A Ringbrothers 10 000 órát töltött az Ultimate Chevy Pickup megalkotásával

A Ringbrothers valami különlegeset ígért az idei SEMA Show-ra, és beváltotta állításait, és fellebbentette a fátylat az 1948-as Chevrolet Super Truckról, amelyet Enyónak neveztek.

A vállalat több mint 10 000 órát töltött a tökéletes kisteherautó megépítésével. Az Ahlman Engineering and Roadster Shop által tervezett, egyedi alvázzal rendelkezik, és az 1948-as acélfülke módosított változatával rendelkezik, amelyet négy hüvelykkel szűkítettek és vágtak, meghosszabbítottak és ékkel vágtak.

A Chevy ezután konzolos független felfüggesztéssel lett felszerelve mind elöl, mind hátul, miközben egyedi Ohlins TTX tekercseket ringattak Swift rugóval. Egy új Brembo fékkészlet is szerepel, hatdugattyús féknyergekkel, amelyek bőven elegendőek a teherautó nagyon gyors megállításához.

Mint minden jó Ringbrothers projektnél, az autóban is új motort forgatnak, amely egy 510 köbhüvelykes LS V8-as motort ölt a Goodwin Competition Racing Engines-től. Ez a V8-as 1000 lóerőre jó 110-es verseny üzemanyaggal, Kinsler LS-Sprint nyolcsoros befecskendezéssel és Holley üzemanyag-kezelő rendszerrel rendelkezik. A V8-hoz egy Bowler Performance 4L80 automata sebességváltó kapcsolódik, amely a hátsó kerekeket hajtja meg. A motor egyedi gyártású, rozsdamentes acél gyűjtőfejekkel is rendelkezik, titán oldalcsövekkel.

A teherautóhoz két HRE kerékkészletet is terveztek. Elöl az első 18×11-es, hátul 19×13,5-ös, elöl pedig 315/30-as Michelin Pilot Sport abroncsok, hátul pedig 345/35-ös Bridgestone Potenza gumik. A második kerékkészlet elöl 18×13-as, hátul 18×15-ös méretű, és 315/30-as és 365/35-ös Goodyear Racing Eagle G-19 gumikkal rendelkezik.

A Chevrolet Enyo teste könnyű szénszálból készült, és egy darabból álló szénszálas hasfalat tartalmaz. Ezenkívül egyedi rozsdamentes acél üzemanyagtartályokat, Vintage Air Gen II légkondicionáló rendszert és egyedi belső teret is megalkotott a Upholstery Unlimited és a Gemini Technology Systems segítségével.

„Évek óta csendben tervezgettük ezt az építményt, elképzeltük és újragondoltuk, hogyan fog végül formát ölteni” – mondta Jim Ring, a Ringbrothers társtulajdonosa. „A végeredmény valóban egy szuper teherautó, amely két olyan járművet egyesít, amelyeknek soha nem lett volna szabad találkozniuk ahhoz, hogy hatalmas karaktert kölcsönözzenek a mai legfejlettebb versenyautóknak általában fenntartott erővel és teljesítménnyel. Nagyon örülünk, hogy végre megoszthatjuk az ENYO-t a világgal.”