A Toyota EPU

  • Toyota-EPU-1020-18
  • Toyota-EPU-1020-10
  • Toyota-EPU-1020-11
  • Toyota-EPU-1020-12
  • Toyota-EPU-1020-13
  • Toyota-EPU-1020-14
  • Toyota-EPU-1020-15
  • Toyota-EPU-1020-16
  • Toyota-EPU-1020-17

A Toyota a Japán Mobilitási Kiállításon egy új pickup koncepciót is bemutat.

Annak ellenére, hogy „következő generációs közepes méretű kisteherautók koncepciójaként” tartják számon, a modell 199,6 hüvelyk (5070 mm) hosszú, és ez csak egy tized hüvelykkel rövidebb, mint a Maverick. Ennek ellenére a koncepció 131,8 hüvelykes (3350 mm) tengelytávval rendelkezik, és ez 10,7 hüvelykkel (272 mm-rel) hosszabb, mint a Fordé.

A méretektől eltekintve az EPU egyszínű felépítésű és személyzeti vezetőfülke kialakítású. Ha az utóbbiról beszélünk, a teherautó szögletes vonalakkal és folyó felületekkel keveredik. Hozzájuk csatlakozik a műanyag karosszéria burkolat, a megkérdőjelezhető hátsó ablakok és egy rövid ágy, amiben van néhány partitrükk.

Az utastér minimalista kialakítású, lebegő „parancsnoki központtal”, amely egy digitális műszercsoportból, egy szélesvásznú infotainment rendszerből és egy apró váltóból áll. Láthatunk még járomszerű kormányt és polcszerű műszerfalat is.

A Toyota nem mondott sokat a teherautóról, de megerősítette, hogy elektromos hajtáslánca van. Az autógyártó azt mondta, hogy a koncepció „alacsony súlypontja a kiváló kezelhetőségi stabilitás és a menetkényelem érdekében”.

A további részletekről hamarosan bővebben is tudósítunk honlapunkon.

Tudtad, hogy október elején csatlakoztunk a Médiabirodalom lapcsoporthoz és a fontosabb partnereinkkel kapcsolatos érdekes hírekről ott is beszámolunk?!