A Skoda Auto újradefiniálja a kereskedelmi tapasztalatokat

› A Škoda Auto elindítja új vállalati arculatának globális bevezetését több mint 4000 márkakereskedésben
› Az innovatív digitális bemutatótermek bemutatják a márka elkötelezettségét a digitalizáció és a holisztikus vásárlói élmény iránt
› A Škoda Auto frissített CI-je ötvözi a hagyományos értékeket a jövőbeli mobilitással, ami új dizájnelemekben és a környezeti fenntarthatóságra való összpontosításban tükröződik

A Škoda Auto elindította új vállalati arculatának (CI) globális bevezetését a több mint 4000 márkakereskedésből álló kiterjedt hálózatán keresztül. Az első új dizájnt bemutató bemutatótermek Vietnamban, Európában pedig Észtországban található az első megújult márkakereskedés. Ezenkívül a szerbiai Belgrád októberben üdvözölte az új CI-ben elkészült első City Store-t. Mindeközben a korszerű kuvaiti bemutatóterem hangsúlyozza a Škoda Auto elkötelezettségét a holisztikus digitális vásárlói élmény biztosítása iránt, és hangsúlyozza a márka folyamatos nemzetközivé válási stratégiáját.

„Új márkaidentitásunk a mobilitás és a digitalizáció jövője felé vezető utunk tükrözi, kézzelfogható valósággá téve ügyfeleink számára. Az elmúlt 30 év legjelentősebb CI-frissítésének bevezetése előtt állunk, kezdve információs és kommunikációs anyagainkkal, és most világszerte bemutatótermeinkre is kiterjed. Ezek kulcsfontosságúak abban, hogy ügyfeleinket kapcsolatba hozzuk a Škoda márkával, hogy első kézből kaphassák meg azt, amit a Škoda képvisel.” Martin Jahn, a Škoda Auto igazgatótanácsának értékesítésért és marketingért felelős tagja

Vietnam ad otthont az első bemutatóteremnek, amely új márkaidentitást kínál

A vietnami vásárlók elsőként tekinthették meg a Škoda Auto új vállalati dizájnját bemutatóteremben. A márka piacra lépésével egy időben a délkelet-ázsiai országban szeptember 23-án hivatalosan is megnyíltak a márkakereskedések Hanoiban, Vinhben, Buôn Ma Thuộtban és Ho Si Minh-városban. Helyi partnerével, a TC csoporttal együttműködve a Škoda Auto márkakereskedési hálózatát 2025-re 20-ra, 2028-ra pedig 30-ra kívánja bővíteni.

Az új márka dizájn debütál az első európai márkakereskedésben Észtországban

A cseh autógyártó emellett előmozdítja új CI-jének bevezetését az európai bemutatótermekben. Az észtországi Tallinnban található Rohe Auto márkakereskedés elsőként alkalmazta ezt az új megjelenést. Ezt további bemutatótermek követik Gosseliesben (egy település Charleroiban, Belgiumban), a norvégiai Hamarban, a lengyelországi Wroclawban és a csehországi Prágában.

Újonnan nyílt Škoda City Store Szerbiában

Az első márkakereskedések nyomán októberben nyitotta meg kapuit a Škoda új CI-vel felszerelt City Store-ja a Galerija Beograd bevásárlóközpontban, a szerb fővárosban. A Škoda Auto modellek bemutatása mellett a City Store arra hívja a vásárlókat, hogy használják a teret közös munkára, egy kávét, vagy böngésszenek a Škoda Auto árucikkekben, beleértve a ruházatot és az ajándékokat is. A Škoda Auto City Store-ok Szófiában (Bulgária), Brüsszelben (Belgium), Valenciában (Spanyolország) és Cataniában (Olaszország) is megtalálhatók, a tervek szerint a következő években további nyitás is lesz.

Innovatív bemutatóterem tapasztalat Kuvaitban

A Škoda egyik legnagyobb kuvaiti bemutatótermének közelmúltbeli felavatása hangsúlyozza a márka elkötelezettségét az egységes digitális vásárlói élmény iránt. Az új CI-vel is rendelkező bemutatóterem számos digitális funkcióval rendelkezik, beleértve a videofalat, az érintőasztalt és a digitális információs állványokat. Ezenkívül ez a fejlesztés rávilágít a Škoda Auto elkötelezettségére a Közel-Keleten való jelenlétének kiterjesztésére, tágabb nemzetközivé válási stratégiájával összhangban.

Az új márkaidentitás folyamatos bevezetése

Miután az új dizájnt beépítették információs és kommunikációs anyagaiba, a Škoda Auto következetesen alkalmazza a frissítést termékkínálatában. Az Enyaq L&K volt az első modell, amely az új márkaidentitás elemeit hordozta magában, amelyet később a frissített Scala és Kamiq modellekben, a Kodiaq októberi legújabb generációjában, novembertől pedig az új Superbben is bemutattak.

Az új CI áthidalja a Škoda örökségét és az egyéni mobilitás jövőjét

A Škoda Auto frissített márkaidentitása ötvözi a márka gazdag hagyományait a mobilitás jövőjével. Kétdimenziós logója a digitalizáltabb kommunikáció felé való elmozdulást tükrözi, míg a smaragd és az elektromos zöld használata az ökológia és a fenntarthatóság iránti elkötelezettséget szimbolizálja. Ezek a szempontok az egyes bemutatótermek kialakításában is megmutatkoznak. Nevezetesen, az új táblákat úgy tervezték, hogy kompatibilisek legyenek a meglévőkkel, így a CI bevezetése egyszerűbb és fenntarthatóbb.

Gondoltad volna? A márkák között a Toyota, a modellek versenyében pedig még mindig a Skoda Octavia vezeti a rangsort