A modell huszadik évfordulójának tiszteletére egy különleges kiadású Tucson széria érkezik Európába

  • A Tucson idén ünnepli európai jelenlétének 20. évfordulóját, és ennek örömére bemutatja az egyedi stíluselemeket alkalmazó 20th Anniversary Edition különkiadást
  • A jubileumi kivitel olyan egyedi külső és belső jellemzőkkel bír, mint a Pine Green matt karosszériaszín, a Pine Green öltésekkel díszített, fekete bőr és textil nyersbőr kárpitozású belső tér, a speciális Satin Dark Grey kidolgozású, 19 colos könnyűfém keréktárcsák, valamint az egyedi, évfordulós logók és emblémák
  • A gyártás augusztusban veszi kezdetét

A Hyundai Motor bejelentette a Tucson 20th Anniversary Edition különkiadás érkezését, amellyel a modell két évtizedes, sikeres európai jelenlétére emlékezik a vállalat. A speciális kivitel a Tucsontól megszokott vezetési élményt kínálja, jellegzetes stílusjegyekkel társítva.

Exkluzív dizájn tiszteleg húsz év előtt

A negyedik generációs Tucson eleve megújult formavilággal, innovatív technológiai tartalommal és kibővített felszereltséggel lépett piacra. A Tucson 20th Anniversary Edition alapfelszerelésként tartalmazza az új Tucson kínálatában megismert, opciós stíluselemeket.

A különkiadás karakteres, új karosszériaszínben – matt Pine Green – és új beltéri színkombinációban – fekete bőr és textil nyersbőr Pine Green öltésekkel – lesz elérhető.

A külső megjelenést egyedi Satin Dark Grey kidolgozású, 19 colos könnyűfém keréktárcsák, fekete oldalablak-keretek, valamint fekete külső visszapillantó tükrök teszik karakteressé.

A 20. évfordulóra egyedi részletek emlékeztetnek: az első fejtámaszokat és az ajtó küszöbbetéteket 20. évfordulós logó díszíti, míg a csomagtérajtón 20. évfordulós embléma található.

A Tucson 20th Anniversary Edition különkiadás gyártása augusztusban veszi kezdetét a Hyundai Motor Manufacturing Czech csehországi üzemében, a gyártási darabszámokra vonatkozó korlátozás nélkül. A jubileumi modellváltozat az összes nyugat-európai piacon elérhető lesz.

A Tucson 20 évnyi, sikeres európai jelenlét után töretlenül lenyűgözi ügyfeleit, a visszatérőket éppúgy, mint az újonnan érkezőket. Az elkövetkező években a Hyundai mindent megtesz annak érdekében, hogy a Tucson a vásárlók kedvence maradjon Európában.

FRISS PARALIMPIAI HÍREINK >>>

Tudtad?