A tavalyihoz hasonló eladásokra számít az idén a BMW Magyarországon
A koronavírus-járvány ellenére, amennyiben nem romlanak tovább a gazdasági körülmények, megközelítheti 2019-es eladási eredményeit Magyarországon a BMW – mondta Maciej Galant, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója a márka 5-ös sorozatának bemutatóján.
Az ügyvezető közlése szerint a BMW plug-in hibrid modelljeinek értékesítése az első nyolc hónapban 58 százalékkal bővült a tavaly azonos időszakihoz képest, az eladott 281 plug-in hibrid BMW egyre jelentősebb részarányt képvisel az eladásaik között.
A BMW most megújult 5-ös sorozata a márka egyik pillére a globális értékesítésben, így Magyarországon is. Az idén az év első 9 hónapjában 2536 BMW-t adtak el Magyarországon és az éppen frissülő 5-ös modell a legnépszerűbbek között volt (3-as sorozat: 368 db, X5: 332 db, X3: 253 db, 5-ös sorozat: 249 db) – tette hozzá.
Várakozásaik szerint a mostani megújulás további lendületet adhat a modell értékesítésének. Az új 5-ös BMW új plug-in hibrid hajtáslánccal, megújult külsővel és számos vezetést támogató rendszerrel kívánja megszilárdítani pozícióját a prémium üzleti szegmensben.
Maciej Galant arról is beszámolt, hogy a BMW Motorrad üzletáguk az idei nehéz gazdasági körülmények ellenére is rekordot ért el az első 9 hónapban, összesen 493 darab nagy motorkerékpárt értékesítettek az 500 köbcenti feletti kategóriában, 26 százalékos bővülést elérve a tavalyi azonos időszakhoz képest.
A teljes BMW Motorrad kínálatot tekintve 557 darab a mérleg, amellyel 15 százalékot fejlődött a márka a 2019-es első három negyedévhez képest – mondta el Maciej Galant.