian egyetértünk, hogy tudja, hogyan kell olyan autót építeni, amely megfordítja a fejeket. Pont ezt tette legújabb alkotásával, a Mercedes-AMG G63-on alapuló Mansory Grand Entrée-vel.

A tuner az évek során számos frissítési csomagot adott ki a G63-hoz, és ez az egyik legkülönlegesebb. Világszerte mindössze 10 darab lesz elérhető belőle, és szédületes külső és belső módosítások sorát tartalmazza. Emellett számos teljesítményjavítást is kapott, és nem hagy kőt vetni a végső G63-as törekvésében.

A változások a testben kezdődnek. A G63 Grand Entrée elején található egy vadonatúj lökhárító kovácsolt szénszálas elemekkel és LED-es nappali menetfényekkel. Mansory új hűtőrácsot is készített a Mercedeshez, amely szintén kovácsolt szénszálból készült, majd egy jellegzetes motorháztetőt csavarozott fel. Ez a motorháztető szintén könnyű anyagból készült, és hatalmas légbeömlővel rendelkezik, amely segíti a 4,0 literes duplaturbós V8-as hűtését.

A G63 Grand Entrée elülső felében további módosítások közé tartoznak a szénszálas klaszterben elhelyezett LED-es tetőlámpák, valamint az első kerékívek mögötti szénszálas szellőzőnyílások. A SUV is egyedi fekete kerekeken ül, elektronikus oldallépcsőkkel, valamint lágy zárás funkcióval ellátott hátsó öngyilkos ajtókkal rendelkezik. A Mansory toronymagas hátsó szárnyat is tervezett a Mercedeshez, valamint új hátsó burkolatot, rengeteg szénszálas alkatrészt.

Aztán rátérünk a belső térre. Az a személy, aki ezt a terméket megrendelte, úgy döntött, hogy a kabint barna és pisztácia zöld bőr kombinációjával fürdeti. A Mansory egy LED-tömböt is beépített az ajtópanelekbe, miközben különböző területeket szénszálas borítással borított.

A G 63 Grand Entrée ellenállási elemeként egy új kipufogórendszer szolgál, amely a 4,0 literes duplaturbós V8-asra továbbfejlesztett, ami azt jelenti, hogy immár 850 lóerőt és 1000 Nm forgatónyomatékot ad le, lehetővé téve az ütközést. 62 mph (100 km/h) mindössze 3,5 másodperc alatt.