A tökéletes Pagani Zonda nem létezik, de a Nero már hihetetlenül közel van hozzá

  • Ezt a Paganit az elmúlt 21 év során többször átfestették és frissítették.
  • Egyszeri kombinációja a Tricolore-spec 7,3 literes V12-es 6 sebességes kézi sebességváltóval.
  • Egy korábbi tulajdonos három évet töltött azzal, hogy megfeleljen az utcai használatra az Egyesült Államokban.

Az évek során számos Pagani Zondát küldtek vissza a gyárba frissítésre, és bár egyesek remekül néznek ki, mások talán túlságosan is pompásak. Ez a példa szinte tökéletes.

Az Ön által nézett Zonda „Nero” néven ismert, és egy 2003-as példa, amelyet az évek során a gyárból számos alkalommal módosítottak és konfiguráltak. Eredetileg újonnan egy magyar üzletembernek szállították és ezüst árnyalatra festették. Az autót később eladták, és a második tulajdonos az alsó paneleket sötét metálvörösre fényezte.

Ezt követően az autót Spanyolországban adták el, és a felső felét gyöngyházfehérre fújták, míg a belső teret piros és krémszínű bőrrel díszítették. Nem sokkal ezután a Pagani UK rákapott az autóra, és visszaküldte a Pagani gyárba, hogy feketére permetezzék, és átnevezzék „Nero”-ra. A gyári átalakítás részeként az autót a három közül egy Zonda Tricolore-ból származó különféle alkatrészekkel látták el, beleértve az első szárnyakat, a megnövelt hátsó szárnyat, a cápauszonyt és az oldalsó légbeömlőket.

Nem csak az autó külsejét úgy tervezték, hogy utánozza a Tricolore-t. A Pagani a Zonda Nero mechanikáját is továbbfejlesztette, hogy megfeleljen a Tricolore-nak, ami azt jelenti, hogy ugyanazt a kerámia bevonatú titán kipufogót, Inconel elosztót és titán hajtórudakat tartalmaz. Összességében a 7,3 literes szívó V12-es motor 661 LE-t és 780 Nm nyomatékot ad le. Ugyanazokat a szén-kerámia fékeket ringatja, mint a Tricolore.

Az autó eladásával megbízott DK Engineering hozzáteszi, hogy a Zonda Nero megőrizte eredeti hatfokozatú kézi sebességváltóját, így ez az egyetlen létező Zonda, amelynek Tricolore-spec motorja botváltóval párosul. Az autót korszerűsítés után exportálták az Egyesült Államokba, és több mint három éven keresztül közúti használatra föderalizálták, vagyis a Zondák túlnyomó többségével ellentétben az Egyesült Államokban regisztrálható és használható.

Ez a tökéletes specifikáció egy Zondához?

Tudtad?