A modell huszadik évfordulójának tiszteletére egy különleges kiadású Tucson széria érkezik Európába
- A Tucson idén ünnepli európai jelenlétének 20. évfordulóját, és ennek örömére bemutatja az egyedi stíluselemeket alkalmazó 20th Anniversary Edition különkiadást
- A jubileumi kivitel olyan egyedi külső és belső jellemzőkkel bír, mint a Pine Green matt karosszériaszín, a Pine Green öltésekkel díszített, fekete bőr és textil nyersbőr kárpitozású belső tér, a speciális Satin Dark Grey kidolgozású, 19 colos könnyűfém keréktárcsák, valamint az egyedi, évfordulós logók és emblémák
- A gyártás augusztusban veszi kezdetét
A Hyundai Motor bejelentette a Tucson 20th Anniversary Edition különkiadás érkezését, amellyel a modell két évtizedes, sikeres európai jelenlétére emlékezik a vállalat. A speciális kivitel a Tucsontól megszokott vezetési élményt kínálja, jellegzetes stílusjegyekkel társítva.
Exkluzív dizájn tiszteleg húsz év előtt
A negyedik generációs Tucson eleve megújult formavilággal, innovatív technológiai tartalommal és kibővített felszereltséggel lépett piacra. A Tucson 20th Anniversary Edition alapfelszerelésként tartalmazza az új Tucson kínálatában megismert, opciós stíluselemeket.
A különkiadás karakteres, új karosszériaszínben – matt Pine Green – és új beltéri színkombinációban – fekete bőr és textil nyersbőr Pine Green öltésekkel – lesz elérhető.
A külső megjelenést egyedi Satin Dark Grey kidolgozású, 19 colos könnyűfém keréktárcsák, fekete oldalablak-keretek, valamint fekete külső visszapillantó tükrök teszik karakteressé.
A 20. évfordulóra egyedi részletek emlékeztetnek: az első fejtámaszokat és az ajtó küszöbbetéteket 20. évfordulós logó díszíti, míg a csomagtérajtón 20. évfordulós embléma található.
A Tucson 20th Anniversary Edition különkiadás gyártása augusztusban veszi kezdetét a Hyundai Motor Manufacturing Czech csehországi üzemében, a gyártási darabszámokra vonatkozó korlátozás nélkül. A jubileumi modellváltozat az összes nyugat-európai piacon elérhető lesz.
A Tucson 20 évnyi, sikeres európai jelenlét után töretlenül lenyűgözi ügyfeleit, a visszatérőket éppúgy, mint az újonnan érkezőket. Az elkövetkező években a Hyundai mindent megtesz annak érdekében, hogy a Tucson a vásárlók kedvence maradjon Európában.
FRISS PARALIMPIAI HÍREINK >>>
Tudtad?
- A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!