A Mercedes-Benz és a Starbucks egy emelt szintű elektromos töltési élmény bevezetésére készül Amerika-szerte

  • Országos lábnyom: A Mercedes-Benz High-Power Charging DC Fast EV töltési hálózatának bővítése a Starbucks amerikai kiskereskedelmi portfóliójának 100 üzletében.
  • A töltés olyan élvezetes, mint egy csésze kávé rendelése: Az együttműködés lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy zökkenőmentesen beépítsék a töltést a mindennapi életükbe, és töltés közben italokat fogyaszthatnak.
  • A kulcsfontosságú utazási folyosók felvillanyozása: Az együttműködés első szakaszának célja az lesz, hogy egyenáramú gyorstöltőket építsenek be a Starbucks telephelyein az 1400 mérföldes Interstate 5 folyosó mentén.

A Mercedes-Benz High-Power Charging és a Starbucks ma bejelentette, hogy stratégiai együttműködést folytat az ország több mint 100 Starbucks üzletének villamosítása érdekében. A program első szakaszának víziója az lesz, hogy az iparágban vezető 400 kW-os elektromos járművek (EV) töltőket az Interstate 5 (I-5) mentén elhelyezkedő Starbucks üzletekben – egy Kanadától Mexikóig átívelő, kritikus nyugati parti utazási folyosó – mentén helyezzük el. . A két vállalat közös törekvése, hogy további lehetőségeket keressen a kulcsfontosságú piacokon, beleértve a központi városi területeket, a töltési sivatagokat és más kritikus utazási folyosókat.

„A két vezető márka, például a Mercedes-Benz és a Starbucks együttműködése javítja a töltési élményt minden elektromos járművezető számára. Együtt igyekszünk örömet árasztani az elektromos járművek tulajdonának ezen aspektusába olyan szándékos élmények révén, amelyek a vezetőket valóban izgatottá teszik a csatlakozáshoz. Olyan jövőt képzelünk el, ahol a jármű töltése olyan egyszerű, mint kedvenc Starbucks fogyasztása.”
Andrew Cornelia, a Mercedes-Benz High-Power Charging elnök-vezérigazgatója

„A Starbucksnál hosszú múltra tekint vissza a megújuló és tiszta energiával kapcsolatos projektek megvalósítása az infrastruktúrával nem rendelkező közösségek összekapcsolása érdekében. A Mercedesszel való partnerség a következő lépés az elektromos járművek töltési kínálatának bővítésében, hogy ügyfeleink fenntarthatóan tankolhassanak, miközben élvezik a Starbucks-t.”
Michael Kobori, a Starbucks fenntarthatósági igazgatója

A fenntarthatóság mind a Mercedes-Benz, mind a Starbucks vezetési stratégiája. A Mercedes-Benz High-Power Charging egy minden járműmárka számára nyitott nyilvános töltőhálózat fejlesztésével támogatja a Mercedes-Benz Group AG azon célját, hogy elektromos hálózatra lépjen. A hálózat 100%-ban tiszta energiával működik a Mercedes-Benz „Ambition 2039” részeként, hogy elérje a szén-dioxid-semlegességet a teljes flottájában és értékláncában.

A Starbucks megújuló energiával kapcsolatos projektjei, beleértve az elektromos járművek töltését is, elősegítik a szén-dioxid-kibocsátás 2030-ra történő 50 százalékos csökkentését célzó célkitűzését. Az Egyesült Államokban a Starbucks ügyfelei kedvenc italukat fogyaszthatják, miközben több mint 1000, vállalat által üzemeltetett és engedéllyel rendelkező üzletben tölthetnek töltést, és a közelben hozzáférnek az elektromos járművekhez. töltés. A Mercedes-Benzzel együttműködve a Starbucks továbbra is bővíti elektromos autók töltőhálózatát azzal a céllal, hogy a megújuló energiát és a tiszta technológiát több közösséghez jussa el, miközben a vásárlói élményt nagyobb kapcsolódási, egyszerűbb és fenntarthatóbb hatásúvá teszi.

A Mercedes-Benz High-Power Charging 2023 novemberében nyitotta meg első töltőállomását a legkívánatosabb töltőhálózat kiépítésére irányuló kezdeti 1 milliárd dolláros beruházás részeként. Az indulás óta eltelt hónapokban a hálózat gyors előrehaladást ért el, és több tucat helyet nyitott meg 400 kW-os sebességű töltéssel Texas, Alabama, Georgia, Florida, Dél-Karolina, Tennessee és Kentucky államokban. A hálózat a következő 12-18 hónapban várhatóan az Egyesült Államok államainak közel felére bővül majd. A töltési élmény javítása iránti elkötelezettségével a Mercedes-Benz High-Power Charging a vezető márkákhoz igazodik, hogy kitöltse a töltési élmény minőségi hiányosságait, újragondolja a térbeli kialakítást, és piacvezető fogyasztói ajánlatokat és élményeket hozzon létre.

Tudtad?