A Revo Zero Energy egy hidrogén hajtású kisbusz, négy tolóajtóval és ígért 700 mérföldes hatótávval

A Revo Zero szerint a modellnek olyan egyedi hajtáslánca lesz, amely egyesíti az üzemanyagcellák és az elektromos járművek előnyeit

Úgy tűnik, hogy a startup őrület nagyrészt kimerült, de ez nem akadályozott meg néhány vállalatot abban, hogy próbálkozzon vele. A legújabb a Revo Zero, amely bemutatta a találóan elnevezett Energy-t.

Úgy néz ki, mint egy crossover-bevonatú kisbusz, az Energy lekerekített elülső homlokzattal, markáns hűtőrácstal és méretes fénysávval rendelkezik. Ezekhez műbemenetek és egy kiálló csúszólemez csatlakozik. Míg az eleje meglehetősen általános, a modell négy tolóajtóval rendelkezik. A hátsó ajtók úgy nyílnak, mint egy hagyományos kisbusz, míg az első ajtók ki- és előre csúsztathatók.

Az ajtókat félretéve az Energy panoráma üvegtetővel és markáns kerékívekkel rendelkezik. Egy hátsó lámparúd és egy csúszólemez csatlakozik hozzájuk, amely az elöl találtot visszhangozza.

A Revo Zero semmit nem mondott a belső térről, de mindhárom sorban egyedi ülések találhatók. Hozzájuk csatlakozik a lapos fenekű kormánykerékhez és az L-alakú kijelzőhöz, amely digitális műszercsoportból, dedikált audioképernyőből és álló tájolású infotainment rendszerből áll.

Láthatunk fa- és szénszálas díszítést, valamint egy kis kijelzőt a második sor utasai számára. A cég a „visszajelzési világítást” is említette, de nem részletezte.

Ha már a homályos dolgokról beszélünk, a Revo Zero azt mondja, hogy a modell egy „plug-in üzemanyagcellás” hajtáslánccal rendelkezik, amely a hidrogén üzemanyagcellát és az elektromos jármű akkumulátorát egyesíti. A vállalat szerint ez a „kombináció egyesíti mindkét technológia előnyeit, és tagadja azok hátrányait”.

Hiányoznak a konkrétumok, de a Revo Zero azt állította, hogy „az elektromos akkumulátor elsődleges energiaforrásként szolgál, és addig használják, amíg a hidrogén akkumulátor át nem veszi az irányítást”. Furcsa a megfogalmazás, de úgy hangzik, hogy a jármű egy ideig akkumulátorról fog közlekedni, mielőtt a hidrogén üzemanyagcella „beépített igény szerinti töltőként” működne. Valójában úgy hangzik, mint egy megnövelt hatótávolságú jármű, amely benzin helyett hidrogént használ.

Ettől függetlenül a vállalat 700 mérföldes (1127 km-es) hatótávolságot ígér. Azt is elmondták, hogy az akkumulátort otthon is fel lehet tölteni, míg a hidrogéntartály feltöltése csak körülbelül hét percet vesz igénybe.

A részletek hiánya nem túl biztató, de a modell jelenleg előrendelhető 500 dollár visszatérítendő előleggel. Ennek ellenére érdemes elhallgatnia, mivel a Revo Zeronak fogalma sincs, hogy mikor kerül sor a gyártásra, mivel a „végső dátum még meghatározásra vár”. A cég hozzátette, hogy „szorgalmasan dolgoznak a tesztelésen és az összes biztonsági előírás betartásán”.