A Peugeot E-208 és E-308 lett a leggazdaságosabb az ADAC 2024-es Ecotesztjén
A PEUGEOT E-208 ÉS E-308 A PIACON KAPHATÓ LEGGAZDASÁGOSABB AUTÓK AZ ADAC 2024-ES ECOTESZTJÉBEN
A PEUGEOT büszkén jelenti be, hogy a 100%-ban elektromos PEUGEOT E-208 és PEUGEOT E-308 végeztek az első és a második helyen az ADAC 2024-es Ecotesztjében. A német ADAC a legnagyobb autóklub Európában, és összesen 84 különböző modellt hasonlított össze a tesztben. A független összehasonlító elemzés a járművek gazdaságosságát valós közúti körülmények között értékelte. Ezek a kivételes eredmények igazolják, hogy a PEUGEOT képes megvalósítani célját, azaz az európai tömeggyártók között vezető szerepet játszani az elektromos mobilitásban.
- ALLURE: az ADAC nagyra értékelte a PEUGEOT járműveinek hatékonyságát.
- EMOTION: a PEUGEOT kínálja a legjobb modelleket a vásárlóknak az elektromos átmenet során.
- EXCELLENCE: a PEUGEOT E-208 és E-308 Európa leggazdaságosabb modelljei.
Az ADAC minden évben elvégzi az Ecotesztet, amelyben független szervezetként méri az európai piacon kapható modellek gazdaságosságát. Ez a felmérés viszonyítási pontnak számít, melyben az ADAC valós forgalmi körülmények között méri meg a járművek energiafelhasználását.
Az Ecoteszt 2024-es végeredménye szerint az ADAC a 156 lóerős, tisztán elektromos hajtáslánccal szerelt PEUGEOT E-208-at és PEUGEOT E-308-at a 84 tesztelt jármű közül az első és a második helyre sorolta. A tesztben szereplő harmadik PEUGEOT modell, az ugyanezzel a hajtáslánccal szerelt PEUGEOT E-2008, első helyezett lett az SUV-k között, míg a teljes mezőnyt tekintve a nagyszerű hatodik helyet szerezte meg.
Ezek a figyelemreméltó eredmények bizonyítják a 100%-osan elektromos hajtású PEUGEOT modellek gazdaságosságát. A siker a márka mérnökeinek és formatervezőinek alapos munkáját dicséri, amelyet a villanymotorok, az akkumulátorok fejlesztésében és a formatervezés terén végeztek.
A 2024-es Ecotesztben szereplő három PEUGEOT modell mindegyike saját kategóriájában viszonyítási pontnak tekinthető gazdaságosságot mutatott: a PEUGEOT E-208 energiafelhasználása 16 kWh/100 km volt, a PEUGEOT E-308-é 16.3 kWh/100 km, míg a PEUGEOT E-2008 17.9 kWh/100 km-es értékkel zárt (ADAC Ecoteszt adatok, a töltési veszteséget is beleértve).
Ezek a PEUGEOT modellek saját kategóriájukban a legnagyobb hatótávot is kínálják: 410 km a PEUGEOT E-208, 413 km a PEUGEOT E-308 és 406 km a PEUGEOT E-2008 esetében (WLTP vegyes üzem).
Hasonlóan valamennyi 100%-osan elektromos hajtású PEUGEOT-hoz, ezek a modellek is maximum 30 perc alatt tölthetők fel 20-ról 80%-ra.
Tizenkét, 100%-osan elektromos hajtású modelljével a PEUGEOT kínálja a legátfogóbb, és egyben leggazdaságosabb modellpalettát az összes európai tömeggyártó közül. A PEUGEOT elektromos technológiájával felszerelt legújabb modell a PEUGEOT E-3008 Long Range, amely az SUV-k közötti legnagyobb, 700 km-es hatótávval bír.
Ilyen meggyőző eredmények után a PEUGEOT megerősíti célját, hogy Európában a tömeggyártók között vezető legyen az elektromos modellek terén. A PEUGEOT emellett támogatja vásárlóit az elektromos modellekre való átállásban, és valamennyi 100%-osan elektromos hajtású modelljére 8 év / 160.000 Km akkugaranciát vállal.
További információk az ADAC ECOTEST-ről:
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/ecotest/ecotest-ranking-sauberste-autos