A Renault Scenic E-Tech sikere az EcoCar TOP 50 listáján
- A 100%-ban elektromos Renault Scenic E-Tech az első helyen áll az EcoCar Electrified Top 50 Awards díjában, megnyerve a „2024-es EcoCar Év elektromos autója” díjat, valamint a „Legjobb közepes SUV” kategóriát.
- A feltűnő crossover az összes többi elektromos járművet legyőzte a legjobb díjat, miután lenyűgözött használhatóságával, csatlakoztathatóságával, fenntartható anyagaival és tágas, modern belső terével
- A Renault Clio E-Tech full hybrid mesterhármast végzett a Renault számára, és megnyerte a „Legjobb kis hibrid autó” kategóriát.
- Scenic E-Tech 100%-ban elektromos elérhető Comfort Range vagy Long Range specifikációban, akár 379 mérföldes (WLTP) hatótávval, 37 495 GBP-tól OTR
A Renault Scenic E-Tech 100%-ban elektromos az EcoCar Electrified Top 50 Awards élére került, megelőzve az összes jelenleg elérhető elektromos autót, hibridet és konnektoros hibridet, és megszerezte a „2024-es év EcoCar elektromos autója” címet.
Amellett, hogy az első 50 elektromos autók listáján elnyerte a díjak legrangosabb elismerését, a jellegzetes, tisztán elektromos crossover megnyerte a „Legjobb közepes SUV” kategóriát is.
Ian Robertson, az éves díjakat szervező Diesel&EcoCar szerkesztője és kiadója elmagyarázta, hogy a magazin miért a Scenic E-Tech 100%-ban elektromos autót tartja a legjobban villamosított új autónak a piacon: „A Renault újra feltalálta 2024-es Scenicjét, és milyen átalakulás az. Az MPV helyett a Scenic egy stílusos családi ötüléses autó, amelyet finoman egy nagyon modern megjelenésű SUV-vá alakítottak. Nem csak ez, hanem a bőr alatti változás is egy egészséges lépéssel egy tisztán elektromos E-Tech hajtáslánc felé, amely lenyűgöző, akár 379 mérföldes hatótávolságot kínál.
„A modern funkciók nem érnek véget, ha beugrik, mert a Scenic az egyik legjobb belsővel büszkélkedhet, amit valaha Renault-modellben láttunk. A fenntartható szövetanyagok használata az utastér körül növeli a plüss hangulatot, és rengeteg hely van. Azt is találtuk, hogy az Android-alapú operációs rendszer érzékeny és könnyen használható, sok ismerős okostelefon-stílusú alkalmazással, amelyek örömet okoznak a kezelésben.”
Guillaume Sicard, a Renault Egyesült Királyság ügyvezető igazgatója a következőket mondta: „A Scenic E-Tech 100% Electric legújabb díja kiválóan szemlélteti azt a kiváló használhatóságot és páratlan csomagot, amelyet a modern családok számára kínál, nem csak az összes többi tisztán elektromos járművet felülmúlva. eladó, hanem azokat is, amelyek hibrid vagy plug-in hibrid hajtáslánccal rendelkeznek. Amint azt a bírák elismerték, ez a ma elérhető legjobb új elektromos autó.”
Nem a 100%-ban elektromos Scenic E-Tech volt az egyetlen Renault, amelyik megnyerte a díjakat, a Renault Clio E-Tech full hybrid lett a „Legjobb hibrid kisautó”.
A bírákat is nagyon lenyűgözte az elektromosított Clio, Ian Robertson hozzátette: „A Clio a kedvenc kis hibridünk és szuperminink, és az ellenféllel összehasonlítva még csak nem is szoros küzdelem. A francia modell kívül-belül még jóképűbbnek tűnik, mint valaha, tele van technológiával, és teljes hibrid hajtáslánccal érkezik, amely megszégyeníti néhány nagyobb autó hardverét. De talán a legfigyelemreméltóbb, hogy 21 495 GBP-ért kaphat egyet a műútján. Tedd meg, és szerezz magadnak egy olyan autót, amely mosolyt csal az arcodra, és arra ösztönöz, hogy térj vissza hazafelé. Ez pedig akár 65,7 mpg üzemanyag-fogyasztást ígér a kombinált ciklusban.”
A Renault Scenic E-Tech 100%-ban elektromos, kompakt motorral (125 kW/170 LE vagy 160 kW/220 LE teljesítménnyel) és egy 60 kW-os vagy 87 kWh-s akkumulátorral rendelkezik, amely a fenntarthatóságra összpontosítva ötvözi mindazt, amire egy családnak szüksége van a szabad és biztonságos utazáshoz. hatótávolsága akár 379 mérföld. A 87 kWh-s változat háromféle – techno, esprit Alpine és ikonikus – felszereltséggel, míg a 60 kWh-s Comfort Range modell kizárólag techno kivitelben kapható. A kínálat 37 495 GBP OTR-tól kezdődik.
A Renault Clio E-Tech full hibrid a merész, friss stílust és az élvonalbeli digitális élményt ötvözi egy innovatív hibrid hajtáslánccal. A 145 lóerős, fejlett hajtáslánc két villanymotorból (36 kW-os motor plusz 18 kW HVSG) és egy hatékony, 1,6 literes benzinmotorból áll. Városi vezetés közben az idő 80%-ában képes használni az elektromos motort, mindössze 96 g/km CO2-t bocsát ki, és a visszaadása együttvéve akár 67,3 mpg (WLTP) is lehet. Három felszereltségi szinten – evolution, techno és esprit Alpine – kapható, és 21 495 GBP OTR-tól indul.
Tudtad?
- A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!