A Mercedes-AMG CLA és CLA Shooting Brake frissítése
Új tervezésű fényszórók és hátsó lámpák
CLA 35 4MATIC AMG-specifikus hűtőrácstal
AMG Performance kormánykerék alapfelszereltség
Szíjhajtású indító-generátor és 48 voltos elektromos rendszer a CLA 35 4MATIC-hoz
AMG Street Style Edition CLA 45 S 4MATIC+-hoz
A Mercedes-AMG CLA és CLA Shooting Brake számos frissítése még kívánatosabbá teszi. Az új külső kialakítás különösen szembetűnő a CLA 35 4MATIC Coupé (WLTP előzetes értékek: üzemanyag-fogyasztás kombinált: 8,5-8,1 l/100 km; CO2-kibocsátás kombinált: 193-185 g/km)[5] és a CLA 35 4MATIC Shooting Brake esetében. (WLTP előzetes értékek: üzemanyag-fogyasztás kombinált: 8,7-8,3 l/100 km; CO2-kibocsátás együttesen: 197-189 g/km)5. Mindkét belépőmodell AMG-specifikus hűtőrácsot kapott függőleges lamellákkal, átformált első kötényt és a márkahovatartozást megerősítő, AMG emblémával ellátott kerek kitűzőt. A LED-es vagy MULTIBEAM LED technológiás fényszórók belső átdolgozott kialakítása és a LED-es hátsó lámpák a CLA 45 S 4MATIC+ Coupé két csúcsmodelljét is jellemzik (WLTP előzetes értékek: fogyasztás együttesen: 9,0-8,7 l/100 km; CO2-kibocsátás kombinált 205-196 g/km)5 és CLA 45 S 4MATIC+ Shooting Brake (WLTP előzetes értékek: üzemanyag-fogyasztás kombinált: 9,2-8,8 l/100 km; CO2-kibocsátás együttesen: 209-201 g/km)5.
Új könnyűfém keréktárcsák minden modellhez
Három új könnyűfém keréktárcsa található a 35 modellhez: standard 10 küllős, 18 hüvelykes fekete keréktárcsák magasfényű esztergált felülettel és opcionális 19 colos keréktárcsák öt ikerküllős matt fekete kivitelben, magas fényes esztergált felületek vagy matt fekete színben, magasfényű esztergált peremmel. A két 45 S változat új kerekei közé tartoznak a szabványos 19 hüvelykes kerekek öt ikerküllős matt fekete kivitelben, magasfényű esztergált felülettel vagy opcionális 19 hüvelykes kerekek öt ikerküllős kivitelben matt fekete színben. magasfényű esztergált felniperem.
Friss színek az üléshuzatokhoz
A belső térben az érdeklődők az alapfelszereltségű sportülések vagy az opcionális AMG Performance ülések új kárpitjait fedezhetik fel. Az ARTICO műbőr MICROCUT mikroszálas kombinációja bahia barna színben is rendelhető. A zsályás szürke/fekete az ARTICO műbőr új színe. A pirospaprika/fekete pedig először kapható a bőr üléshuzatokhoz. A díszítőelemeknél a barna színű, nyitott pórusú mészfa teszi teljessé az opcionális választékot.
A Mercedes-AMG CLA modellek alapfelszereltségként kínálják az új AMG Performance kormányt, kétküllős kialakítással és zökkenőmentesen integrált gombokkal. Az AMG kormánykerék gombjai ragyogó kijelzőkkel és intuitív kezelési logikával lenyűgözőek. Ezek lehetővé teszik a fontos vezetési funkciók és az összes vezetési program vezérlését anélkül, hogy levenné a kezét a kormányról.
Az új Mercedes-AMG CLA modellek is profitálnak a legújabb MBUX-generációból: a nagyobb teljesítmény és az AMG-specifikus képernyőkialakítás kézzelfoghatóvá teszi a márkaélményt.
35 modell műszakilag korszerűsítve
A 35 modell 48 voltos elektromos rendszerrel és szíjhajtású indító-generátorral van felszerelve. A második generációs önindító-generátor enyhe hibridként működik, ideiglenesen 10 kW (14 LE) teljesítménynövekedést, valamint olyan funkciókat biztosít, mint a szabadonfutás és a regeneráció a nagyobb hatékonyság érdekében. A 48 voltos technológia a kényelmet is növeli, hiszen a start-stop és a szabadonfutás funkció átmenetei szinte észrevehetetlenek. Az erőteljes és agilis, 2,0 literes, négyhengeres turbómotor 225 kW (306 LE) teljesítményt ad, amelyet az AMG SPEEDSHIFT DCT 8G sebességváltó és az AMG Performance 4MATIC összkerékhajtás révén mind a négy kerék között változtatva oszt el. A sportos teljesítmény (0-100 km/h gyorsulás 4,9 másodperc alatt) a vezetési élmények széles skálájával párosul – a nagyon sportostól a hosszú távú kényelemig. Az új első radiátor javítja a hőmérséklet szabályozását a határértéken.
AMG Street Style Edition a 45 modellhez
A CLA 45 S 4MATIC+ Coupéhoz és a Shooting Brake-hez speciális limitált kiadás érhető el: az AMG Street Style Edition. MANUFAKTUR hegyi szürke magnó fényezésével és oldalfóliázásával AMG logóval és AMG mintával a kockás zászlós dizájnban kiemeli a sportos megjelenést. Ugyanez vonatkozik a fluoreszkáló narancssárga színárnyalatokra is. A kiadás 19 colos AMG könnyűfém keréktárcsákon gurul, öt ikerküllős kivitelben, matt fekete színben, fényesre esztergált keréktárcsával. Az ügyfelek opcionálisan megrendelhetik a Street Style Editiont 19 hüvelykes AMG kovácsolt keréktárcsákkal, keresztküllős kivitelben, mattfeketére festve és fényesre esztergált peremmel. A pirosra festett féknyergek vonzó kontrasztot alkotnak mindkét kerékkel szemben. A további külső elemek közé tartozik az AMG Aerodynamics csomag, az AMG Night I-es és II-es csomag, valamint az AMG üzemanyag-betöltő sapka.
Az AMG Street Style Edition belseje is jellegzetes dizájnt kapott: a fekete MICROCUT mikroszálas AMG Performance ülést élénk narancssárga varratok és kiemelések díszítik. A szintén narancssárga „CLA 45 S” címke a márka emblémáját hordozza a belső térben. A MICROCUT bőr/mikroszálas AMG Performance kormánykerék és az alumínium AMG díszelemek (a külső fóliával megegyező mintázattal) további hangsúlyt adnak a belső térnek. A részletekre való odafigyelést a kontrasztos narancssárga varrással díszített műszerfal és az „AMG” feliratú AMG küszöbborítások, a fekete cserélhető burkolat és az Edition-specifikus piros világítás is bizonyítja. A „Street Style Edition” felirattal és narancssárga varrással ellátott AMG padlószőnyegek teszik teljessé a kiváló minőségű belső kialakítást.
310 kW (421 LE) teljesítményével a Coupé és a Shooting Brake erőteljesen motorizált. A kompakt sportautók álló helyzetből 4,1 másodperc alatt gyorsulnak 100 km/órás sebességre. A végsebesség 270 km/h-ban van korlátozva. A tiszta teljesítményadatok mellett az AMG 2,0 literes turbómotor spontán reakcióival is lenyűgöz. A teljesen változtatható összkerékhajtás AMG TORQUE CONTROL vezérléssel jelentősen hozzájárul a dinamikus vezetési élményhez. A hátsó tengelyes sebességváltó két elektronikusan vezérelt többtárcsás tengelykapcsolót tartalmaz, amelyek mindegyike a hátsó tengelyen található hajtótengelyhez csatlakozik. Ezzel nemcsak az első és a hátsó tengely között lehet változóan elosztani a hajtóerőt, hanem kerékszelektíven is a bal és jobb hátsó kerekek között.