A Nissan JUKE városi fotózási verseny alkotásai

Antoine HUOT 24 évet töltött képszerkesztéssel és az elmúlt 11 évben kifejezetten építészetre specializálódott. Magától értetődő volt tehát, hogy az építészetet választotta a Nissan JUKE bemutatásához.

https://antoinehuot.com/

STREET-ART KÖRNYEZET – Nicolas Giquel fotóin a street art műveszeti irányzatot választotta, mely által természetesen örökítette meg a városi crossover bátor és jellegzetes kivitelét.

https://www.instagram.com/nico.giquel/?hl=fr

Dominique JACOVIDES emberek fotózására specializálódott és sztár szerepbe bújtatta a Nissan JUKE-ot.

* A fotók a helyi COVID-19 irányelvek betartásával készültek

Billie THOMASSIN szakterülete a divat és a luxus. Mivel különösen a kollázsokat szereti, minden adott volt ahhoz, hogy megvalósítsa, amit elképzelt.

http://www.billiethomassin.com/

DIZÁJN KÖRNYEZET – Thibaut VOISIN, aki építészeti és belsőépítészeti fotográfiában jártas leginkább fotóinak dizájn vetülete miatt került beválogatásra. Helyszínnek egy autóparkolót választott, ami tökéletesen egyesíti a Nissan JUKE személyiségét és stílusát.

https://thibautvoisin.com/  A fotók a GaP architects és a UN1ON associates engedélyével készültek.

Az első Nissan JUKE bevezetése után 10 évvel a Nissan a megszokottól eltérő módon ünnepli a kompakt crossover sikerét, ami tökéletesen visszatükrözi az autó személyiségét.

Miután eladtak az első generációs modellből 1.4 millió darabot, 2019. novemberében bemutatták a dizájnjában, személyiségében és vezetési élményében is új második generációs JUKE-ot. A vásárlók elsősorban a dizájnt, majd a technológiát szeretik leginkább a Nissan JUKE-ban. Éppen ezért az autónak nemcsak a külső-belső dizájnja fejlődött sokat, hanem technológiai előrelépést is magáénak tudhat. Többek között például telefonról tudjuk nyitni-zárni.

A személyre szabást illetően pedig az N-Design változat 13-féle szín és beltér kombinációjával az eladások negyedét teszi ki.