A Citroen átalakítja kínálatát

A vásárlási folyamat egyszerűbbé tétele és a kedvezőbb fogyasztói élmény érdekében


A Citroën átalakítja modellválasztéka felépítését, amely mostantól modellenként 5 helyett 3 felszereltségi szintre koncentrálódik. A YOU, PLUS és MAX felszereltségi szintek mindegyikén maximum 5 opciós csomag áll rendelkezésre.


A modellválaszték az átdolgozás nyomán egyszerűbb és átláthatóbb lesz. Megkönnyíti a vásárlási folyamatot, és jobban tükrözi az új fogyasztói trendeket.


A választék úgy épül fel, hogy a lehető legjobban megfeleljen az ügyfelek elvárásainak, és arra összpontosít, amit azok ténylegesen használnak. A nagyobb átláthatóság természetesen az ügyfélélményt is javítja.


Amellett, hogy átláthatóbb választékot eredményez, a mostani egyszerűsítés a költségek hatékonyabb kézben tartása és a rövidebb szállítási határidők révén is az ügyfelek javát szolgálja.


Poissy, augusztus 30. A Citroën jelentősen átalakítja modellválasztéka felépítését: ezentúl modellenként 3 felszereltségi szintet, azokon belül pedig maximum 5 opciós csomagot kínál. A kínálat tehát 3 felszereltségi szint köré épül, ezek a YOU, a PLUS és a MAX, melyek a mostani Live, Feel, Feel Plus, Shine és Shine Plus változatokat váltják.


A szeptember 1-jén életbe lépő új rendszer az ügyfelek és az értékesítési hálózat elvárásainak megfelelően egyértelműbb ajánlatokat kínál. A modellválaszték és a rendelkezésre álló opciók átláthatóbbá tételével a Citroën megkönnyíti az ügyfelek számára a vásárlást, és növeli a bizalmat. Az adekvát felszereltségi szintek és a jól körülhatárolt opciós csomagok révén a márka az ügyfelek igényeihez és életstílusához igazított megoldásokat kínál.


Az egyszerűsítés és a szűkebb választék az árképzésre és a szállítási határidőkre is jó hatással lesz, hiszen a túlzott változatosság mindig bonyolultabban kezelhető. Ez a megközelítés az új fogyasztói szokásokkal is összhangban van, különösen a digitális világ növekvő jelentőségére és a Citroën azon törekvésére tekintettel, hogy világszerte egy méltányosabb és kiegyensúlyozottabb árpolitika felé mozduljon el.


A LÉNYEGRE ÖSSZPONTOSÍTÓ EGYSZERŰBB MODELLVÁLASZTÉK
A Live, Feel, Feel Plus, Shine és Shine Plus néven ismert mostani 5 változat helyét a YOU, a PLUS és a MAX veszi át. A modellválaszték felépítésének újradefiniálása egyszerűbb és lényegre törőbb kínálatot eredményezett: az ügyfelek a változatlanul gazdag tartalom mellett jobban átlátják az egymásra épülő felszereltségi szinteket és a rendelkezésre álló opciókat.


Az egyes ajánlatok a vásárlói igényeknek megfelelően lettek kialakítva, a felszereltségi szintek az ügyfelek preferenciáihoz és életstílusához igazodnak. A kínálat az alappiacra összpontosít, minden árkategóriához a megfelelő felszereltségi szintet kínálva.


Az egyes modellek részletes bemutatása nélkül is jól látszik a kínálaton átívelő vezérgondolat, azaz a Citroën védjegyének számító stílus és kényelem fogalma. A C4 és a C4 X esetében például már a belépő YOU felszereltségi szinten is megtapasztalható a jellegzetes Citroën-komfort, hiszen az olyan alapfelszereléseket tartalmaz, mint a progresszív hidraulikus ütközőelemekkel ellátott felfüggesztési rendszer vagy a kiváló kapcsolódási szolgáltatásokat lehetővé tevő 10” érintőképernyő és vezeték nélküli telefontükrözés funkció, nem is említve az olyan várva várt vezetéstámogató funkciókat, mint a hátsó radar. A PLUS változat tovább fokozza a Citroën-élményt, és olyan felszereléseket kínál, mint a Citroën Advanced Comfort ülések, a tolatókamera és a 18” alumínium keréktárcsák. A MAX változaton elérhető felszerelések pedig a még gondtalanabb fedélzeti életet szolgálják: kulcs nélküli nyitás-zárás-indítás, online navigációs rendszer, head-up display, adaptív sebességtartó automatika Stop & Go funkcióval. De az olyan stílusos elemekről se feledkezzünk meg, mint a 18” gyémántcsiszolt keréktárcsák vagy széria felszereltségbe tartozó sötétített üvegű hátsó ablakok.


Az egyszerűség kedvéért a fenti kínálathoz limitált számú – szintenként maximum 5 – opciós csomag tartozik. A karosszéria színe az előbbiektől függetlenül választható. A leadott rendelések és a visszajelzések átfogó elemzésén alapuló csomagok célja, hogy az ügyfeleknek ne kelljen a rengeteg rendelkezésre álló lehetőség között megtalálniuk, majd kiválasztaniuk a profiljuknak leginkább megfelelő opciókat. A C4 és a C4 X esetében például a legújabb technológiákért rajongók számára kialakított csomag vezeték nélküli töltést, a parkolási manőverekhez 360°-os kamerarendszert és Highway Driver Assist 2. szintű autonóm vezetési rendszert tartalmaz, a hidegebb régiókban élő ügyfelek számára kínált csomag pedig fűthető üléseket és kormánykereket foglal magában.


JOBB ÜGYFÉLÉLMÉNY
A Citroën a termékkínálat megújításával – a költségek és a szállítási határidők csökkentése révén – egyben a vásárlási élmény javítására is törekszik.


A kiindulópont az ügyfelek igényeinek megértése, amiben segít az márkakereskedői hálózat, és a Citroën Advisor, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy teljesen átlátható módon bejegyzések formájában véleményt nyilvánítsanak a márka termékeiről, az egyes kereskedésekről és szervizekről és az elérhető szolgáltatásokról.


Az egyszerűbb és átláthatóbb kínálat megkönnyíti az ügyfelek számára a választást, ami az egyik legfőbb elvárásuk.


Az átláthatóbb választéknak köszönhetően kevésbé bonyolult a vásárlási folyamat, és összességében gördülékenyebb a vásárlói élmény.


A zökkenőmentesebb kommunikáció a márkakereskedéseknél is megjelenik. A Citroën továbbra is stabil értékesítési hálózatra támaszkodhat, amely az ügyfelek igényeinek kielégítése érdekében kész jelentős változtatásokat véghez vinni.


Az egyszerűsítés a digitális ügyfélút szempontjából is rendkívül előnyös. Mivel az ügyfelek egy új modellről először interneten tájékozódnak, az érintett weboldalnak átfogó és egyértelmű módon, világos információkkal kell szolgálnia, egyszerű konfigurálási és online vásárlási utak. Az új Citroën termékválaszték erre tökéletesen alkalmas, és egyben új értékesítési csatornák, például az online értékesítés felé is megnyitja az utat, és a vásárlói igényekre közvetlenül reagáló ajánlatokat tesz lehetővé.


A kevésbé szerteágazó kínálat elősegíti a termelés optimalizálását, megkönnyíti a készletgazdálkodást, és jobb költségszabályozást tesz lehetővé. Az ügyfelek számára ez alacsonyabb árakat és mindenekelőtt rövidebb szállítási időt jelent. Ez fontos tényező egy olyan népszerű márka számára, mint a Citroën, amelynek határozott célja, hogy konkrét válaszokat adjon a társadalmi kihívásokra.