A Rimac Nevera két hetes intenzív téli tesztelésen járt a Pirelli Sottozero Központjában

A szokatlanul meleg nappali hőmérséklet miatt a Rimac csapat éjszakai teszteléssel töltötte az időt, amikor a hőmérséklet a legszélsőségesebb volt, finomhangolták az olyan rendszereket, mint az ABS, az ESP és a nyomatékvektor az első sorozatgyártású autók leszállítása előtt.

A már több éves szimuláción és tesztelésen átesett, 1914 lóerős, teljesen elektromos Rimac Nevera már átment az USA és az EU homologizációs tesztjein, és a következő néhány hónapon belül a világ minden tájáról leszállítják az ügyfeleknek. Ám annak érdekében, hogy minden vezérlőrendszer minden körülmények között tökéletesen működjön, a Rimac csapata Svédországba indult, hogy érvényesítse az úton és az éghajlati kamrákban korábban elért eredményeiket.

Ideális lehetőséget kínált arra is, hogy a Neverát az általa javasolt téli gumikon – Pirelli P Zero Winter – teszteljék. Az abroncsot az oldalfalon található speciális jelölés különbözteti meg, amely a Pirelli és a Rimac együttműködésében végzett közös fejlesztési munkáról tanúskodik. A Nevera standard „nyári” abroncsai a Michelin Pilot Sport 4S.

Miroslav Zrnčević, a Bugatti Rimac vezető teszt- és fejlesztési pilótája elmondta: „Az ilyen alacsony tapadású felületeken végzett tesztelés lehetővé teszi számunkra, hogy következetes és pontos megfigyeléseket végezzünk rendszereink alacsony hőmérsékleten való teljesítményéről. A dolgok sokkal lassabban történnek, mint az aszfalton, és szép, egyenletes, sima kezelhetőségű pályáink vannak, így tudjuk, hogy a kapott adatokat nem befolyásolják a felületi hibák vagy a hőmérséklet-ingadozások. A két hét tesztelés után örülünk, hogy pontosan azt az eredményt látjuk, amit el akartunk érni. „

Mate Rimac, a Rimac Group vezérigazgatója a következőket mondta >>>