A Nissan a Juke 10 éves sikerét ünnepli
Az úttörőnek számító Crossover mögött álló csapatok beszámolója.
- Több mint másfél millió ügyfél csatlakozott a Nissanhoz jellegzetes Crossoverének 10 éves jelenléte óta.
- A Nissan mérnökei, dizájnerei és termék tervező csapata idézi fel az eredeti és úttörőnek számító JUKE fejlesztésének emlékeit
- A Nissan folytatja a vezetési élmény fokozását Európa szerte a második generációs JUKE-kal.
2010-ben a Nissan bevezette ezt a merőben új modellt, a JUKE kompakt Crossovert az európai autópiacra. A piacon semmi nem volt ehhez fogható. Merész, jellegzetes dizájnjával, az energia és a sportosság ötvözete volt, akkoriban egy üdítő alternatíva volt a hagyományos választási lehetőségek között.
A bevezetést követő években az eladások nagy mértékben felülmúlták a Nissan eredeti elképzeléseit. A versenytársak megjelenése után is, a JUKE maradt a referencia a piac ezen szegmensében és meghaladta az 1,5 milliós eladást mire a második generációs JUKE 2019 októberében megérkezett.
A JUKE legújabb generációja elődje sok attribútumát őrzi, de meg is haladja azt, prémium vezetési élményhez és intelligens online kapcsolódáshoz juttatva vezetőjét.
Jellegzetes „személyiségét” fokozza a kifinomult színpaletta és a perszonalizációk nagyobb választéka, a 15 két-tónusú színkombináció, mely magában foglalja az ismertető jegynek számító Fuji Naplemente Vöröst és a legnépszerűbb két-tónusú kombinációt, a Gyöngyház Fehéret fekete tetővel.
Az alapjaiban új és úttörő JUKE 10 éves évfordulójának alkalmából azok a résztvevők, akiknek kulcsszerepük volt a dizájn tervezésben és a kivitelezésben, felelevenítik és saját szavaikkal mesélik el az akkori élményeiket.
Folyt. köv.