A Mercedes-Benz Fenntarthatósági Díjat ítél oda Logan Monroe Goffnak, és egy pillantást vet az új CLA-ra
- A Mercedes-Benz folytatja a hosszú távú együttműködést a Festival d’Hyères-szel és divatpartnereivel a fenntartható divat előmozdítása és a kreatív tehetségek következő generációjának támogatása érdekében.
- A negyedik alkalommal megrendezett Mercedes-Benz Fenntarthatósági Mentorálásnak ismét divatfenntarthatósági szakértők, Orsola de Castro és Tamsin Blanchard, az Estethica adott otthont.
- A mentori és a versenydöntősök kollekcióit egy márkakampányban mutatták be, amely az új Mercedes-Benz CLA-t különleges terepszínű „Erlkönig” megjelenésben mutatja be.
- A Mercedes-Benz Fenntarthatósági Díj mellett a márka a fesztivál exkluzív mobilitási partnereként és a The Shortlisted Showroom szponzoraként szolgált.
A 39. Festival d’Hyères rendezvényen a Mercedes-Benz ünnepelte elkötelezettségét az innovatív és felelősségteljes luxus és dizájn mellett – a kifutótól az autópályáig. Az idei fesztivál a Mercedes-Benz Sustainability Mentorship 4. kiadása volt, amely kezdeményezés a divattehetségek következő generációjának támogatására jött létre. Logan Monroe Goffot a mentorálás tíz döntőse közül választották ki, hogy megkapja a Mercedes-Benz Fenntarthatósági Díjat. A Festival d’Hyères Fashion zsűrije Nicolas Di Felice, Courrèges művészeti igazgatója vezetésével Logan Monroe Goffot választotta azért, mert készségesen beépítette a mentorálás felelősségteljes gyakorlatait végső kollekciójába. A tervezőt a Mercedes-Benz pénzbeli támogatásban részesíti. Mind a tíz döntős kollekció szerepel a márkakampányban az új CLA-val. A 2025-ös bevezetése előtt a CLA divatos debütálását teszi egyedi, álcázott „Erlkönig” megjelenéssel, és a divat és az autóipar találkozási pontjára helyezi a reflektorfényt.
„A Festival d’Hyères régi partnereként kiváltságosnak érezzük magunkat, hogy a Mercedes-Benz Fenntarthatósági Díjjal tovább növelhetjük a felelősségteljes divattervezés és a fenntarthatóság tudatosságát. Legszívesebben gratulálunk Logan Monroe Goffnak. Örömmel látjuk, hogyan fejleszti tovább karrierjét a divatiparban, és bővíti tudását ezen a területen.”
Felder Rita, a Mercedes-Benz AG kommunikációs és marketingstratégiai igazgatója
A Mercedes-Benz fenntarthatósági mentorálása
A Mercedes-Benz Fenntarthatósági Mentorprogramot immár 4. alkalommal vezették partnerek és fenntartható divat vezetői, Orsola de Castro és Tamsin Blanchard, az Estethica-tól, a márka felelősségteljes tervezési gyártáshoz való hozzáállását tükrözve az autóipari értéklánc minden szakaszában. 2024 elején két digitális csoportos foglalkozásra és egyéni mentorálásra várták a résztvevőket.
A kezdeményezés célja: A dizájnvezetők következő generációjának felvértezése azokkal az eszközökkel, tudással és erőforrásokkal, amelyekkel megfontolt, hosszú távú elképzelésekkel építhetik fel saját divatmárkáikat.
„Az idei tervezők csoportja különösen izgalmas volt, ami különlegessé tette számunkra. A szint nagyon magas volt. Ez a kezdeményezés évről évre erősebbé válik, és nem is lehetünk büszkék arra a csoportra és az öregdiákokra, akiket az évek során mentoráltunk.”
Orsola de Castro és Tamsin Blanchard, Estethica
Mercedes-Benz a 39. Festival d’Hyères-en
Az együttműködés 2012-es kezdete óta a Mercedes-Benz tovább bővítette munkáját a fesztivállal, hogy különféle tevékenységekkel a helyszínen védje a divatvezetők következő generációját. A márka régóta szponzora a villa Noailles-ban található The Shortlisted Showroomnak, ahol a mentori és a versenydöntősök kollekcióit mutatják be. Az idei teret Paul Emilieu Marchesseau tervezte, aki elkötelezett az öko-design iránt a belső térben és az építészetben. Munkája a körforgásos gazdaság és a fenntartható gyakorlati terek projektjeivel és márkáival foglalkozik. A fesztivál hivatalos mobilitási partnereként a Mercedes-Benz pedig lehetőséget kínált a fesztivál vendégeinek, hogy számos transzfermodellben utazhassanak, beleértve az EQE, EQS, S- és V-osztályú modelleket.
A Festival d’Hyères márkakampány az új Mercedes-Benz CLA-val
Míg csak egy feltörekvő tervező vihette haza az idei Mercedes-Benz Fenntarthatósági Díjat, mind a tíz mentori és versenydöntős kollekció kiemelt figyelmet kapott a 39. Festival d’Hyères kampányában az új CLA-val. A kampány története: Egy paparazzo, aki Dél-Franciaországon keresztül szeretné elkapni az új CLA Erlköniget és a döntősök alkotásaiba öltözött két modellt. A forgatás során használt váratlan perspektívák és fényképezési technikák új esztétikát kölcsönöznek a kampánynak, ami méltó a Côte d’Azur filmesek, divatosok és hírességek időtlen vonzerejéhez. A CLA Erlkönig debütálása a Festival d’Hyères-en elindítja a modell kommunikációs szakaszát a 2025-ös megjelenés előtt. Az új kampánnyal a márka játékosan egyesíti a divat és az autóipar világát, kreatív értelmezésben. Az Erlkönig kifejezést egy vezető német autóipari magazin vezette be a Mercedes-Benz 180-hoz 1950-ben. 2024-ben a CLA büszkén kezdi meg az Erlkönig új fejezetét.
A kreatív csapat:
- Gyártás: szeptember 00
- Fotós és rendező: Thibaut Grevet
- Rendező: João de Botelho
- Hangtervezés: Pierre Rousseau a Stereo Image-nél
- Modellek: Marie Belle és Christopher
A Festival d’Hyères-ről
A Hyères-i Divat-, Fotó- és Kiegészítők Nemzetközi Fesztiválját Jean-Pierre Blanc alapította és irányítja, elnöke pedig Pascale Mussard. A fesztivál 1986 óta népszerűsíti és támogatja a fiatal nemzetközi divattervezést, 1997-től indul a feltörekvő fotósok számára is pályázat, 2016-tól pedig fiatal divatkiegészítő-tervezőket is díjaznak. A Fesztivál a legrégebbi, fiatal szakembereket megcélzó divatverseny. Számos díjat ítélnek oda a versenyző tervezőknek a fesztivál partnerei által nyújtott támogatásoknak köszönhetően, akik a fesztivállal együtt vállalják a hosszú távú támogatást. Gyakorlati segítséget adunk már a kiválasztási szakasztól kezdve, valamint két éven keresztül különböző területeken: finanszírozás, gyártás, kivitelezés, anyagok, kiadás, jogi, média, kiállítások, műhelyek és rezidenciák.
Estethicáról
Az ESTETHICA a változás ügynökségét hozza létre a divatiparban, amelynek középpontjában az innováció és az inkluzivitás, a jövőkép és a kedvesség áll. Az ESTETHICA-t Orsola de Castro és Filippo Ricci alapította 2006-ban a londoni divathéten, és 2022-ben újraindultak, további csapattagokkal, Roxanne Houshmand-Howell stratégiai igazgatóval és Tamsin Blanchard szerkesztői igazgatóval, valamint felfrissített vízióval és lehetőséggel a meglévő divat kihívásaira és átalakítására. ipar.
Mercedes-Benz Fashion Engagement
1995 óta a Mercedes-Benz a globális divatipar egyik fő szereplőjévé nőtte ki magát. A vállalat hiteles kapcsolatokat épített ki a divat, a fotózás és a művészet kreatív területein, és kezdeményezéseit a feltörekvő tervezői tehetségek, az innovatív együttműködések, a divathét-partnerségek és az élő események támogatására használja fel.