A sokat utazó vezetők kedvence lehet az új Camry
Praktikus motorfelfüggesztés
Az újonnan kifejlesztett, négypontos motorrögzítési rendszer nem csupán drámai mértékben csökkenti a motorból eredő rezgéseket, de a Camry Hybrid vázszerkezetének merevségét, illetve a jármű iránystabilitását is fokozza. Az első és hátsó motorbakokat rezgéscsillapító segédvázkereten helyezték el, míg a bal- és jobboldali bakokat a hossztartókra rögzítették. A motort és az erőátviteli egységet körbevevő kialakítás mérsékli a motorindításkor ébredő rezgéseket. Annak köszönhetően, hogy a bal- és jobboldali motorbakokat a hossztartókon rögzítették, megnőtt a motorrögzítés oldalirányú szilárdsága, ami javítja a jármű iránystabilitását.
Elképesztő első és hátsó felfüggesztés
A Camry Hybrid elöl MacPherson rugóstagokat, hátul új kettős keresztlengőkaros felfüggesztést alkalmaz. A rendszer nem csupán kiemelkedő stabilitással és mérsékelt oldaldőléssel gondoskodik a magabiztos vezetési élményről, de prémium rugózási komfortjával is felülmúlja a modell versenytársait. Az első és hátsó felfüggesztés újonnan kifejlesztett lengéscsillapítókat alkalmaz, amelynek hangolása a stabilitás és a dinamikus vezethetőség szempontjából fontos, az optimális csillapítás és a kiemelkedő rugózási kényelem egyensúlyát kínálja. Az első felfüggesztés nagy csapszegdőlési szögeket, rövid csavarrugókat, valamint mélyen beépített felső rögzítést alkalmaz; az így létrehozott, kompakt rendszernek köszönhetően alacsonyabban helyezkedhet el a motorházfedél. A megnövelt utánfutás nem csupán az egyenesfutást javítja, de a gyorsabb kormányreakciókról is gondoskodik. A rugóstag függőcsapszeggel koaxiálisan beépített bekötése kényelmesebb kormányérzetet eredményez. A bal- és jobboldali stabilizáló perselyek távolsága mérsékli az oldaldőlési hajlamot, javítja a kormányreakciókat, valamint jobb egyenesfutást is eredményez. A rugóhatároló ütköző jellemzőit szintén úgy optimalizálták, hogy kategóriaelső stabilitást biztosítson ívmenetben, egyenetlen útfelületen (pl. fekvőrendőr) áthaladva pedig mérsékelje a karosszéria kitöréseit. A hátsó kettős keresztlengőkaros felfüggesztés lengőkarjainak, perselyeinek és lengéscsillapítóinak elhelyezése a lehető legnagyobb mértékben segít elnyelni az egyenetlen útfelületen ébredő rezgéseket. Az autó orra irányába költöztetett lengéscsillapítóknak köszönhetően megnőtt a csomagtartó hasznos térfogata. Az összes lengőkaron perselyeket helyeztek el, amely a magas frekvenciájú rezgéseket mérsékelve biztosítanak kellemesebb zaj- és rezgésszintet. A hosszlengőkar magasabb bekötésének köszönhetően az abroncs elforgási tengelye egyenetlen útfelületen áthaladva hátrafelé billen, míg a hosszlengőkar puhábbra hangolt perselyei az ütés erősségét mérséklik. Ahogy az első felfüggesztésnél, hátul is optimalizálták a rugóhatároló ütköző jellemzőit, így a futómű ívmenetben kategóriaelső stabilitást biztosít, a karosszéria kitöréseit pedig finomabb kirugózással mérsékli.
Lenyűgöző kormánymű
Az új Camry Hybrid kormányművét úgy alakították ki, hogy jobb kormányérzet mellett fokozott kényelmet biztosítson, kedvezőbb ergonómiája révén pedig kevésbé fárassza a vezetőt. A párhuzamosan beépített villanymotorral szerelt kormányművet alkalmazó, új elektromos szervokormány (EPS) járműsebesség-függő rásegítést nyújt: kis sebességű manőverezésnél csekély kormányerőket biztosít, míg nagy sebességű haladásnál pontosabb kormányérzetet és gyorsabb reakciókat biztosítva támogatja a sportos vezetést. A négyirányú motoros állítással, valamint memóriafunkcióval felszerelt kormányoszlop nagy állítási tartománya révén a legkülönfélébb testalkattal rendelkező, illetve a legváltozatosabb üléshelyzetet elfoglaló vezetők számára biztosít kényelmes elhelyezkedést. A kormánykerék karimájának keresztmetszete és keménysége kifejezetten sportos.