A Toyota Camry Glorious Edition

  • A Toyota Camry Glorious Edition (1)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (13)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (14)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (15)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (16)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (17)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (18)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (19)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (20)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (21)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (12)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (11)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (2)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (3)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (4)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (5)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (6)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (7)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (8)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (9)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (10)
  • A Toyota Camry Glorious Edition (22)

  • A GAC-Toyota elindította a Camry különkiadását a kínai piacon.
  • A Glorious Edition ötvözi a matt festéket fekete díszítéssel és nagylelkű készlettel.
  • A szedán hibrid 2,0 literes motorral van felszerelve, amely 194 lóerőt és 188 Nm-t termel.

Manapság úgy tűnik, hogy az autógyártóknak elfogynak az ötletek (vagy talán csak füstökön futnak), amikor a speciális kiadásaikat megnevezik. Kiváló példa erre a sportosabb megjelenésű Toyota Camry Glorious Edition, amelyet a Kína annak érdekében, hogy újra felkeltse érdeklődését a hibrid szedán iránt.

A Camry Glorious Edition megpróbálja igazolni látszólagos nevét Matte Grey külső felülettel, amely természetesen nagyon jó. Párosítva az elsötétített Toyota emblémák és Camry betűk a csomagtartón, ez ad némi “Lexus wannabe ” vibráció. Ez is kap sportos karosszériakészlet, amely tartalmaz egy fekete rácsot, egy első osztót, egy hátsó diffúzort és egy ajak spoilert. A megjelenés befejezése egy 19 hüvelykes kerékkészlet, amely majdnem —majdnemA —elfelejti, hogy Camry-ra bámul.

Belül a Camry bársony és valódi bőr kárpitozással rendelkezik, a 64 színű környezeti világítás hűvös mintát vetít ki a műszerfalon és az ajtólapokon.

Az ottani eszköz rajongók számára az autó megfelelően felszerelt. Csomagolja a kettős 12,3 hüvelykes digitális pilótafülke-képernyőket, a head-up kijelzőt, a panorámás napfénytetőt és a Dynaudio Premium Sound rendszert. Aztán ott van a “Boss Key ” gomb, amely előre mozgatja az első utasülést, hogy több hely maradjon a hátsó ülés VIP számára. Gyakorlati funkciónak tűnik bárki számára, aki sofőrrel rendelkezik, bár a “Boss Key ” elnevezése kissé felülmúlhatja a dolgokat.

A motorháztető alatt a Toyota Camry Glorious Edition öntöltővel rendelkezik hibrid egy 2,0 literes négyhengeres motor körül épített hajtómű. A rendszer együttes teljesítménye 194 lóerő (145 kW / 197 PS) és 188 Nm (139 lb-ft) nyomaték, amelyet kizárólag az első kerekekhez továbbítanak. A kínai vásárlók számára további lehetőségek vannak, köztük a hagyományos ICE-változat és egy erősebb 2,5 literes hibrid.

A Glorious Edition már megrendelhető Kínában, ára 202 800 jüan ($ 27 800) kezdődik, mind a HG, mind a teljesen betöltött HXS burkolat esetében.

A kilencedik generációs Camry idén elején történő bevezetése óta a szedán értékesítés Kínában alulteljesítettek. Elődjével ellentétben, amely a GAC-Toyota felállásában volt a legjobban teljesítő, a legújabb modell küzdött a vontatás érdekében egy olyan piacon, amelyet egyre inkább a versenyképes helyi szedán kínálat dominál.

carscoops

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!