A Peugeot 2024 júniusától az Allure-t a Paris Fashion Week® középpontjába helyezi
Június 18. és 27. között a PEUGEOT először működik együtt a Paris Fashion Week® szervezettel, mint hivatalos autóipari partnerrel. Ez az elkötelezettség testesíti meg a PEUGEOT vonzerejét, egy olyan esemény középpontjába helyezve magát, amely az ikonikus luxusmárkákat és a feltörekvő tehetségeket egyaránt ünnepli. Ennek a kiadásnak a részeként a PEUGEOT folytatja együttműködését a tehetséges francia tervezővel, Emeric Tchatchouával, a 3.PARADIS avantgárd divatmárka alapítójával is.
Exkluzív autós, motoros és közlekedési podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!
- ALLURE: A PEUGEOT az Allure iránti szenvedélyét a legjobb couturierekkel és fiatal tervezőkkel osztja meg.
- ÉRZEM: Az élvezet a divat mozgatórugója, de egyben a PEUGEOT vezetésének is a szíve.
- KIVÁLÓSÁG: a PEUGEOT és a Paris Fashion Week®, a francia kiválóság emblémái.
A PEUGEOT számára jobb a világ az Allure-ral. Olyan meggyőződés, amely az emberközpontú kreativitást helyezi márkastratégiájának középpontjába. A Fédération de la Haute Couture et de la Mode által szervezett Paris Fashion Week®-vel közös elkötelezettség, amely 50 éve a stylistokat helyezi a figyelem középpontjába.
2024-ben először a PEUGEOT a Paris Fashion Week® hivatalos autóipari partnere a 2025 tavaszi/nyári férfidivatnak, amely június 18. és 27. között kerül megrendezésre, a 2024/2025 őszi/téli Haute Couture héten. június 24. és 27. között, a 2025. tavaszi/nyári Női Divat kiadása pedig szeptember 23. és október 1. között kerül megrendezésre.
Ennek a partnerségnek a részeként a PEUGEOT 30 járművet tesz elérhetővé – köztük a 408-as hibridet és a plug-in hibridet, valamint az új E-3008-at –, amelyeket a Párizsi Fashion Week®-re meghívott személyiségek szállítására használnak majd, így kínálva a márka egyedülálló láthatósága a főváros szívében.
Egy intenzíven kreatív márka, amely az elmúlt két évben teljesen megújult, a PEUGEOT különböző művészeti szektorok alkotóival működik együtt:
- Együttműködés J. Demsky művésszel, aki tavaly az Endurance Világbajnokságon résztvevő PEUGEOT 9X8 Hypercart igazi művészautóvá alakította
- együttműködés a YellowKornerrel, a képzőművészeti fotózás vezető kiadójával és forgalmazójával, aki meghívott 5 fotóst, hogy fedjék fel elképzelésüket az Allure-ról
- vagy a francia TF1 tévécsatorna „Sublime Inspiration” című rövid műsora, amely minden művészeti területen kiemeli az alkotók munkáját
A 2024-es Paris Fashion Week® alkalmából a PEUGEOT folytatja az együttműködést Emeric Tchatchouával, egy rendkívül tehetséges francia tervezővel és a 3.PARADIS divatmárka alapítójával. Egy 2023-ban kezdődött együttműködés Emeric Tchatchouával, aki a PEUGEOT INCEPTION CONCEPT ihlette egyedi ruhadarabot tervezte, egy csúcstechnológiás darab, amely optikai csalódásra játszik a 3D lencse alakú nyomatnak köszönhetően, amely a látószögtől függően változtatja a színét.
Emeric Tchatchoua idén részt vesz a párizsi divathéten®, és a PEUGEOT elkíséri arra az inspiráló utazásra, amely lehetővé teszi számára, hogy valóra váltsa álmait. A Párizsi Fashion Week® ideje alatt a PEUGEOT két PEUGEOT 408-ast tesz elérhetővé, amelyeket kifejezetten a 3.PARADIS színeivel díszítettek.
A PEUGEOT azonosul a 3.PARADIS értékeivel, amely ötvözi a kidolgozottság kiválóságát, az üzenetek erejét, a stílusok egyediségét és a kultúrák gazdagságát, hogy luxus, álomszerű és inspiráló divatot hozzon létre. Ez az optimista divatszemlélet természetesen illeszkedik a Peugeot optimista jövőképéhez az elektromos mobilitás jövőjéről és a márka elkötelezettségéről a kultúrák keverése iránt. 3. A PARADIS a különböző stílusok keverésének művészetét metaforaként használja sokszínűségünk ünneplésére és a bőség kollektív életének előmozdítására, miközben világszerte népszerűsíti a felszabadulás, az univerzalizmus és a remény értékeit.