A Škoda Auto 21 éve folyamatosan támogatja a Tour de France körversenyt

  • A cseh autógyártó idén 205 főként elektromos és plug-in hibrid járművet bocsát a versenyszervezők rendelkezésére
  • A Škoda Enyaq és a Superb a „Vörös autó” a Tour igazgatója, Christian Prudhomme számára
  • A cseh autógyártó arra hívja a rajongókat, hogy különféle digitális és helyszíni tevékenységeken keresztül tapasztalják meg a Tour hangulatát

A Škoda Auto egymást követő 21. éve a Tour de France hivatalos fő partnere. A világ leghíresebb kerékpárversenyének 111. iterációja június 29-én kezdődik az olaszországi Firenzében, a Grand Départtal. A rendezvény idén először nem fejeződik be Párizsban, mivel a francia fővárosban néhány nappal később kezdődnek az olimpiai játékok. A legtöbb szakaszon a teljesen elektromos Škoda Enyaq fogja szolgálni a Tour igazgatóját, Christian Prudhomme-t, mint „Piros autót”, aki a pelotont vezeti a futam során. Az útvonalon a 176 versenyző és 205 Škoda támogató autó 21 szakaszon és csaknem 3500 kilométeren keresztül jut el Nizzába július 21-én. Az autógyártó közösségi média csatornáin és a WeLoveCycling weboldalon keresztül a rajongók exkluzív háttérinformációkhoz férhetnek hozzá, és izgalmas nyereményekért versenyezhetnek. Idén februárban a Škoda Auto hangsúlyozta elkötelezettségét a kerékpározás mellett, és 2028-ig meghosszabbította partnerségét a kerékpáros rendezvény szervezőjével, az A.S.O.-val. A cseh autógyártó immár harmadik egymást követő évben is támogatja a Tour de France Femmes avec Zwiftet.

Martin Jahn, a Škoda igazgatótanácsának értékesítésért és marketingért felelős tagja így nyilatkozott: “A Škoda több mint 20 éve szorosan kötődik a professzionális kerékpározáshoz. Szerződésünk 2028-ig történő meghosszabbításával ez év elején bizonyítjuk szilárd elkötelezettségünket az A.S.O. és a globális kerékpáros közösség iránt. Az elkövetkező hetekben a Tour de France-on és a sportolók lenyűgöző teljesítményén fogunk foglalkozni. A WeLoveCycling platformon keresztül bevonjuk a rajongókat a „What’s your Tour?” mottója alatt. – a kulisszák mögé kínálunk betekintést, versenyeket, élő benyomásokat az útvonalról, valamint interjúkat a rajongókkal, amelyeket az egykori brit profi kerékpáros, Cameron Jeffers készített hivatalos közösségi média csatornáinkon.”

Átfogó járműpark a versenyszervezők számára

Christiane Prudhomme versenyigazgató vezeti majd a pelotont a különleges funkciókkal, például panorámatetővel és a legmodernebb kommunikációs technológiával felszerelt Red Car-ban. Idén a teljesen elektromos Enyaq és a márka zászlóshajója, a Škoda Superb szolgál majd mobil irányítóközpontjaként. A Tour hivatalos flottája 205 Škoda járműből áll, amelyek 22 csapatban 176 kerékpárosból álló pelotont kísérnek a teljes 3492 kilométeren négy országban: Olaszországban, San Marinóban, Monacóban és Franciaországban. A 21 szakasz nyolc sík szakaszból, négy dombos szakaszból, hét hegyi szakaszból és két időmérőből áll, amelyek az olasz Appenninek, az olasz és a francia Alpok, a Közép-hegység és a Pireneusok között haladnak át.

A Škoda és a Tour de France – 21 éves együttműködés

A Škoda Auto 2004 óta hivatalos fő- és járműpartnerként folyamatosan támogatja a világ legnagyobb kerékpáros rendezvényét. Emellett immár 14. alkalommal a Škoda Design Team felelős a Tour de France összesített győztese, valamint a pontok, hegyi és fiatal versenyzők osztályozásának vezetőinek kristályüveg trófeák kidolgozásáért. Tíz éve a cseh autógyártó is szponzorálja a pontverseny éllovasának járó zöld mezt.

Esély, hogy nyerj egy utazást a Tour de France 2024-re

A WeLoveCycling weboldalon a rajongók versenyeken vehetnek részt, ahol izgalmas nyereményeket nyerhetnek, például prémium kerékpárokat, eredeti, aláírt zöld mezeket, kerékpáros felszerelést és még sok mást. A fődíj egy Škoda által szervezett háromnapos kirándulás az idei Tour de France-ra. Ez a hihetetlen élmény magában foglalja a pelotont egy Škoda autóval, helikopterrel átrepülve az útvonalat, valamint a kerékpáros legendával és a Tour de France-győztes Andy Schleckkel való utazást. A „What’s Your Tour” kampány részeként az egykori brit profi versenyző, Cameron Jeffers exkluzív háttérinformációkkal, hangulattal és interjúkkal szolgál közvetlenül a versenyről. A rajongók ezt a tartalmat a #whatsyourtourde hashtag alatt érhetik el a közösségi média csatornáin. Ezenkívül a Škoda által üzemeltetett Tour de France mobilalkalmazáson keresztül a szurkolók élőben követhetik a pályán zajló eseményeket, megkaphatják a legfrissebb frissítéseket, és élvezhetik a lebilincselő kulisszák mögötti történeteket.

A Škoda kerékpározás iránti elkötelezettsége a vállalat történetében gyökerezik

A cseh autógyár története szorosan kötődik a kerékpárokhoz: 1895-ben Václav Laurin és Václav Klement kerékpárgyárat alapított Mladá Boleslavban, a kerékpárok és kerékpáros kiegészítők pedig évek óta a cég kibővített termékpalettájának részét képezik. A Škoda Auto nemrégiben megújította együttműködését az A.S.O.-val. és összesen 20 nemzetközi profi és amatőr sporteseményt támogat. Emellett az autógyártó szponzorálja a L’Étape du Tour de France nemzeti amatőr verseny cseh szakaszát. A Škoda Auto 2022 óta támogatja a Tour de France Femmes avec Zwiftet is, amely idén augusztus 12-én kezdődik a hollandiai Rotterdamban, és nyolc szakasz után augusztus 18-án, Alpe d’Huezben ér véget.

Tudtad?