A Mercedes-Benz bemutatja az elektromos járművek biztonságát

Kampány koncepció

  • A biztonság a Mercedes-Benz DNS-ének lényeges része, és mindig is a vállalat egyik magára vállalt felelőssége volt. A cég innovációival formálta a modern járműbiztonságot, és ma is úttörő ezen a területen. A háromágú csillaggal rendelkező márka ezzel az új kampánysal demonstrálja igényét a világ legbiztonságosabb járműveinek megépítésére.
  • Az új „Az elektromos biztonság meghatározása” kampány a teljesen elektromos Mercedes-Benz modellek biztonsági jellemzőire összpontosít. A Mercedes-Benz ezért 2023 őszétől folytatja a kommunikációt, amely világszerte először mutatott be úttörő frontális ütközést két elektromos autó (az EQA és az EQS SUV) között.
  • A kampány egy olyan helyzetet szemléltet, amely frontális ütközéshez is vezethetett volna, ha az asszisztens rendszerek nem akadályozták volna meg a vezetőt abban, hogy elhagyja a sávját. Egy másik esetben az átkelő jármű vezetője tüsszent és véletlenül átlépi a stopvonalat. Az autonóm vészfékezésnek köszönhetően a Mercedes-Benz képes elkerülni a valószínűsíthető balesetet, és így minden közlekedőt megvéd.
  • Egy kis figyelemelterelés; egy kis figyelmetlenség – és veszélyes helyzet alakulhat ki az úton. Ilyen esetben a Mercedes-Benz asszisztensrendszerei segíthetnek a helyzet enyhítésében. Ezt a képességet lenyűgözően demonstrálja a „Defining Electric Safety” kampány.

Kampány részletei és médiamix

  • A narancssárga szín uralja a kampány képeit. Több mint 60 éve a Mercedes-Benz töréstesztjeit erre a jellegzetes színre festették, és a biztonságot is adják.
  • A „Defining Electric Safety” valódi törésteszt-képek és számítógéppel készített felvételek lenyűgöző fúziójával kerül bemutatásra. Ez minimalista esztétikát hoz létre, amely még feltűnőbb.
  • A Mercedes-Benz közösségi média csatornáin az #allforsafety alatt elindul az elektromos járművek biztonságáról szóló globális közösségi média kampány.
  • A különféle eszközökön, például állóképeken és különböző hosszúságú videókon kívül az „Elektromos biztonság meghatározása” egy kampányfilmet is tartalmaz.

Időszak

  • A kampány piacspecifikus szinten, különböző időpontokban fut.

Kredit

  • Ötlet, koncepció és megvalósítás: csapat x
  • Gyártás: Commonvision
  • Fotós: Tais Sirote
  • CGI Előadó: Lenn Antón

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!