A vadonatúj Kodiaq mindig online

Továbbfejlesztett felhasználói élmény, új szolgáltatások és a ChatGPT integrálása a Laura hangsegédbe

  • Teljes kapcsolat: mobil online szolgáltatások, infotainment alkalmazások és Functions on Demand
  • Az AI-alapú chatbot ChatGPT integrálása a Laura hangsegédbe
  • A vadonatúj Kodiaq kompatibilis a MyŠkoda alkalmazás legújabb verziójával
  • Kényelmes online szolgáltatások: Powerpass, Pay to Park és Pay to Fuel

Exkluzív Skoda podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!

A vadonatúj Kodiaq mindig online, számos innovatív mobil online szolgáltatást és infotainment alkalmazást kínál, mint például a Pay to Fuel és Pay to Park. Az új SUV kompatibilis a MyŠkoda alkalmazás legújabb verziójával, és a Laura hangsegédbe integrált mesterséges intelligencia-alapú ChatGPT chatbottal is érkezik. Ez javítja a járműben lévő élményt, és megkönnyíti a mindennapi életet.

Az állandó internetkapcsolat számos online funkciót tesz lehetővé

A Kodiaq állandó internetkapcsolata lehetővé teszi a kényelmes, vezeték nélküli frissítéseket, az online alapú útvonaltervezést és a Škoda Connect mobil online szolgáltatásait. A teljesen új, plug-in hibrid hajtáslánccal rendelkező Kodiaq iV különleges funkciói közé tartozik a távoli légkondicionálás, az indulástervező, a Plug & Charge és a távoli töltés (az utolsó két funkció egy későbbi időpontban válik elérhetővé). A Škoda Connect olyan funkciókat kínál majd, mint a proaktív szolgáltatás és a távoli hozzáférés az Infotainment Online és a Care Connect részeként. Az infotainment tartalmazni fogja az időjárást, a híreket, a forgalmat, a naptárat és az ajánlatokat is. A navigáció, az ACC, a további színek és a környezeti világítás funkciói Igény szerinti funkciókként lesznek elérhetők.

A Laura hangasszisztens funkcióinak bővítése

A nagy SUV új generációja szerint a Škoda a mesterséges intelligenciára épülő ChatGPT chatbotot is integrálja a Kodiaqba. A Cerence Inc. technológiai partnerétől származó Cerence Chat Pro által működtetett szoftver mesterséges intelligencián (AI) alapul. Lehetővé teszi, hogy Laura digitális hangasszisztens válaszoljon általános ismeretekkel kapcsolatos kérdésekre, a jármű infotainment, navigációs és légkondicionáló rendszerének vezérlése mellett. A még összetettebb kérdésekre adott válaszok köre az AI-nak köszönhetően tovább bővül. A jövőben így az ügyfelek érdekes tényeket adhatnak hozzá az utazás során folytatott beszélgetésekhez, tisztázhatják a felmerülő kérdéseket, és hozzáférhetnek a járművel kapcsolatos konkrét tényekhez. Ebben az összefüggésben a ChatGPT nem fér hozzá semmilyen járműinformációhoz vagy személyes adathoz. Ezt követően minden interakció törlésre kerül a maximális adatvédelem biztosítása érdekében. A Kodiaq infotainment rendszere ismét online térképfrissítést és online forgalmi információkat tartalmaz majd.

Számos lehetőség a frissített MyŠkoda alkalmazással

A vadonatúj Kodiaq mostantól a MyŠkoda alkalmazás legújabb verziójával is elérhető. A felfrissített dizájn mellett az alkalmazás széles körű távoli hozzáférést kínál, például a jármű helyzetének megjelenítését, a dudálás és a vaku funkció aktiválását vagy a Kodiaq okostelefonon keresztüli lezárását és feloldását. A tulajdonosok az alkalmazás segítségével hozzáférhetnek a vezetési statisztikákhoz, és átvihetik az úticélokat és útvonalakat az autó infotainment rendszerébe. A Kodiaq iV-ben a távoli funkciók közé tartozik a töltési folyamatok kezelése és a légkondicionáló rendszer vezérlése. Más hajtáslánc-változatok távoli hozzáférést biztosítanak az opcionális kiegészítő fűtéshez, míg az alkalmazás figyelmeztetheti a dízeljárművek tulajdonosait, ha az AdBlue szintje túl alacsony. A Škoda Kodiaq kézbesítésére váró felhasználók értékelni fogják az új Track & Explore funkciót, amely valós idejű információkat nyújt a jármű gyártási állapotáról. Ezenkívül az új MyŠkoda alkalmazás mindenkit kiszolgál, aki további információra vagy szórakozásra vágyik; dinamikus hírfolyamot kínál látványelemekkel és cikkekkel a Škoda világából. Ezenkívül az Egyesült Királyságban, Írországban, Franciaországban és Spanyolországban bevezettek egy hűségprogramot, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy különböző kihívások teljesítésével pontokat szerezzenek. Ezek a pontok beválthatók Škoda árucikkekre, amivel értéket adnak az ügyfélnek a márkával való interakciójához.

Funkciók, amelyek megkönnyítik az életet

A Powerpass egy nyilvános töltési megoldás a Škoda elektromos és PHEV modelljeihez. Úgy tervezték, hogy Európa-szerte megkönnyítse a töltést. Az ügyfelek egyetlen alkalmazáson és kártyán keresztül tölthetik fel Kodiaq iV-jüket. A Powerpass egyesíti a kényelmet, a vezérlést és a csatlakoztathatóságot. A Pay to Fuel funkció lehetővé teszi az automatikus fizetést a kiválasztott benzinkutaknál. Ez a funkció jelenleg Ausztriában, Belgiumban, Dániában, Németországban, Luxemburgban és Svájcban érhető el. A Pay to Park ingyenes parkolóhelyeket jelenít meg az okostelefon MyŠkoda alkalmazásában, vagy a megfelelő infotainment alkalmazással a jármű kijelzőjén. Elvezeti a sofőrt a helyszínre, és lehetővé teszi számukra a fizetést. A Pay to Park jelenleg Ausztriában, Belgiumban, Dániában, Észtországban, Finnországban, Franciaországban, Németországban, Magyarországon, Olaszországban, Norvégiában, Szlovéniában, Spanyolországban, Svédországban és Svájcban érhető el.