A Mercedes-Benz új digitális fizetési funkciót vezet be 

  • Az integrált fizetési megoldás zökkenőmentes ügyfélszolgálatot hoz létre
  • A 2024-es sikeres kísérleti művelet megalapozta a széles körű méretezést az európai piacokon
  • Az Aufinity Csoporttal folytatott együttműködés továbbra is a digitális átalakulás előmozdítása a Mercedes-Benz értékesítés utáni értékesítésében

A Mercedes-Benz új, még kényelmesebb módszert kínál ügyfeleinek a szolgáltatási számlák digitális fizetésére – és ezáltal elősegíti a digitalizálást az értékesítés utáni üzletben. Az új digitális fizetési funkció a fizetési módok széles skáláját kínálja. Ez magában foglalja a rugalmas részletfizetést is, gyors hitel-ellenőrzéssel, bonyolult szerződéses folyamatok nélkül. Az innovatív fizetési megoldást már sikeresen tesztelték a német piacon, és most bevezetik a Mercedes-Benz kereskedőknél más európai piacokon, például Olaszországban, Spanyolországban és Ausztriában –, még több követéssel.

Kényelmes és átlátható fizetési feldolgozás

Az új fizetési funkcióhoz a Mercedes-Benz az Aufinity Group megoldását használja, amely az autóipar fizetési folyamatainak automatizálására és digitalizálására szakosodott. A Mercedes ‑ Benz saját kommunikációs eszközébe történő integrációnak köszönhetően a fizetéssel kapcsolatos releváns üzeneteket – a fizetési kérelmektől és a fizetési emlékeztetőktől a kézhezvétel visszaigazolásáig – közvetlenül a Mercedes ‑ Benz küldi el. Az ügyfelek válaszolhatnak ezekre az üzenetekre, és bármilyen kérdésük esetén közvetlenül kapcsolatba léphetnek a részt vevő kereskedőkkel. Ez erősíti a fizetési folyamatba vetett bizalmat és biztosítja a zökkenőmentes interakciót.

A Mercedes-Benz kereskedők is részesülnek a fizetési folyamatok digitalizálásában. A meglévő kereskedő informatikai környezetébe történő zökkenőmentes integráció lehetővé teszi a kommunikáció zökkenőmentes nyomon követését. Az automatizált számvitel akár 20 perccel csökkenti az egyes tranzakciókhoz szükséges időt – értékes idő, amely felhasználható az ügyfelek intenzívebb összpontosítására. Az innovatív szolgáltatási formátumok digitálisan is fizethetők, például a mobilszolgáltatásért, ahol a járműveket közvetlenül az ügyfél telephelyén szervizelik.

“Az integráció nagy hozzáadott értéket képvisel, mivel a fizetési felhívás hivatalos jellege erősíti az ügyfelek bizalmát az online fizetési folyamatban. ” 

Julian Siefke, csapatvezető személygépkocsik, a Mercedes-Benz kísérleti partnere, a LUEG AG & Co. KG

Az Aufinity Groupról / bezahl.de

A kölni székhelyű FinTech Aufinity Group a bezahl.de márkát üzemelteti a német nyelvű országokban. A cég a fizetésfeldolgozás digitalizálására és automatizálására szakosodott az autóiparban. Ez lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy kevesebb kézi erőfeszítéssel gyorsabb likviditást érjenek el. Ezenkívül teljes átláthatóságot biztosít a teljes fizetési folyamat során az összes érintett fél számára. A társaság automatizálja, digitalizálja és egyszerűsíti a teljes folyamatot – a fizetési igénytől a meglévő pénzügyi számviteli rendszerekbe történő elszámolásig. Az átfogó termékportfólió magában foglalja a digitális részletfizetéseket és a pénzmosás megelőzésének ellenőrzését. A társaság küldetése egy új szabvány meghatározása a fizetéskezelés számára az európai autóiparban.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!