Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A Toyota azt mondja, hogy az adatok bizonyítják, hogy az EV rosszabb irányelv a bolygó számára

Posted on 2023.02.02.2023.02.02. By Google Fordító

Annak ellenére, hogy egy másik autógyártónál többet tett a hibrid technológia ötletének népszerűsítésére, a Toyota lassan lép be a teljes EV piac és ennek eredményeként flak kapott.

De most a Toyota állítja rendelkezik adatokkal annak bizonyítására, hogy az EV-kbe történő beépítés, ahogyan sok rivális autógyártó elkötelezte magát, nem csupán rossz üzleti döntés, hanem káros lehet a környezetre is. A cég fő tudósa, Gill Pratt szerint sokkal értelmesebb, ha az autóipari társaságok különböző energiaforrásokkal rendelkező autókat kínálnak, beleértve a hibrideket és a hidrogént.

De ha az EV-k nem bocsátanak ki kibocsátást, miért szeretnénk több hibridet előállítani? Pratt szerint a lítium, az akkumulátor gyártásához használt ásványi anyag elérhetősége függ. Azt jósolja, hogy az autóipart hamarosan sújtja a lítium, valamint az akkumulátorgyártásban használt egyéb ásványok hiánya, valamint az újratöltési pontok hiánya, mivel a termelésben szereplő EV-k száma gyorsan növekszik.

És ha nincs elegendő lítium a tízmillió EV táplálására, akkor érdemes megosztani azt a hibrid járművek között. Pratt azt mondja, hogy kész millió hibrid nagyobb hatással lesz a CO2-kibocsátásra, mint ha azonos mennyiségű lítiumot használna kisebb számú tiszta EV létrehozására.

Egy hipotetikus modellben körvonalazva Autóipari hírek, A Pratt 100 égésű járművel indul, amelyek 250 g / km CO2-t bocsátanak ki. Ha elegendő lítium van ahhoz, hogy 100 kWh akkumulátort készítsen, akkor felépíthet egy csúcskategóriás Teslat, de a fennmaradó 99 jármű továbbra is égési meghajtású, a flotta CO2-száma 248,5 g / km. Ossza el ezt a 100 kWh-t 90 hagyományos hibrid között, így csak 10 egyszerű égésű autó marad, és az átlagos kibocsátás 205 g / km-re csökken.

Ez nem azt jelenti, hogy a Toyota nem érdekli az EV-ket. Nemrég bejelentette a Tesla Model 3 méretű bZ3X szedánját Kínának kiegészítse bZ4X SUV-ját. A társaság azonban ragaszkodik ahhoz, hogy a rivális cégek, mint például a Honda, a Cadillac, a Volvo és mások, hibát követnek el, amikor súlyukat tiszta EV-k mögé dobják.

“ Van egy ropogás, amely el fog jönni, ” Pratt mondta A-nakutomotive News. “ Az idő a mi oldalunkon van. Ezek a — hiányok nemcsak az akkumulátorokból, hanem a — töltési infrastruktúrából is teljesen világossá teszik, hogy az egyik méret nem felel meg mindennek, és hogy a legjobb válasz valójában a különféle járműtípusok keveréke. ”

carscoops

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:bolygó, elektromos, Föld, rossz, Toyota

Bejegyzés navigáció

Previous Post: JAJ! Elindult a Budapesti Mobilitási Terv széleskörű társadalmasítása
Next Post: A Bridgestone EMIA a világ legzöldebb vállalatai között

Kapcsolódó cikkek

  • Sajnos ez sem vicc! Húsz évesnél idősebb autókat is importálunk Hírek
  • A 2023-as CRF1100L Africa Twin műszaki adatai Bemutató
  • Sokoldalú, stílusos és fenntartható útitársnak promózzák Bemutató
  • Az erős szél miatt fakidőlések nehezíthetik hétvégén a közlekedést Hírek
  • Több mint 180 versenyautó a másfél napos Eger ralin Hírek
  • Vision 110 stílus és felszereltség Bemutató

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • SHAZAM!
  • Lassuljunk bele a tavaszba!
  • Országos rendezvénysorozattal ünnepel a harmincéves magyar IQ-klub
  • A magyarok 26 százaléka rossznak ítéli meg a saját mentális egészségét
  • GBD-H2000 – Polar™ algoritmusok, könnyebb súly és még sok más
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Az érdeklődők virtuális Explorer tesztvezetésen is részt vehetnek
  • Online IQ-próbatesztet is kitölthetnek a szellemi kalandra vágyók
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató
  • A Jet Power Hungary az AMTS-en emlékezik Ken Blockra, a Can-Am márkanagykövetére Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT