A MOL több mint 410 töltőállomás felvásárlásával bővíti hálózatát Lengyelországban
- A PKN Orlen és a Grupa LOTOS tranzakciók sikeres lezárását követően, a MOL-csoport a lengyelországi piacon bővíti töltőállomás-hálózatát
- A tranzakciók részeként a MOL 143 magyarországi és 39 szlovákiai állomást is elad, aminek eredményeként a PKN Orlen belép a szlovák és a magyar piacra
- A jelenleg még Slovnaft Polska márkanév alatt működő töltőállomásokkal együtt a MOL-csoport közel 500 töltőállomáson nyújt majd kiskereskedelmi szolgáltatásokat Lengyelországban
- A MOL márka bevezetése a lengyel piacon azonnal megkezdődik, amely részeként a Fresh Cornerek is hamarosan megjelennek a lengyel piacon
A MOL-csoport 2022. december 2-ától bővíti lengyel kiskereskedelmi hálózatát. A több mint 410 töltőállomás megvásárlása jelentős mérföldkövet jelent a MOL-csoport számára Kelet-Közép-Európa legnagyobb piacán.A MOL márka és a MOL fogyasztói szolgáltatások kiváló kínálatának bevezetése azonnal megkezdődik, beleértve a Fresh Cornert is.
A MOL-csoport a 2022. január 12-én tett bejelentéseknek megfelelően sikeresen lezárta a PKN Orlen és a Grupa LOTOS-szal kötött tranzakciót, amelynek köszönhetően több, mint 410 töltőállomással bővül a MOL-csoport kiskereskedelmi hálózata. A tranzakció részeként a MOL 143 magyarországi és 39 szlovákiai töltőállomást ad át a PKN Orlennek. A PKN Orlennek átadott benzinkutak közé tartozik a MOL által az akvizícióval párhuzamosan felvásárolt Normbenz Hungary Kft. hálózatához tartozó 79 töltőállomás is.
A MOL lengyelországi terjeszkedése összhangban van a vállalat stratégiai célkitűzéseivel, amelynek értelmében a kelet-közép európai régió meghatározó szereplője kíván lenni a jövőben is. A lengyel piacon azonnal megkezdődik a MOL márka bevezetése, és a MOL-csoport célja, hogy a lehető leggyorsabban befejezze az új hálózat márkaváltását. A Dél-Lengyelországban működő Slovnaft Polska töltőállomások szintén átalakulnak, így a jövőben MOL márkanév alatt fognak működni, és ezzel a vállalat lengyelországi hálózatának teljes kútszáma megközelíti az 500-at. A MOL a tervei szerint elérhetővé teszi az összes szolgáltatását a lengyel ügyfelek számára, amelynek fontos állomása, hogy a Fresh Corner márkát is bevezesse, ezzel tovább bővítve a régióban már eddig is legnagyobbnak számító kávézó-hálózatát. A MOL-csoport úttörő volt számos piacon, ahol a Fresh Cornert elindította, és a széles gasztronómiai kínálat mellett tejtermékeket és friss péksüteményeket kínál az üzletekben. A kiváló minőségű kávé és a kiváló hotdog az új kiskereskedelmi koncepció központi elemei voltak az induláskor és a népszerűségük azóta is töretlen. A MOL ugyanakkor folyamatosan dolgozik a Fresh Corner páratlan kínálatának megújításán, és mindent megtesz azért, hogy a lengyelországi vásárlók is megismerjék magas színvonalú termékeket és szolgáltatásokat.
A MOL-csoport 1997 óta van jelen Lengyelországban, és örömmel lép a következő szintre. A MOL-t 2004 óta jegyzik a varsói tőzsdén, és külföldi befektetőinek közel 20%-a lengyel. Lengyelország egy nagy és különleges piac, erős gazdasági kilátásokkal, valamint magas gépjármű-penetrációs aránnyal, ezzel a MOL-csoport számára is tökéletes fejlődési irányt jelent a kiskereskedelmi szolgáltatások terén. A vállalat meggyőződése, hogy folyamatosan megújuló kínálatukkal és értékteremtő ajánlatikkal, a partnerek számára is versenyképes kiskereskedelmi szolgáltatást és kártyás lefedettséget fog nyújtani. Kelet- és Közép-Európa nem csupán a MOL működésének központi régiója, hanem egyben otthona is, a vállalat pedig arra törekszik, hogy a lengyel ügyfelek számára a legkedveltebb töltőállomássá váljon.