A vadonatúj G-osztály felvillanyozta Los Angelest a sztárokkal teli világpremierjén
- Schöckl-hegytől Beverly Hillsig: a Mercedes-Benz bemutatja a vadonatúj elektromos G-osztályt (együttes energiafogyasztás: 30,3-27,7 kWh/100 km | CO₂-kibocsátás együttesen: 0 g/km | CO₂ osztály: A)[1] L.A., USA.
- Az ikonikus terepjáró új hajnalát ünneplő Franklin Canyon Park premierjén a zene, a divat, a film és a kultúra vezető nevei vettek részt.
- A vadonatúj elektromos G-osztály kivételes teljesítménnyel, off-road tulajdonságokkal és valóban korlátlan egyéniesítési lehetőségekkel büszkélkedhet.
- Világméretű erőfeszítés: az elektromos G-osztályt ezzel egy időben mutatták be Pekingben, Kínában.
Exkluzív Mercedes podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!
Kevés más jármű, mint például a Mercedes-Benz G-osztály, befolyásolta a popkultúrát az elmúlt években. Kihagyhatatlan, négyzetes sziluettjével soha nem veszítette el masszív gyökereit és terepjáró képességeit, miközben ikonjává vált a kreatívan gondolkodó vásárlók és rajongók számára szerte a világon. A Mercedes-Benz Los Angelest – az életmód és a kultúra melegágyát – választotta a vadonatúj elektromos G-osztály ünneplésére.
A teljesen elektromos terepjárót a Franklin Canyon Parkban tartott exkluzív premieren mutatták be a márka befolyásos rajongóinak közössége előtt. A zenét, divatot, művészetet és kultúrát követő G-osztály ikonját ünneplő eseményen a Mercedes-Benz nagykövetei és a márka barátai, köztük Tracee Ellis Ross, Selma Blair, Ciara, Zack Bia, Joseph Lee, Madelaine Petsch, Trevor vettek részt. Noah, Saweetie, Siobhan Bell, Veneda Carter, Reese Cooper, Kacy Hill, Aminé, Evan Ross, Nigel Sylvester, Brandon Thomas Lee, Joyce Wrice, George Russell, Chase B, Justine Skye, Brent Faiyaz, Miles Chamley-Watson, Zane Lowe , Michael Uzowuru, Fahri Yardım, Bakar és még sokan mások. Különleges meglepetés fellépést tartott a neves világzenész, Travis Scott is.
Az első alkalommal 45 éve piacra dobott G-osztály, amely a Geländewagen-ből kapta a nevét, amely terepjárót jelent, keresett márkaikonként alakította ki világszerte hírnevét. Hosszan tartó tartósságának köszönhetően a valaha gyártott G-osztály 80 százaléka továbbra is használatban marad közúton vagy terepen.
Geländewagen Electrified: A végső G-osztály élmény
Az exkluzív, csak meghívásos esemény a Franklin Canyon Parkon keresztül szállította a vendégeket egy lenyűgöző bejáraton keresztül, amely megvilágította az örökség G-osztály modelljeit, köztük Kendall Jenner személyes G 500 Cabrioletjét, valamint a G-osztály legújabb generációját, amelyet csak a múlt hónapban mutattak be. Belül a vendégeket látványos tóparti környezet fogadta, amely megfelel a G-osztály mindenhová való örökségének.
Az esemény során a vendégek továbbra is megtapasztalhatták a G-osztály egyedülálló univerzumát: a vadonatúj Mercedes-Benz G 580 EQ Technology EDITION ONE fénykivetítések és misztikus füst között emelkedett ki a vízből. A nemzetközi zenész, Travis Scott meglepetésszerű előadása egészítette ki a színpadot, a vendégek pedig exkluzív díszletben részesültek. Ezután bemutatták a második elektromos Geländewagent, amely lehetőséget kínál a vendégeknek, hogy közelről is megtekinthessék a vadonatúj elektromos G-osztályt. Az este folyamán a vendégek Chase B és Zack Bia hangjaira buliztak.
„Los Angeles legendáiról híres hely, ezért döntöttünk úgy, hogy itt, Beverly Hillsben bemutatjuk új elektromos G-osztályunkat. Több mint négy évtizede a G-osztály megmutatta, hogy szinte bárhová eljuthat a bolygón, és ma este megfordultak az asztalok. Nagyon hálásak vagyunk, hogy olyan sok szeretett G-családunk, például Kendall Jenner, Bradley Cooper vagy Travis Scott csatlakozott hozzánk, hogy megünnepeljük ikonunk ma esti újraindítását. És ha ez nem lenne elég, az elektromos G egyidejűleg a világ másik felén, Pekingben is megjelent.”
Bettina Fetzer, a Mercedes Benz AG kommunikációs és marketing alelnöke
„A G-osztály egy igazi legenda, és örömmel ünnepeljük a teljesen elektromos modell várva várt Los Angeles-i debütálását. A G éppúgy otthon érzi magát itt, mint a szabadban. Az új elektromos G-osztályunk mindenre képes, amit csak tudunk – és néhányat. Mélyebbre tud gázolni, és – a látványt megállító G-TURN-nal – továbbra is ámulatba ejt. Ezekkel az új képességekkel és egyedi jellemzőivel az elektromos G-osztály fontos fejezetet jelent a Mercedes-Benz számára, mint az elektromos hajtások piacvezetője számára.”
Michael Schiebe, a Mercedes-AMG vezérigazgatója és a Mercedes-Benz G-osztály és Mercedes-Maybach üzletágának vezetője
A legendás formanyelv találkozik az egyedülálló hajtástechnológiával: a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiával
A vadonatúj elektromos G-osztályt olyan új terepminőségekkel látták el, amelyek bemutatják a jármű szinte végtelen lehetőségeit. Egyedi menettulajdonságok és exkluzív tulajdonságok kerültek be az új autóba. Például a G-TURN[2] segítségével a vezetők szinte a helyszínen megfordíthatják a vadonatúj elektromos G-osztályt. A jármű legfeljebb két teljes járműfordulatot hajt végre a kívánt irányba burkolatlan vagy laza felületeken. A G-STEERING lényegesen kisebb fordulókört biztosít terepen, a G-ROAR pedig egyedi hangélményt hoz az új modellbe, egyébként az elektromos G nagyon halkan hajt. Négy egyedileg vezérelhető elektromos motor járul hozzá az innovatív hajtási koncepciókhoz és jellemzőkhöz – bármi is történik a kerekei alatt.
Az újdonság mellett a jármű hű marad a modellsorozat karakteréhez, ötvözi a masszív terepjármű összetéveszthetetlen megjelenését válogatott, tipikus elektromos dizájnelemekkel. A külső megjelenést feltűnő elektromos megjelenést kölcsönöz az opcionálisan rendelhető fekete panel hűtőrács, többek között a következők: átalakított, megemelt motorháztető; és légfüggönyök a hátsó kerékív hosszabbítókban. A belső tér a lenyűgöző minőséget ötvözi a klasszikus formanyelvvel, jellegzetes G-osztály elemekkel. Az elektromos G-osztályra vonatkozó részletesebb információk és műszaki adatok itt érhetők el.
[1]A megadott értékeket az előírt WLTP (Worldwide harmonised Light vehicles Test Procedure) mérési módszer szerint határozták meg. A megadott tartományok az ECE piacokra vonatkoznak. Az autó energiafogyasztása és CO₂-kibocsátása nemcsak az üzemanyag vagy energiaforrás hatékony felhasználásától függ, hanem a vezetési stílustól és egyéb nem műszaki tényezőktől is.
[2] Közutakon G-TURN és G-STEERING használata nem megengedett. A G-TURN és G-STEERING funkciót csak laza vagy puha felületen használja, pl. kavics vagy hó.