A sokat utazó vezetők kedvence lehet az új Camry
Meggyőző fékrendszer
Az elöl 328 x 28 mm belső hűtésű féktárcsákat és úszódugattyús féknyergeket, hátul 281 x 12 mm tömör féktárcsákat és úszódugattyús féknyergeket alkalmazó fékrendszer kiváló lassítóképességgel ruházza fel az új Camry Hybridet, a jármű fékezés során jobban megőrzi stabilitását. Az új hibrid fékezés során tanúsított viselkedését a fékerő optimalizálásával javították, a hátsó futómű elemelkedésének megelőzése érdekében megnövelték a hátsó felfüggesztés vonatkozó szögét. A pontosabb fékpedál-érzet és a részletgazdagabb visszajelzés érdekében megnövelték a fékpedál kezdeti áttételezését, így már finom érintésre határozott fékerő lép fel a rendszerben. Minél mélyebbre nyomja a vezető a pedált, annál inkább csökken a pedál áttételezése, így a fékérzet egyre keményebbé válik: a vezető ezt a fokozott nyomásra adott, egyre növekvő ellenállásként érzékeli. A pedál könnyebb működtetése, illetve a fék- és gázpedál közötti váltás megkönnyítése érdekében a fékpedál oldalfalát lekerekítették.
Kimagasló zaj- és rezgéscsillapítás
A legendásan finoman, csendesen futó hibrid hajtáslánc ezen adottságait kiaknázva az új Camry számos olyan zaj- és rezgéscsillapító megoldást alkalmaz, amelyekkel korábban csak luxusjárműveken találkozhattunk. Ezek között megtalálható a motortéri zajcsillapításról és zajelnyelésről gondoskodó motorházfedél-szigetelés, illetve az első kerékdob felső és alsó határoló elemei. Az utasteret a tűzfalon teljes szélességében alkalmazott, vastagabb műszerfali zajcsillapító elem, egy uretán felső hátsó hangelnyelő elem, valamint az utasteret körülvevő vázszakaszok számos pontján alkalmazott habanyagok, illetve rezgéscsillapító elemek zárják el még teljesebb mértékben a motor- és útzajoktól. A fenéklemez felületének jelentős részét rezgéscsillapító bevonattal látták el. A padló nagy területén a szőnyegtől külön kialakított zajszigetelő elemet alkalmaztak. A tetőlemez felületén pedig Thinsulate hangelnyelő anyagot szereltek fel. Ezen túlmenően a hátsó kerékdob belső felületén, valamint a hátsó futóműnél zaj- és rezgészáró határoló elemet alakítottak ki, a hátsó felfüggesztést a karosszériához rögzítő persely méretét pedig megnövelték. Végezetül a szélzaj csillapítására szolgál a keskeny kialakítású ajtókeret, a szélvédő esőelvezető csatornájának új kialakítása, valamint a szélvédő tövénél található lépcső méretének csökkentése.
Páratlan aerodinamika
Az új Camry Hybrid jellegzetes formavilága a szedánok világában szinte példa nélkül álló, igen ambiciózus aerodinamikai fejlesztések megvalósítására is szolgál. A motorházfedél, az első kerékdobok, valamint az első légterelő kialakítása a jármű alatti és fölötti légáramlás optimalizálását szolgálja. Az utastér sziluettjét úgy alakították ki, hogy az optimalizálja a tetőről a jármű hátulja felé áramló levegő útját. Az oldalablakok belépő élénél, az A-oszlop és az üveg találkozásának legalacsonyabb pontján elhelyezett borítást újratervezték, minimalizálva a közöttük lévő rést, így elsimítva az A-oszlop és a külső visszapillantó tükör között áramló levegőt.
Az új Camry hátsó sarkainak kialakítása megakadályozza, hogy a hátulról áramló levegő légörvényeket keltsen, míg a hátsó lökhárító kilépő élének meghosszabbítása ugyancsak az örvények kiküszöbölésére szolgál. A jármű fenéklemeze teljes borítást kapott, az első kerekek előtt légterelő lapocskát helyeztek el. Az első oldalablakok borításának és a hátsó kombinált lámpatest oldalfalának kilépő élénél elhelyezett aerodinamikai stabilizáló szárnyacskákkal együtt mindezen megoldások kivételesen kedvező menetstabilitást eredményeznek.