A Mercedes-Benz új termékekkel és helyi fejlesztésekkel mutatta be Kínára való összpontosítását
- Az Auto China során a Mercedes-Benz bemutatja új modelljeit és technológiáit
- A vadonatúj elektromos Mercedes-Benz G-osztály világpremierje (összesített energiafogyasztás: 7–30,3 kWh/100 km | CO₂-kibocsátás együttesen: 0 g/km | CO₂ osztály: A)[1] a 798-as Művészeti Körzetben Peking
- A Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE világpremierje (súlyozott energiafogyasztás, kombinált: 12,6 kWh/100 km plusz 8,2 l/100 km | üzemanyag-fogyasztás kombinált lemerült akkumulátorral: 12,3 l/100 km | CO₂-kibocsátás súlyozott, kombinált: 188 g/km | CO₂ osztályú súlyozott, kombinált: G | CO₂ osztályú lemerült akkumulátor: G)1 egy különleges AMG Brand Nighton a Kínai Nagydíjon Sanghajban
- Mutassa be a Concept CLA Class és a frissített, teljesen elektromos EQS Sedan premierjét
- A kibővített kutatás-fejlesztés Sanghajban kibővíti a Mercedes-Benz lábnyomát, és tovább erősíti a márka elkötelezettségét Kína iránt.
Exkluzív Mercedes podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!
Az Auto China 2024 rendezvényen és környékén a Mercedes-Benz hangsúlyozza elkötelezettségét amellett, hogy speciális termékeket és technológiákat szállítson kínai vásárlóknak. A világ legnagyobb autóipari piacaként Kína fontos szerepet játszik a Mercedes-Benz hosszú távú stratégiájában. A bemutatóig a vállalat megőrzi vezető pozícióját ezen a piacon, aminek a főszereplője a vadonatúj elektromos Mercedes-Benz G-osztály világpremierje.
Kínában található a cég legnagyobb gyártóhelye és Németországon kívül a legátfogóbb K+F központ, amely jelentős szerepet játszik a Mercedes-Benz globális K+F hálózatában. Az elmúlt években a Mercedes-Benz megerősítette kutatás-fejlesztési képességeit Kínában, különösen a villamosítás és a digitalizálás terén. 2021-ben a vállalat Pekingben megnyitotta az új Kínai K+F Tech Centert, amely a legmodernebb tesztelő laboratóriumokkal van felszerelve, beleértve az E-drive-ot, az akkumulátort, a töltést, az NVH-t és még sok mást. 2022-ben a Mercedes-Benz megalapította az új Sanghaji K+F Központot, amely a kapcsolódásra, az automatizált vezetésre, valamint a szoftver- és hardverfejlesztésre összpontosít. Idén áprilisban egy új épülettel bővül a fejlett hardver- és szoftverlétesítmények, amelyek célja az élvonalbeli digitális innovációk helyi fejlesztésének felgyorsítása. A K+F Központ mellett a meglévő Design Center továbbra is támogatja a Mercedes-Benz dizájn digitális dimenzióját.
Sőt, két új modell világpremierjére is sor kerül Kínában. Az első az új Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE, a Mercedes-AMG legújabb, nagy teljesítményű sportautója. Ez egy különleges AMG Brand Night eseményen derül ki Sanghajban a Forma-1 hétvégén, április 20-án.
A Mercedes-Benz arra is büszke, hogy április 24-én a pekingi Art District 798-ban bemutatja a vadonatúj elektromos Mercedes-Benz G-osztály világpremierjét. Ezt az off-road ikont újragondolták az elektromos kor számára, és soha nem látott kapcsolatot teremt a hagyomány és a haladás között. Az Auto China 2024 látogatói az április 25-i globális sajtótájékoztatón a standon láthatják a vadonatúj EQ technológiás G 580-at. Az új Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE is megcsodálható ott.
Emellett számos új modellt először mutatnak be a kínai piacon. A Concept CLA osztály az első. A közelgő MMA (Mercedes Modular Architecture) platformot és az MB.OS-t bemutatva a gyártáshoz közeli betekintést nyújt az elektromos járművek jövőbeli családjába. Lényeges, hogy a kínai kutatás-fejlesztési csapat a kezdetek óta részt vesz az MB.OS fejlesztésében. A hiperszemélyre szabott felhasználói élmény elsődleges biztosítójaként az MB.OS a helyi ügyfelek számára még intelligensebb digitális élményt nyújt. Ezenkívül a teljesen elektromos Mercedes-Benz EQS Sedan számos fejlesztéssel új korszakot ünnepel Kínában. A Mercedes-Maybach és a Mercedes-Benz E-osztály család további bemutatói is lesznek.
[1]A megadott értékeket az előírt WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) mérési eljárás szerint határozták meg. A megadott tartományok az európai piacra vonatkoznak.
Az autó üzemanyag-fogyasztása, energiafogyasztása és CO₂-kibocsátása nem csak attól függ, hogy az autó hatékonyan használja-e az üzemanyagot vagy az energiaforrást, hanem a vezetési stílustól és egyéb nem műszaki tényezőktől is.