A Renault Estafette Concept szeretné kevésbé unalmassá tenni a furgonokat és gyorsabbá tenni a szállításukat

  • A Renault bemutatta az elektromos Estafette koncepciót, amely a 2026-ban érkező sorozatgyártású furgont mutatja be.
  • Az Estafette nevét és stílusjegyeit az 1960-as és 70-es években népszerű Renault furgonról kapta.
  • A hajtáslánc részletei rejtve maradnak, de a furgon a Volvóval kifejlesztett FlexEVan platformot használja.

A Renault ismét a hátsó katalógusát használja inspirációként, ezúttal az Estafette koncepcióhoz, amely egy 2026-ban elkészülő elektromos paneles kisteherautó előzetesét mutatja be.

Bár nem olyan nyíltan retro kinézetű, mint az új 5 elektromos subcompact vagy az R17 kupé, az Estafette úgy kapta a nevét és stílusjegyeit, mint az eredeti Estafette kisteherautó kerek fényszórói, amelyek az 1959-es bemutatástól kezdve egészen sokáig megszokott látványt nyújtottak a francia utakon. miután 1980-ban megszűnt a gyártás.

Az Estafette a Volvo és a logisztikai óriás, a CMA CGM Group által fejlesztett FlexEVan platformon közlekedik, és 4870 mm-es (191,7 hüvelyk) magasságában ugyanolyan teret foglal el, mint a Renault Kangoo-ja. Az autógyártó azonban azt állítja, hogy olyan agilitással rendelkezik, mint egy Clio, és 7,1 m2-es (250,7 cu-ft) teherbírása nem messze egy sokkal nagyobb Trafic furgonétól. A szokatlanul magas, 2590 mm-es (102 hüvelyk) magasság lehetővé teszi, hogy a vezető teljes hosszában a fülkétől a raktér hátsó részéig egyenesen állva sétálhasson.

A hátsó redőnyajtó elgurul, hogy a furgon teljes magasságában felnyíljon a rakodóhelyek egyszerű feltöltéséhez, míg a szállítási útvonalon a járművezetők az első oldalsó ajtókat használják a kirakodáshoz. A Renault azt állítja, hogy a tolóajtók okos kialakítása megkönnyíti a nyitást és zárást, és ha egyenes vonalban húzódnak vissza, nem pedig először kifelé kellene húzni, kevésbé nehezítik a vezető csuklóját. De fájdalmasnak tűnik számunkra, ha nagy dobozokat kell átcipelnünk a fülkén.

A Renault szerint a szórakoztató dizájn és az erőteljes színválaszték segít véget vetni a furgonoknak, mint unalmas, névtelen gépeknek. És sokkal izgalmasabbnak tűnik, mint a legtöbb kisteherautó belsejében is, ahol a vezetők egy 7 hüvelykes digitális mérőműszer-csoporttal és egy különálló, 12 hüvelykes érintőképernyővel kommunikálnak a műszerfal közepén, amelyet különféle szoftveralkalmazások futtatására terveztek, amelyeket különböző kereskedők használhatnak. igény. A képernyő alatt és a kormánykeréken widgetek találhatók a kedvenc alkalmazások és egy pár 10 hüvelykes függőleges képernyő tárolására az ajtókezelő tükrök bármelyike ​​esetén.

A francia márka nem árulta el, hogy az Estafette milyen elektromos hajtásláncot használ, de tekintettel arra, hogy a furgont kifejezetten városi használatra tervezték, nem lesz szüksége hatalmas teljesítményre vagy masszív akkumulátorra.


Éppen egy esztendeje tiltotta le a márka további megismeréséről a látássérült autós szakértőket a Suzuki pr-osa

Tudtad?

Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!