A SEAT felgyorsítja elektromos offenzíváját Frankfurtban

Cél: az elektromos mobilitás demokratizálása

A SEAT az autószalon keretén belül jelentette be, hogy az új Mii elektromos járművek előzetes értékesítése szeptember közepétől megkezdődik, ezáltal járulva hozzá a megfizethetőbb elektromos mobilitáshoz egy agilis és határozottan városi járműve.

A Mii elektromos változatát 14 országban (Spanyolország, Németország, Olaszország, Franciaország, Egyesült Királyság, Ausztria, Belgium, Hollandia, Svájc, Dánia, Finnország, Norvégia, Svédország és Lengyelország) értékesítik szeptember közepétől, és 2020 elején kerülnek piacra.

Az új Mii electric kereskedelmi bevezetésével együtt a SEAT egy intelligens Wallbox otthoni újratöltési megoldást mutat be. Az ügyfelek megvásárolhatják a készüléket és megrendelhetik annak telepítését a járművel együtt, ami lehetővé teszi számukra, hogy optimalizálják az autó töltési idejét, és kezeljék az összes információt mobiltelefonjukon vagy egy online platformon keresztül.

 A CUPRA család növekszik

Az autóversenyzés jövőjének fellendítése érdekében a CUPRA márka új nagyköveteként mutatta be Mattias Ekström-t. A svéd versenyző csatlakozik a csapathoz, hogy a CUPRA elektromos versenystratégiájának élére álljon. Ezen felül, Ekström a CUPRA e-Racer hivatalos pilótája lesz a jövőbeni elektromos versenyeken, és együttműködik a márka elektromos verseny modelljeinek fejlesztésében.

Wayne Griffiths, a SEAT értékesítési és marketing alelnöke, a CUPRA vezérigazgatója elmondta, hogy “a CUPRA Tavascan egy lenyűgöző koncepcióautó, amely megmutatja a márkában rejlő hatalmas potenciált. Nagy mérete, sportos kialakítása, kifinomult belső tere és technológiailag fejlett motorja új mérföldkövet jelent a CUPRA által megtett úton.” Hozzátette továbbá, hogy “a motorsport a CUPRA DNS-ének központi eleme. Élen jártunk az első teljesen elektromos túraautó, a CUPRA e-Racer létrehozásával,  és most már számíthatunk Mattias Ekström know-how-jára és tapasztalataira mind a modell kidolgozása, mind a márka elektromos versenystratégiája szempontjából, hogy továbbra is vezető szerepet töltsünk be ezen a területen. “

Ez a hír a CUPRA szervezeti struktúrájának megszilárdulását követően jelenik meg, amikor kinevezték az új márka felső-vezetését, és munkatársainek számát 50% -kal bővítették. Az új márka idén rekordot döntött, január és augusztus között 17.100 autót értékesített, ami 71% -kal több, mint 2018 azonos időszakában. Ezen kívül ebben az évben megkezdődött az új székhely építése, amely a SEAT székháza mellett Martorellben található. Augusztusban a CUPRA bejelentette az FC Barcelona-val kötött megállapodást, így a Barça globális autóipari és mobilitási partnerévé vált.