A Mercedes-Benz 95 km/órára növeli 3. szintű automatizált vezetési rendszerének végsebességét

Active Parking Challenge Active Parking Challenge

A redundáns rendszerarchitektúra biztonságot nyújt

A Mercedes-Benz a DRIVE PILOT redundáns rendszerarchitektúrájára támaszkodik. Ez azt jelenti, hogy létfontosságú Az olyan rendszerek, mint a kormányzás, a fékezés és a fedélzeti elektromos rendszer funkcionálisan redundánsak manőverezhetőség abban a ritka esetben, ha az egyik ilyen rendszer meghibásodik. Ezek a redundanciák segítik a biztonságot átadni a sofőrnek. Kamerákat, radarokat, ultrahangos érzékelőket és LiDAR-t használnak az autó érzékelésére környezetben, és valós időben dolgozzák fel a fedélzeten. A nagy pontosságú helymeghatározó rendszernek köszönhetően a A DRIVE PILOT-tal felszerelt Mercedes-Benz néhány centiméteres pontossággal meg tudja határozni a pontos helyét.

A lokalizációt úgy végzi el, hogy a jármű lekéri a pozíciót az összes elérhető műholdas rendszertől. DRIVE PILOTA kiszámítja az autó helyzetét a különböző műholdas rendszerektől kapott adatok alapján. Ezen kívül egy rendkívül részletes és folyamatosan frissülő HD térkép háromdimenziós képet ad az utcák és környezet – mindez fontos a biztonságos, feltételesen automatizált vezetéshez.

Következő lépések a feltételesen automatizált vezetésben

A Mercedes-Benz fejlesztése gyors ütemben halad, hogy még gyorsabb és hosszabb sebességet tegyen lehetővé átadási időpontok a jövőben. Németországban a feltételesen automatizált vezetés megengedett végsebessége jelenleg 130 km/h. A Mercedes-Benz célja, hogy az évtized végére elérje ezt a mérföldkövet a biztonságra összpontosító lépésről lépésre történő megközelítést követve.

A kutatás-fejlesztési tevékenység társadalmi és etikai szempontokat is figyelembe vesz. például, p Mercedes-Benz már kifejlesztett speciális türkiz jelzőlámpákat a feltételesen automatizált vezetéshez (SAE J3134 ajánlás alapján), amelyek a DRIVE PILOT működési állapotát jelzik. A cég
fontosnak tartja, hogy jelezze a közlekedés többi résztvevőjének, hogy a feltételesen automatizált vezetési funkció az aktív. Az Egyesült Államok Nevada és Kalifornia államai már mentességet adtak erre a technológiára.

A tesztelés folyamatban van, és az első eredmények a várakozásoknak megfelelően nagyon ígéretesnek tűnnek. A türkiz jelzőlámpák az a Mercedes-Benz tesztjárművek első és hátsó lámpáiba, valamint két külső tükrébe integrálva.
Németországban ennek a technológiának nincs érvényben jogi kerete. A Mercedes-Benz azt tervezi, hogy a a DRIVE PILOT rendszerarchitektúrája a meghatározott szabványoknak megfelelően, ahogy azok fejlődnek.

  1. A jövőbeni DRIVE PILOT funkcióinak elérhetősége és használata az autópályákon a lehetőségektől, az országoktól és a vonatkozó törvényektől függ.
  2. SAE 3. szint (feltételes automatizált vezetés).: Az automatizált vezetési funkció átvesz bizonyos vezetési feladatokat. Azonban egy sofőr továbbra is szükséges.
  3. Az, hogy a járművezető mely másodlagos tevékenységei megengedettek, a vonatkozó nemzeti vagy állami közúti közlekedési szabályoktól függ.


Éppen egy esztendeje tiltotta le a márka további megismeréséről a látássérült autós szakértőket a Suzuki pr-osa

Tudtad?

Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!