A Mercedes a női golfozókat is meghódítaná
A Mercedes-Benz kiterjeszti együttműködését a The R&A-val, és elkötelezi magát a női golf mellett az AIG Women’s Open szponzoraként
- Az AIG Women’s Open hivatalos védnökeként a Mercedes-Benz népszerűsíti a női sportolókat a golfban
- A Mercedes-Benz márkanagykövete, Alexandra Försterling először vesz részt az AIG Women’s Openen
- A Mercedes-Benz ötvözi a golfot és a divatot saját kampányával St Andrews-ban, a golf hazájában
A Mercedes-Benz és az R&A hosszú távú együttműködést ápol, mivel a Mercedes-Benz 2011 óta a The Open „hivatalos mecénása” Nyitott. Az AIG Women’s Open „hivatalos védnökeként” a Mercedes-Benz támogatja a női sportolókat, és elkötelezett az egyenlőség és a sokszínűség mellett a golfban. A helyszínen a Mercedes-Benz teljesen elektromos és hibrid járművekkel felszerelt shuttle flottát biztosít a játékosok és a kiválasztott vendégek számára.
„A női golf elitje találkozik az AIG Women’s Openen. Hivatalos védnökként a Mercedes-Benz különösen büszke arra, hogy támogatja a világ legjobb női golfozóinak ezt a látványos csúcstalálkozóját, hogy aktívan népszerűsítse a női sportokat, és új mércét állítson fel a jövő generációi számára.”
Britta Seeger, a Mercedes-Benz Group AG igazgatótanácsának tagja, marketing és értékesítés
Az AIG Women’s Open idén augusztus 22. és 25. között kerül megrendezésre a skóciai St Andrews-i Old Course-on. A „Golf otthonának” is nevezett Old Course harmadik alkalommal ad otthont a golf majornak. A Mercedes-Benz márkanagykövete és profi golfozó, Alexandra Försterling idén debütál az AIG Women’s Openen.
„Nagyon várom már, hogy részt vegyek az AIG Women’s Openen, és különösen, hogy a bajnokságban debütálhassak a St Andrews-i Old Course-on, a Golf otthonában. Büszkeséggel tölt el, hogy a Mercedes-Benz elkísér az első AIG Women’s Openre.”
Alexandra Försterling, a Mercedes-Benz márkanagykövete és az AIG Women’s Open első résztvevője
A The R&A-val fennálló régóta fennálló együttműködésének és az AIG Women’s Open iránti elkötelezettségének megünneplésére a Mercedes-Benz egy különleges kampányt hozott létre, amely a golfot a divattal ötvözi: az Old Course-on, a 2024-es AIG Women’s Open helyszínén készült, és St Andrews-ban a Mercedes-Benz és Imruh Asha stylist kortárs motívumokban egyesíti a divatot, a golfot és az autókat. A kampányban használt ruhák egyedi darabok, és a történelmi kultúrák egyedülálló keverékét szimbolizálják a Mercedes-Benz márkához kapcsolódóan.
Tudtad?
- A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!