A Rolls-Royce Sunningdale nagyszabású átalakítások és fejlesztések után újra megnyitja kapuit

  • Az új bemutatóterem kortárs, luxus üzlethelyiséget kínál, amely teljesen magával ragadó Rolls-Royce élményt kínál ügyfeleinek
  • Az új vizuális nyelv az ügyfelek fiatalabb demográfiai csoportjaira rezonál
  • A bővítés és az újratervezés a márka csúcstermékei iránti növekvő keresletet tükrözi

„A kiterjedt átalakítások és fejlesztések után örömmel jelentem be, hogy a Rolls-Royce Sunningdale most újra megnyitotta kapuit. Az elmúlt 18 hónapban a rendkívül elkötelezett, professzionális és tapasztalt csapat ideiglenesen átköltözött értékesítés utáni részlegébe, ahol továbbra is kínálta tisztelt ügyfeleinknek szakértelmét és a luxustalálkozókkal jellemezhető hiperszemélyre szabott ügyfélélményt.

A Sunningdale márkakereskedés, a West Sussex-i Rolls-Royce otthonához legközelebbi bemutatóterem újbóli megnyitása nagyszerű pillanat számunkra. Ez az új tér innovatív digitális technológiáival és elegáns, fényűző dizájnjával a márka tökéletes megtestesítője. Valóban megragadja a márka lényegét, és életre kelti vizuális identitásunkat, megerősítve pozíciónkat vezető luxusházként, amely különbözik egy autógyártótól.”
Boris Weletzky, regionális igazgató, Egyesült Királyság, Európa és Közép-Ázsia

A Rolls-Royce mélyrehatóan ismeri ügyfeleit; igényeiket, elvárásaikat és kívánságaikat, és törekszik ezek túlteljesítésére. A világ vezető luxusmárkája folyamatos sikerének szerves részét képezi a vásárlóinak egyedi élmények kínálása, ezért a Rolls-Royce örömmel jelenti be, hogy újonnan átalakított sunningdale-i bemutatóterme készen áll arra, hogy üdvözölje múltbeli, jelenbeli és jövőbeli ügyfeleit új luxusterében. .

A Sunningdale szívében, kiemelkedő helyen található a tér építészetileg és esztétikailag is teljesen átalakult, így szinte felismerhetetlenné vált. Az eredeti bemutatótermet jelentősen kibővítették, több teret kínálva a márka kiváló termékeinek bemutatására, és páratlan élményt nyújtva ügyfeleinek, összhangban a Rolls-Royce valódi globális luxuscikkmárkaként való folyamatos fejlődésével. A Berkshire vidékre néző terasz teljesen új kiegészítője a bemutatóteremnek; pihentető és hívogató tér az ügyfelek számára, hogy közelebb kerüljenek a márkához.

Az újratervezett, két szintet átívelő helyszín immár a márka kortárs vizuális identitását mutatja be, amelyet a díjnyertes ügynökség, a Pentagram tervezett. A tér magával ragadó élményt nyújt az ügyfeleknek attól a pillanattól kezdve, hogy belépnek az épületbe: a bejárati ajtó a Rolls-Royce híres Pantheon hűtőrácsának mintájára nyújt diszkrét, csábító bepillantást a benne rejlő dolgokba. Az ajtó tetején a márka ikonikus figurája, az Extázis Szelleme áll.

Belül az új bemutatóterem továbbra is kifinomultságot, kortárs luxust és kreativitást áraszt, de továbbra is elismeri az örökség fontosságát a márka számára, a bemutatóteremben a márka alapító atyáitól származó idézetekkel. A Cabinet of Curiosities, az érdekfeszítő, időtlen és legendás dizájntárgyak eklektikus keveréke, célja, hogy megindítsa a képzeletet és a beszélgetéseket a megbízási folyamat részeként. A pièce de résistance, az Atelier a márka legkiválóbb mesterségbeli példáinak ad otthont, beleértve a fa furnérokat, bőröket, hímzőszálakat különféle élénk árnyalatokban, valamint báránygyapjú mintákat. A felület-kiképzés mintái az ismert Rolls-Royce speedform formában jelennek meg, így könnyen elképzelhető a szinte végtelen kéttónusú színkombináció; a bőröket a Rolls-Royce híres esernyőinek nyelével ellátott pálcákra hengerelték, míg a furnérokat egy légszárny keresztmetszetére formálták, emlékeztetve a Hon Charles Rolls repülési tetteit. Ez az érzékszervi ihletésű szoba segít az ügyfeleknek elképzelni álmaik megbízatását.

A Sunningdale bemutatóterem figyelemreméltó átalakulása további jele a márkakereskedés kiválóság iránti elkötelezettségének, amelyet a közelmúltban két rangos díjjal is elismertek. 2020-ban a Rolls-Royce Motor Cars Sunningdale azt a megtiszteltetést kapta, hogy megkapta az „Év Globális Egyedi Márkakereskedője” címet, 2022-ben pedig az „Év regionális származású márkakereskedője” címet, mindkettő elismerve a Rolls-Royce márka és a márka iránti megingathatatlan elkötelezettségét. személyre szabott élményeket biztosít kedves ügyfeleinek.

A Rolls-Royce megbocsáthatatlanul fényűző, összetéveszthetetlen, a szépség és az elegancia szinonimája, igazi formatervezési ikon, így minden modell joggal élvezi a saját, keretezett, dedikált teret, és a jellegzetes személyiségének és jellemzőinek megfelelően kerül bemutatásra.