A Toyota Tacoma TRD Concept készen áll a Raptorok vadászatára
A masszív, kétajtós pickup retro festéssel, sportbárral és számos egyéb fejlesztéssel rendelkezik.
- A Toyota a SEMA Show előtt bemutatta a #84 Tacoma TRD ProRunner Race Concept-et.
- A motorsport ihletésű pickup kétajtós XtraCab-on alapul, és számos alkatrészt tartalmaz a Tacoma TRD Pro-tól.
- A kiemelések közé tartozik a retro ihletésű grafika, a sportléc és a továbbfejlesztett felfüggesztés.
A Toyota Tacoma termékcsalád mindenből kínál egy keveset, hiszen van egy megfizethető SR, egy luxus Limited és egy masszív TRD Pro. Azonban kevesen olyan menők, mint a #84 Tacoma TRD ProRunner Race Concept, amely a SEMA-n debütál.
A modellt „a dedikált versenyteherautó víziójaként” jelölték meg, hogy a Stock közepes méretű terepversenyosztályban versenyezzen. Egy XtraCab hangszedőn alapul, amelyet számos, a Tacoma TRD Pro-tól származó komponenssel szereltek fel.
Fel kell hívni a figyelmet, a teherautó szemet gyönyörködtető külseje ötvözi a Mudbath festést a retro ihletésű festéssel. A régi iskola hangulatát a króm tükrök és az ajtókilincsek tovább erősítik.
A modell a múltkori teherautók felidézése mellett ARB sportrudat, kiegészítő lámpákat és szálcsiszolt alumínium kerekeket kapott, amelyeket BFGoodrich Mud-Terrain T/A gumiabroncsok borítottak. Hátul az ágyban van egy pótkerék, valamint egy dedikált üzemanyagcella. Azt is érdemes megjegyezni, hogy a csomagtérajtót hálóra cserélték a súlymegtakarítás érdekében.
Mivel a koncepciót terepversenyekre tervezték, a felfüggesztés nagy figyelmet kapott. TRD elülső felső vezérlőkarokkal, valamint FOX Quick Switch 3 Internal Bypass lengéscsillapítókkal rendelkezik alumínium házzal és hátsó távoli tartályokkal. A nagyobb védelem érdekében csúszólemezek teljes készlete csatlakozik hozzájuk.
A Toyota nem mondott sokat a belső térről, de piros SofTex üléseket tartalmaz négypontos hevederekkel. Láthatunk egyedi bukóketrecet és TRD Pro jelvényt is.
Az autógyártó nem említette a teljesítményjellemzőket, de a Tacoma TRD Pro i-Force Max hajtáslánca egy turbófeltöltésű, 2,4 literes négyhengeres motorból, egy 1,87 kWh-s nikkel-fémhidrid akkumulátorból és egy beépített villanymotorból áll. nyolcfokozatú automata sebességváltóba. Ezzel a beállítással a teherautó együttes teljesítménye 326 LE (243 kW / 331 LE) és 630 Nm forgatónyomatéka.