A vadonatúj Dacia Bigster

  • A vadonatúj Bigster több Daciát szállít. Ez a vadonatúj jármű ismét megfizethetővé teszi a C-SUV teljesítményét.
  • Stílusosabb, a leglényegesebbhez illeszkedő kialakítással, masszív és tágas, számos további funkcióval a legigényesebb vásárlók számára, beleértve a kéttónusú karosszériaszínt és a 19″-es kerekeket.
  • További technológia, elektromos hajtásláncokkal, 10,1 hüvelykes központi érintőképernyővel, digitális műszerfallal és elektromos csomagtérajtóval.
  • Nagyobb kényelem, kivételes belső térrel, optimalizált hangszigeteléssel, kétzónás légkondicionálással hátsó szellőzőnyílásokkal, panorámás nyitású napfénytetővel, elektromos vezetőüléssel, valamint hat hangszóróval és Arkamys 3D Sound rendszerrel rendelkező multimédiás rendszerrel. Nem feledkezve meg az intelligens YouClip rendszerről sem.
  • Nagyobb teherbírás, tágas csomagtartóval, moduláris tetőrudakkal és 40/20/40-es üléspaddal a hosszú tárgyak szállítására négy utassal az autóban.
  • Nagyobb sokoldalúság, valódi terepjáró képességgel és 4X4-es változattal a legigényesebb ügyfelek számára.
  • Az új Bigsterrel a Dacia hű marad értékeihez, és a legjobb ár-érték arányt kínálja a C-SUV szegmensben.

Amint azt a Renaulution 2021. januári stratégiai tervében bejelentették, a Dacia a C-szegmens meghódítására készül. Már Európa vezető B-kategóriás márkája, a Dacia a C-SUV szegmensbe lép be a Bigsterrel, egy vadonatúj járművel, amely a Dacia értékeit szemlélteti – Essential, de Cool, Eco-Smart, Robust és Outdoor.

A vadonatúj Bigster a folyamatosan növekvő piac sajátos követelményeihez lett szabva. Az emelkedő költségek sok C-SUV szegmens vásárlója számára jelentenek problémát, akik úgy szeretnének új autót vásárolni, hogy közben nem kell kompromisszumot kötniük a kényelemben, a teljesítményben és a helyben.

„A 2021-es renaulúció óta teljesen megújítottuk a márkát a New Brand Identity-vel: új színek, új logó, új terület, új bemutatótermek. Miközben hűek maradtunk önmagunkhoz, a Daciát minden eddiginél kívánatosabbá és törekvőbbé tettük, és még mindig a legjobb ár-érték arányú. Ma a Bigsterrel a Dacia minden eddiginél jobban megfelel a C-szegmens vásárlóinak elvárásainak.”

Denis Le Vot, a Dacia vezérigazgatója

A Dacia gondosan megtervezett termékstratégiával lép be a C-SUV szegmensbe. A vadonatúj Bigstert két másik jármű követi majd.

TERVEZÉS: A DACIA BETARTJA ÍGÉRETÉT AZ ÚJ BIGSTERREL

2021 januárjában a Bigster Concept – a Renalution emblematikus autója – jól illusztrálta a Dacia ambícióit, hogy nagyobb magasságokat, pontosabban a C-SUV szegmenst kíván elérni. A Bigster Concept olyan ígéret volt, amely jelentős várakozásokat keltett.

Ma a vadonatúj Bigster beváltja a Bigster Concept minden ígéretét.

„A vadonatúj Bigsterrel hűek maradtunk a Bigster Conceptben megfogalmazott szándékokhoz. A Bigster a Dacia értékeinek végső kifejezése, és ma már a márka zászlóshajója.”

David Durand, a Dacia formatervezési alelnöke

A Dacia értékei szorosan illeszkednek a C-SUV szegmens követelményeihez. A vadonatúj Bigster dizájnja bemutatja robusztus stílusát és azt a képességét, hogy támogassa az ügyfelek munkáját, szabadidős tevékenységét és családi tevékenységeit. A nagyvonalú méreteket feszes, geometrikus formák és térfogatok emelik ki, amelyek egyszerű vonalai egyenesen a lényeghez igazodnak. A kerekek feletti nagy szárnyak, valamint a fényszórók és a hátsó lámpák helyzete a jármű túlsó szélein megerősíti Bigster határozott kiállását az úton.

A vadonatúj Bigster erőteljes jelenlétét és a robusztus stílus érzékelését tovább erősíti a SUV-kra jellemző kompakt, függőleges elülső rész. Az elülső rész is hű a Dacia dizájnjához, a széles, fényes fekete hűtőmaszk középen az ikonikus „Dacia link”-kel. A faragott, vízszintes motorháztetőt úgy tervezték, hogy a vezető jól lássa a lenti utat.

A vadonatúj Bigster stílusa egyenesen a lényeghez megy, anélkül, hogy megfeledkeznék a „menő” érintésről, amely a márka értékeinek és a C-SUV vásárlók elvárásainak is része.

De a Dacia a maga módján hűvösen játszik. A grafikus formatervezés egy kis lezser eleganciát kölcsönöz az elülső részén és az ajtókon, valamint a hátsó rendszámtábla felett. És ahelyett, hogy követték volna a fényes fekete trendjét, a Dacia tervezői a fényes és a matt fekete keverékét választották, így robusztusabb és ellenállóbb felületet alkottak.

Új Bigster: robusztus, menő és környezetbarát. Az első és a hátsó csúszólemezek a tömegben festettek, így tartósabbak és ellenállóbbak. A karosszérián végigfutó védelem – az oldalakon, a kerékíveken és a lökhárítók alsó részén – Starkle® anyagból készült. A Dacia ezt az anyagot a fenntarthatóbb megközelítés érdekében használja. A márkamérnökök által kifejlesztett és újrahasznosított anyagokat tartalmazó Starkle®-t kezeletlen, festetlen formában használják (további információ lent).

A nagyon Dacia, és ezért nagyon funkcionális, vadonatúj Bigster alkalmazkodik a C-SUV szegmens vásárlóinak ízléséhez és szokásaihoz. A vadonatúj Bigster alapfelszereltsége 17 vagy 18 hüvelykes könnyűfém keréktárcsák, opcionálisan 19 colos, grafikus kialakítású kerekek a csúcsminőségű Journey díszítéssel. Magasabb felszereltségi szinteken a vásárlók fekete tetőt választhatnak, amely kéttónusú felületet hoz létre, amely bemutatja a jármű dizájnvonalait – ez az első a Daciánál.

Új karosszériaszín is elérhető, az Indigo Blue. A vadonatúj Bigster esetében ez a fémes árnyalat egy csipetnyi eleganciát ad, törvényszerű karaktert sugallva, miközben egyszerű marad.

David Durand így folytatja: „A belső kialakítást illetően a vadonatúj Bigster egyik fő előnyét szerettük volna kiemelni: a kivételes belső teret. Az egyszerűségre törekedtünk, a geometriai vonalakkal, amelyek visszaadják a külső vonalakat, miközben a C-SUV szegmens vásárlói által elvárt minőséget nyújtjuk.”

A vadonatúj Bigster belsejében a tervezők a lényegre összpontosítottak: térre, ergonómiára és kényelemre. A magasra szerelt függőleges műszerfal megnöveli az utasok rendelkezésére álló helyet az elején.

Az egyszerűség és a hatékonyság érdekében a vezetési információk a 7″ vagy 10″-es digitális műszerfalon vannak csoportosítva (a felszereltségtől függően), míg a multimédiás rendszerrel kapcsolatos információk a 10,1″-es központi érintőképernyőn jelennek meg (az összes Bigster modellen alapfelszereltség). ). Elegáns zöld vonal fut a két képernyő között, amely vizuálisan integrálja őket a műszerfalhoz.

A felszereltségi szinttől függően a vadonatúj Bigster háromféle középkonzollal érkezik elöl: alacsony, közepes vagy – a Daciánál most először – magas konzol kartámaszsal (hűtőrekesszel), indukciós töltővel és nagyvonalú. tárolás.

Különös hangsúlyt fektettek az üléskárpitokra. A felszereltségtől függően a hangsúly az egyszerűségen és a vonzerőn van (Bigster Essential és Expression), a tartósságon és a könnyű tisztíthatóságon (Extreme) vagy a fokozott kényelemen (Journey).

Végül a Dacia Y aláírása aláhúzza a kapcsolatot a vadonatúj Bigster belső és külső dizájnja között:

Belül az Y alakú szellőzőnyílásokon (az Extreme felületen rézbarna színben), valamint az ajtókilincs felületén.
Kívül az Y-alakú fényjelzésben elöl, a LED-es lámpákban hátul.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!