A Mercedes-Benz és a SUPERPLASTIC új együttműködést és „Superdackel” karaktert indít a CES 2023-on

Mercedes-Benz x SUPERPLASTIC_CES Mercedes-Benz x SUPERPLASTIC_CES
  • A Mercedes-Benz újraértelmezi az ikonikus „bólogató kutya” műszerfal díszt a SUPERPLASTIC-cal, a globális szórakoztató márkával, amely animációs hírességeket, digitális szórakozást és élményeket teremt.
  • A partnerek a Superdackelt egy animációs rövidfilmben és egy 2,5 méteres figurával mutatják be a Mercedes-Benz CES standján
  • Az együttműködés a Mercedes-Benz azon stratégiájának része, hogy a művészetek és a szórakoztatás új területeit fedezze fel, és emlékezetes márkaélményt biztosítson az ügyfeleknek.


A Mercedes-Benz izgalmas lépést tesz a digitális szórakoztatás felé azáltal, hogy egyesíti erőit a feltörekvő szórakoztató márkával, a SUPERPLASTIC-cal. A szintetikus hírességek univerzumáról ismert, amelyet a közösségi médiában található eredeti tartalmak, valamint a „hiperlimitált” játék- és ruházati cseppek révén kelt életre, a SUPERPLASTIC az A-listás zenészekkel, művészekkel és nemzetközi márkákkal működik együtt. Ami eleinte két nagyon különböző világ ellentmondásos összemosásának tűnik, valójában az új és a hagyományos, a luxus és az élvonal, valamint a digitális és fizikai világ váratlan és egyben tökéletes párosítása.

A két márka összefog, hogy a CES 2023-on elindítsa újonnan létrejött együttműködését, amely magában foglalja egy teljesen új karakter bemutatását a SUPERPLASTIC univerzumban, a Superdackel-t. Ő egy szeretett kulturális ikon, a „Wackeldackel” SZUPERPLASZTIKUS újrafeltalálása és hősi alteregója, a klasszikus „bólogató kutya” dísz, amely a járművezetők generációinak szívét és műszerfalát díszíti szerte a világon.

A Superdackel január 5-től lesz látható a közösségi médiában. A CES bemutatásának fénypontja egy animációs rövidfilm lesz, amelyben Superdackel és SUPERPLASTIC főszereplők, Janky és Guggimon szerepel. A cselekmény: Janky és Guggimon „kölcsönkér” egy Mercedes-Benzt egy kereskedő szalonból egy késő este, amikor felszállás közben felfedezik Wackeldackelt az autóban. Ezután hárman vidám utazásra indulnak New York City holdfényes utcáin, ahol drámával, autós üldözéssel és egy varázslatos űrbálnával találkoznak. Újdonsült barátai befolyásának köszönhetően a félénk és higgadt Wackeldackel az éjszaka előrehaladtával új személyévé, Superdackellé változik.

Mindkét márka összefogott, hogy váratlan történeteket és élményeket alkossanak. A lehetséges együttműködésről folytatott kezdeti beszélgetést követően a két partner gyorsan rájött, hogy a Wackeldackel a tökéletes főszereplő történetükhöz. Végtére is, az emberek szerte a világon szeretik személyre szabni autóikat és mobilitási élményeiket, és akárcsak a mi autóink, ezek is egyre digitálisabbá válnak.

„A Mercedes-Benz újra feltalálta és újraértelmezte márkáját és járműveit egy modern, digitális korszakhoz – miért ne kaphatna frissítést az ikonikus Wackeldackel is? Szeretettel üdvözöljük Superdackelt a Mercedes-Benz családban.”
Bettina Fetzer, a Mercedes-Benz AG kommunikációs és marketing alelnöke

Paul Budnitz, a SUPERPLASTIC alapítója és vezérigazgatója azt mondja, hogy ugyanolyan izgatott az együttműködés miatt.

„Örökig a Wackeldackel rajongója voltam, és tulajdonképpen örökre ott volt a klasszikus változat a régi Mercedes 230CE műszerfalán. Így amikor a Mercedes-Benz megkeresett minket, hogy meghívja őt a SZUPERPLASTIKUS univerzumba, a válasz azonnali IGEN volt.
Paul Budnitz, a SUPERPLASTIC alapítója és vezérigazgatója

Budnitz hozzáteszi, hogy „a Wackeldackel a popkultúra és az autófanatikus ikon, és izgalmas volt, hogy újra feltalálhattuk egy új korszakra”. A lehetőség, hogy egy Wackeldackelhez hasonló karaktert fejleszthessünk egy új generáció számára, csodálatos élmény volt a SUPERPLASTIC csapat számára, jegyzi meg Budnitz:

„Szeretjük a márkákat kiszorítani a védőburokból. De a Mercedes fantasztikus együttműködő volt, és ez a partnerség nagyon szimbiotikus. Janky, Guggimon és más animációs hírességek a SUPERPLASTIC univerzumban a világ legnagyobb luxusautóival körbejárhatják a világot, miközben rajongóik millióinak bemutatják az új és továbbfejlesztett Superdackelt.”
Paul Budnitz, a SUPERPLASTIC alapítója és vezérigazgatója

Fetzer egyetért azzal, hogy a SUPERPLASTIC partnerség lehetőséget ad a Mercedes-Benznek, hogy új birodalmakat fedezzen fel a kultúra és a szórakozás világában.

„Ebbe beletartozik az olyan területek és műfajok elmélyülése is, amelyek a márkánk számára szokatlannak tekinthetők. A cél: megkérdőjelezni az elvárásokat, és kapcsolatba lépni a kulturális úttörőkkel és az új közönséggel”.
Bettina Fetzer, a Mercedes-Benz AG kommunikációs és marketing alelnöke

A Mercedes-Benz és a SUPERPLASTIC rajongóinak lehetőségük lesz a valóságban is találkozni az új Superdackellel: a Mercedes-Benz CES standján egy 2,5 méteres (8,2 láb) Superdackel figura látható, hogy a CES-re látogatók közelről élhessenek. az új karakterről és megjelenésről – és készíts néhány közösségi médiához méltó képet.

Mi vár Superdackelre és SZUPERPLASTIKUS társaira az előttünk álló úton 2023-ban? Bőven.
„Maradjon velünk” – mondja Fetzer és Budnitz. „Ez egy igazi utazás lesz”!

Január 5-től tarts lépést Superdackel, Janky és Guggimon további kalandjaival.

A SUPERPLASTIC-ról
A SUPERPLASTIC egy globális szórakoztató márka, amely világhírű szintetikus hírességek és influencerek névsorát hozza létre és kezeli. Gyakran látható és tapasztalható a közösségi médián és a Guccitól a Fortnite-ig és azon túli partnerségeken keresztül. A SUPERPLASTIC vezető szerepet tölt be a luxusművészeti játékok, a zene, a divat és a Web3 területén, számtalan együttműködéssel és tapasztalattal a digitális és a fizikai szféra találkozásánál.

Mercedes-Benz Cultural Engagement
Kulturális tevékenységei és tervezési együttműködései révén a Mercedes-Benz kiemeli a bevált gyakorlatokat, igazodva azokhoz a kreatívokhoz, amelyek olyan értékeket tükröznek és védenek, mint a kiemelkedő és felelősségteljes tervezés, kreativitás és innováció. A luxuscég a globális piacokon tevékenykedik, és kezdeményezéseket indított a legrelevánsabb nevekkel a különböző iparágakban, beleértve a zenét, a művészetet és a divatot, ezzel felszabadítva a Mercedes-Benz világát, mint platformot, ahol találkozhat és kommunikálhat a kreatív úttörőkkel kiválósági területeiken. .