A Nissan négy NEV koncepciót mutatott be a Pekingi Autószalonon

A 2024-es Auto China kiállításon az „Új Nissan egy új korszak Kínában” témája alatt a Nissan négy új energiajármű (NEV) koncepciót mutatott be, és elektromos modellek széles választékát mutatta be, hangsúlyozva legújabb eredményeit és jövőbeli irányait az elektromosítás terén. A Nissan azt is bejelentette, hogy a korábban közzétettnél eggyel több NEV-t vezet be a piacon, így a tervezett járműbevezetések száma a 2026-os pénzügyi évre ötre nő.

A Nissan elnök-vezérigazgatója, Makoto Uchida elmondta: „A gyorsan változó kínai piacon a fenntartható növekedés elérése érdekében a Nissan elkötelezett a Kínára szabott stratégia mellett, ahogy azt új, „The Arc” című üzleti tervünkben bejelentettük. A ma bemutatott koncepciókon alapuló új energiajárművekkel kezdve a Nissan változatos és versenyképes új modellekből álló kiegyensúlyozott termékportfóliót épít. Célunk az lesz, hogy izgalmasabb mobilitási élményt nyújtsunk minden kínai ügyfelünk számára.”

Exkluzív podcastjaink a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) + videa csatornáinkon!
Hallgass ránk!

Leleplezett modellek

A bemutatott négy NEV koncepciómodell, két elektromos autó és két plug-in hibrid, a helyi partner, Dong Feng közös erőfeszítése, és célja a kínai vásárlók jövőbeli mobilitási igényeinek jobb kielégítése.

  • A Nissan Epoch Concept egy EV szedán a városi és külvárosi utazók számára, akik életstílusukat dizájnnal és technológiákkal szeretnék javítani. A koncepció mesterséges intelligenciával kibővített Internet of Things-t tartalmaz, a virtuális személyi asszisztens pedig megkönnyíti és kényelmesebbé teszi az életet az érzelmeket felismerő kommunikáció révén.
  • A Nissan Epic Concept egy elektromos terepjáró, amely tökéletesen alkalmas kalandvágyó városi párok számára, akik hétvégente felfedezőútra indulnak, autonóm vezetéssel a városban és az autópályákon egyaránt. A jármű mobil áramforrásként is funkcionálhat, elektromos árammal berendezéseket, kempingeket vagy partikat. Eközben fedélzeti technológiái támogatják és pihentető légkört teremtenek.
  • A Nissan Era Concept egy konnektorról tölthető hibrid SUV, amely támogatja a városi életstílust, és kiválóan alkalmas fiatal üzletemberek számára, akik autójukat második otthonként kezelik. Az összekapcsolt szórakoztató rendszerrel és a nulla gravitációs ülésekkel, a fejlett e-4ORCE összkerék-vezérléssel és az aktív légrugózással kényelmes és magabiztos vezetést biztosít.
  • A Nissan Evo Concept plug-in hibrid szedán tökéletes hétvégi kiruccanáshoz, és különleges pillanatokat teremt az egész család számára. Fejlett vezetőtámogató és biztonsági funkciói mellett a mesterséges intelligencia által továbbfejlesztett virtuális személyi asszisztens segít a tervezett vezetés és utazás megfelelő lebonyolításában.

Kijelző modellek

A tavaly októberi tokiói Japan Mobility Show-n bemutatott Nissan Hyper Force és Nissan Hyper Punk koncepciót először mutatták be Kínában.

A Nissan Hyper Force Concept úgy lett kialakítva, hogy a legnagyobb vezetési élményt nyújtsa, miközben magas környezeti teljesítményt és kényelmet kínál a mindennapi használatra. A versenyzés szerelmeseinek és játékosoknak készült, akik vágynak a versenypálya adrenalinára, ugyanakkor környezettudatosak is.

A digitálisan megjelenített Nissan Hyper Punk koncepció célja, hogy önkifejezést inspiráljon mind a virtuális, mind a fizikai világban. A mesterséges intelligencia és a fejtámla bioszenzorainak köszönhetően a koncepció képes érzékelni a vezető hangulatát, és automatikusan kiválasztja a megfelelő zenét és világítást, ezáltal fokozza az energiát és a kreativitást.

A kiállított Formula E Gen3 versenyautó tovább mutatja a Nissan villamosítás terén szerzett szakértelmét, és büszkén képviseli a Nissan Formula E csapat részvételét az ABB FIA Formula E világbajnokságon, és még több rajongóhoz és vásárlóhoz juttatja el a teljesen elektromos vezetés izgalmát.

Kína stratégia

A Nissan stratégiája a „Kínában, Kínáért” mottón alapul, amelynek középpontjában a vállalati érték és az általános versenyképesség áll a kínai piacon. Jelenlétének további erősítésére a Nissan új márkakampányt mutatott be, „Excitement by Ni” néven, amely a vállalat innováció és az emberek életének gazdagítása iránti elkötelezettségét testesíti meg. Kínában a fogyasztók az intelligens, elektromos hajtású innovációk által táplált új életmódot és mobilitási megoldásokat választanak. Az új kampány révén a Nissan arra törekszik, hogy izgalmas életet éljen, és kiteljesítse az ügyfelek személyre szabott mobilitási élményeit.

A Nissan azt is bejelentette, hogy az intelligencia területén vezető vállalatokkal fog együttműködni annak érdekében, hogy izgalmas intelligens rendszereket és mesterséges intelligencia-alapú szolgáltatásokat nyújtson vásárlóinak Kínában és azon kívül.

A kínai piacon végbemenő intenzív változásokkal a Nissan „Az innovációt az emberek életének gazdagítása érdekében” elnevezésű vállalati céljának megfelelően felgyorsítja az intelligencia és a villamosítás átalakulását, valamint együttműködik helyi partnereivel, hogy izgalmas jövőbeli mobilitási élményeket biztosítson.

Kattintson ide, ha többet szeretne megtudni a Nissan Ambition 2030 hosszú távú jövőképéről.

A Nissan termékeivel, szolgáltatásaival és a fenntartható mobilitás iránti elkötelezettségével kapcsolatos további információkért látogasson el a nissan-global.com oldalra. Követhetsz minket a Facebookon, az Instagramon, az X-en és a LinkedIn-en is, és megtekintheted legújabb videóinkat a YouTube-on.

https://www.youtube.com/watch?v=z79QqolKAiA