A Mercedes‑Benz Vans ünnepli a Sprinter 30. évfordulóját és az 1500 furgon átadását 

  • A Mercedes‑Benz Sprinter friss szolgáltatással bővül a Kerstner-től a Sváb-asztal Stuttgartba

A németországi asztali kezdeményezések több mint 30 éve biztosítják, hogy az elfogyasztható ételeket ne pusztítsák el, hanem a rászorulók számára terjesszék. Szinte mindaddig, amíg a Mercedes ‑ Benz asztali szponzorálásán keresztül támogatja az erőforrások felelősségteljes felhasználását. A sprinter 30. évfordulója alkalmából rendezett esemény részeként David Perdomo Hollatz, a Mercedes ‑ Benz Vans Germany értékesítési és marketing vezetője átadta az 1500. új járművet a Mercedes ‑ Benz fióktelep tábláinak. Berlin-Spandau. Ez a kisteherautó sprinter is, mint az 1000. jármű, és egyben az első új jármű, amelyet a Mercedes ‑ Benz 1999-ben adott át a tábláknak.

Marko Reimer, a stuttgarti sváb asztal, a sprinter paneles kisteherautóként kapta meg a tetőtéri változatot, Tafel Deutschland e.V. vezérigazgató, Andreas Steppuhn jelenlétében. A jármű friss szolgáltatás-bővítéssel van felszerelve a Kerstner társaságtól, így még a romlandó ételek is jól és biztonságosan utazhatnak az adományozóktól a Baden-Württemberg állam fővárosában lévő asztali kiállító irodákba.

„A táblák több mint 30 éve biztosítják, hogy a tökéletes ételeket ne pazarolják el, hanem a rászorulók számára is előnyösek. Szinte olyan hosszú ideig támogatjuk a táblákat járműveinkkel, különösen a sprinterünkkel. Örülök, hogy ma az asztali szponzorálás részeként átadjuk az 1500. járművet. Ez azt jelenti, hogy a táblák mobilok maradnak és hatékonyan tudnak segítséget nyújtani. “ 

David Perdomo Hollatz, a Mercedes-Benz Vans Germany értékesítési és marketing vezetője

„Az asztalok Németország szociális élelmiszer-mentői: 75 000 elkötelezett ember percenként mintegy 500 kg ételt takarít meg, és elosztja azt a szegénység által sújtott embereknek. Örülünk, hogy a Mercedes-Benz-rel hosszú távú partnerünk van a mi oldalunkon, aki társfinanszírozza asztali járműveinket. Az 1500. asztali szállító mai átadása ideális szimbolikus kifejezése ennek a megbízható partnerségnek. “ 

Andreas Steppuhn, a Tafel Deutschland e.V. vezérigazgatója 

Mercedes-Benz Sprinter friss szolgáltatás bővítéssel

Az évforduló sprinterét a Mercedes-Benz VanSolution partner, Kerstner friss szolgáltatásbővítéssel látja el. A rakomány kiváló minőségű szigetelésével és az erőteljes hűtési technológiával ez biztosítja, hogy az élelmiszerek szállítás közben megőrizzék frissességüket és tökéletes minőségüket, valamint hogy a hideg láncot betartják. A hűtőegység aerodinamikai kialakítása támogatja a sprinter alacsony üzemanyag-fogyasztását. A jármű hosszú szünetek alatt csatlakoztatható az elektromos hálózathoz. Ezután az állvány megbízhatóan hűtve tartja az ételt a rakományban a kívánt hőmérsékleten. Az alapjármű egy magas tetővel rendelkező sprinter panel kisteherautó, 125 kW (170 LE) motorral és 9G-TRONIC automatikus sebességváltóval.A járművet a PRO berendezés sorozatában tervezték, számos mellékelt kényelmi felszereléssel, valamint vezetési biztonsági és segítségnyújtási rendszerekkel.

Mercedes-Benz és a táblák

1993-ban Berlinben alapították az első német asztalot. Jelenleg mintegy 975 nonprofit testület működik Németországban, ahol körülbelül 75 000 önkéntes aktív.
A panelek célja egy fontos híd felépítése a túlkínálat és a hiány között. Ezért gyűjtik a minőségi élelmiszereket, és továbbadják azokat társadalmilag és gazdaságilag hátrányos helyzetű embereknek. A segítők együttesen évente mintegy 260 000 tonna élelmet osztanak el több mint kétmillió rászoruló ember számára Németországban, köztük közel 30% -ban gyermekeket és fiatalokat.

Az élelmiszerek tökéletes logisztikájának biztosítása érdekében a Mercedes ‑ Benz megbízható járművekkel támogatja a táblákat, amelyek lehetővé teszik az áruk gyors és rugalmas szállítását. A szponzorációs program részeként a Mercedes-Benz a járműlista árának felét fizeti. A másik részt elsősorban a helyi adományozók és szponzorok biztosítják.

A szponzorációs program jelentősen fejlődött, és a szállított járművek ma már körülbelül háromnegyed sprintert és egynegyed Vito-t tartalmaznak. Az EVito-t és az eSprinter-t, amelyeket akkumulátorok táplálnak, egyre inkább használják.