A Mercedes-Benz és a Superplastic limitált kiadású kapszulakollekciót mutat be

Mercedes-Benz x SUPERPLASTIC_NY23 Mercedes-Benz x SUPERPLASTIC_NY23
  • A Mercedes-Benz és a Superplastic együttműködése és kalandja ezen a nyáron folytatódik a társmárkás Superdackel kapszulakollekció bevezetésével.
  • A limitált szériás játék- és ruházati kollekció június 21-én jelenik meg a New York-i Superplastic zászlóshajó üzletében, ahol vendégszerepel az új Mercedes-Benz E-osztály.
  • Superdackel, a Superplastic univerzum legújabb barátja, barátaival, Janky-val és Guggimonnal együtt útnak indul, mint az új Mercedes-Benz E-osztályú MBUX Superscreen digitális útitársa.


Ma a szeretett globális szórakoztató márka, a Superplastic, a szintetikus hírességek, Janky & Guggimon otthona – a Mercedes-Benzzel, a világ egyik legnagyobb luxus személygépkocsi-gyártójával kötött partnerkapcsolatának különleges csúcspontját ünnepli. A két márka egy limitált szériás kapszulakollekcióval és egy VIP eseménnyel készült a következő kalandra a Superplastic zászlóshajó üzletében New York város SoHo kerületében. Az esemény Superdackelt, a Superplastic univerzum legújabb barátját tiszteli, és egybeesik a “tacskó világnapjával”.

A két márka januárban, a 2023-as CES kiállításon debütált váratlan partnerségükkel. Itt ismerkedhettek meg a rajongók először a Superdackel-lel, a „Wackeldackel” modern feltalálásával – a kissé merev, bólogató kutyajátékkal, amely generációk műszerfalait és szívét díszíti. sofőrök szerte a világon. A Las Vegas-i bemutatón bemutatták a „Road Tripz – Janky, Guggimon és Superdackel főszereplésével” című animációs rövidfilmet is, amely a Mercedes-Benz fizikai világát egyesíti a Superplastic digitális univerzumával. A rövidfilm egy gyors tempójú nyaralóút NYC-ben, a tipikus Janky & Guggimon hijinkkel és egy kozmikus űrbálnával. Felejthetetlen élményt teremtett az új és a régi rajongók számára. Az animáció Dolby Atmossal keverve az MBUX Superscreenbe is beépült, ami a frissen újraértelmezett Mercedes-Benz E-osztály belső szíve, amelynek világpremierje áprilisban volt. Ahogy az E-osztály fejlődött, úgy fejlődött a Superdackel is – a fizikai műszerfali játéktól a végső digitális útitársig.

Az eredeti Wackeldackelhez hasonlóan a Mercedes-Benz E-osztály is az autóipar ikonja – ez a legkelendőbb sorozatmodell az autógyártó történetében, és több mint hét évtizede a vásárlók kedvence. A Mercedes-Benz átalakította ezt a legendát, hogy illeszkedjen az emberek mai autóhasználati szokásaihoz – digitálisabban és személyesebben, mint valaha. Ez magában foglalja a csúcskategóriás Burmester® 4D Surround Sound rendszert Dolby Atmos funkcióval, amely a szórakoztató streamelést (természetesen a Superplasticból!) magával ragadó élménnyé teszi. A Mercedes-Benz egyedülálló „üdvözöljük itthon” érzést és kivételes digitális intelligenciát adott az E-osztálynak. Belseje tele van élvonalbeli technológiával és modern dizájnnal, amelyek egyetlen célt szolgálnak: alkalmazkodni az ügyfelek igényeihez és egyedi preferenciáihoz.

Az esemény
A Mercedes-Benz és a Superplastic exkluzív bemutató rendezvényt tart június 21-én a Superplastic zászlóshajó üzletében a NYC-ben, SoHo-ban, ahol a teljes Superdackel kollekció megvásárolható lesz. Az esemény egy magával ragadó galériatérrel és a kisfilm teljes képernyős animációival ünnepli a partnerséget. A vendégeket az óriási, 2,5 méter magas Superdackel szobor fogadja, amely szintén a CES-en debütált.

„A lehetőség, hogy a Superdackelt életre keltsük a Mercedes-Benzzel, meghaladta a digitális univerzum birodalmait és lehetőségeit, mint ikonikus pillanat. Janky és Guggimon örül, hogy új partnerük lesz a bűnözésben, és a hátrahagyott káosz nyomán minden bizonnyal fel fogjuk szedni a darabokat.”
Galen McKamy, a Superplastic kreatív igazgatója

„Nagy energiával és teljességgel örömteli élmény volt a Superplastic csapatával együtt dolgozni, hogy újragondoljuk az ikonikus Wackeldackelt, és életre keltsük a Superdackelt ezen a játék- és ruházati kollekción keresztül. Az emberek szerte a világon előszeretettel varázsolják személyre szabott arculattal autóikat, még a digitális korszakban is.”
Julia Hofmann, a márkás szórakoztatás és márkapartnerségek vezetője

A kollekció
A kollekció szíve egy különleges kiadású, 11 hüvelykes (kb. 28 centiméteres), kézzel készített Superdackel figura, amelyet az Egyesült Államokban 100%-ban cseresznye-, juhar-, dió- és égerfából faragtak, és az ikonikus Mercedes-Benz emblémával díszítettek. A Superdackel szobor azt jelképezi, hogy a Mercedes-Benz és a Superplastic hogyan egyesíti a luxusautó- és a digitális kreatív világot. Ez az egyedülálló darab csak 65 darabra korlátozódik, és egy kis kiállítóalapot és egy egyedi balti nyírfa dobozt tartalmaz – így a művészet, a dizájn és az autók szerelmesei számára egyaránt kötelező gyűjtemény. Ezenkívül az exkluzív partnerség egy prémium ruházati kapszulát tartalmaz, beleértve a luxus kiegészítőket.

A termékek az Egyesült Államokból származó anyagokat használnak fel, összhangban mindkét márka küldetésével, a nettó szén-dioxid-semlegességgel, valamint az éghajlatvédelem és a légszennyezés-szabályozás iránti gazdasági, környezetvédelmi és társadalmi felelősségvállalás iránt.

Főbb termékinformációk:
Fából készült Superdackel figura

A Superdackel egy újragondolt, régimódi Wackeldackel bólogatófejű kutya, új, továbbfejlesztett és könnyedén menő hangulattal! Egy klasszikus, fából készült kedvenc friss megjelenése az Egyesült Államok 65 darabos limitált kiskereskedelméből, számozva.
Pulcsi, póló és sapka

A 100% organikus pamutból készült Mercedes-Benz x Superplastic kapucnis pulóveren az ikonikus Superdackel logó látható.
Sál

A 100% selyemből készült Mercedes-Benz x Superplastic sál szemet gyönyörködtető kockás mintával és az ikonikus Superdackel logóval rendelkezik.
Nyakörv

A Mercedes-Benz x Superplastic gallér S (nyak mérete 31-37 cm) és M (nyak mérete 39-45 cm / kb. 15-17 hüvelyk) méretben kapható, az ikonikus Superdackel logóval a kutyatárs kiegészítőjeként. – mindenhol pilóták.
A limitált kiadású árukapszula 2023. június 26-ig elérhető online a superplastic.co oldalon és a Superplastic NYC kiskereskedelmi üzletében, a 15 Prince St, New York, NY 10012 címen.

A szuperműanyagról:
A Superplastic egy vermonti székhelyű karaktertervező stúdió, amely szintetikus hírességeket hoz létre, több millió követővel világszerte, és akik megjelennek a közösségi médiában, zenében, játékokban, csúcskategóriás gyűjteményekben, divatban, animációs szórakoztatásban, web3-ban és élő élményekben. A cég évente több tízmillió dollár értékben ad el valódi és virtuális termékeket, és együttműködött a Guccival, Fortnite-tal, Mercedes-Benzzel, Tommy Hilfigerrel, Christie’s Aukciós Házzal, J. Balvinnal, Kidsuperrel, Pusha-T-vel, Paris Hilton-nal, Post Malone-nal, The Weeknd, Vince Staples, Rico Nasty és még sok más.

Mercedes-Benz Cultural Engagement:
Kulturális tevékenységei és tervezési együttműködései révén a Mercedes-Benz kiemeli a bevált gyakorlatokat, igazodva azokhoz a kreatívokhoz, amelyek olyan értékeket tükröznek és védenek, mint a kiemelkedő és felelősségteljes tervezés, kreativitás és innováció. A luxusautóipari vállalat a globális piacokon tevékenykedik, és kezdeményezéseket indított a legrelevánsabb nevek közül néhány iparágban, beleértve a zenét, a művészetet és a divatot, felszabadítva a Mercedes-Benz világát, mint platformot a kreatív úttörőkkel való találkozásra és kommunikációra. kiválóság.